Jump to content

Andrej Arsjavin


Dannialdo

Recommended Posts

Hvorfor skal vi ha troen når Arsha tydeligvis ikke har det? ... :P

 

Fordi vi kan!!

 

Vi skal i alle fall ikke begrave troen før vi eventuelt har tapt mot Chelsea, og det burde ikke han heller. Han virker på meg å være litt negativ i hodet, og desverre er det sansynlig at han tar med seg tankene sine på banen også. Her er en jobb for motivator AW.

 

Det er grovt sett tre paratmakere som nærmest uoppfordret mener mye. Arshavin, Almunia og Bendtner. Arshavin sier "it's hard and we have to buy". Bendtner sier "I can do it" og Almunia sier "we'll be back".

 

Selv om Bentner tar i så det holder må jeg si at jeg foretrekker den fandenivoldske innstillingen han har. Hadde han bare tatt den med seg på banen også!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

Tror alle misforstår det siste spørsmålet litt...

 

"Who's the longest in the shower" = Hvem er den lengste i dusjen...

 

Men alle svarer jo på "Who is longest in the shower" som betyr "Hvem er lengst i dusjen"

 

I mine øyne så betyr det første spørsmålet noe HELT annet.... :)

Link to comment
Share on other sites

Tror alle misforstår det siste spørsmålet litt...

 

"Who's the longest in the shower" = Hvem er den lengste i dusjen...

 

Men alle svarer jo på "Who is longest in the shower" som betyr "Hvem er lengst i dusjen"

 

I mine øyne så betyr det første spørsmålet noe HELT annet.... :)

 

skjønner hva du mener, men trodde ikke de tok opp så private ting i et "seriøst" intervju!? men det skal kanskje være litt tvetydig.... Theo (engelskmann) har svart på det samme, men han gliser fælt når han blir spurt om det så kan hende det er litt kødd inne i bildet!

 

Link to comment
Share on other sites

Fra arsenal.com: Andrey Arshavin returned from a hamstring injury as a half-time substitute in Russia's 1-1 draw with Hungary on Wednesday. Defender Vilmos Vanczak gave the hosts a 39th-minute lead before Everton's Diniyar Bilyaletdinov levelled just before the hour

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Og selv om han brente de to sjansene så har han bidratt med mål og assist de siste kampene... Du har lite å klage over.

 

Du oppfatter dette feil Mr Wilshere.

Jeg håper at han skal få skikk på siktinga si, klager da slettes ikke om at han ikke scorer, er involvert eller bygger opp et angrep som resulterer mål.

Men jeg vet at han kan bedre, han kan være på nesten lik linje som Fabregas, som stråler i omtrent hver kamp. Og derfor håper jeg at han finner den bedre formen sin neste sesong.

Jeg klager ikke noe som helst på formen hans.

Link to comment
Share on other sites

Arsha røyker nok ikke, men vi har en annen røyker i troppen vår. Røyker nok sikkert ikke ofte, men som vi kan se på bildet på denne linken tar denne luringen seg en sigg i bilen sammen med sin kjære kone! Syns det er greit jeg, ta de nyter en røyk nå og da, så lenge de presterer bra på banen.

 

http://www.offthepost.info/wp-content/uplo...rette-photo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sitat fra Andrey Arshavin:

Enkelt og greit.

 

Arshavin er en mann som tørr å skrike ut meningen sine. Jeg tro neppe kvinner som er arsenal supportere, faller for det han har sagt. Hvertfall det med at om han hadde hadde blitt president i Russland, så hadde han ikke latt kvinner få kjøre bil.

Link to comment
Share on other sites

Enkelt og greit.

 

 

Stemmer nok dette og dette er hele sitatet:

 

From Vitas:

Andrey, what do you think about smoking. Do you smoke? If not, have you ever tried to?

Thank you and good luck!

 

Arshavin:

When I was 15 or 16 years old I tried it. I do not smoke and I don’t approve of smoking especially by women.

Link to comment
Share on other sites

Arsha røyker nok ikke, men vi har en annen røyker i troppen vår. Røyker nok sikkert ikke ofte, men som vi kan se på bildet på denne linken tar denne luringen seg en sigg i bilen sammen med sin kjære kone! Syns det er greit jeg, ta de nyter en røyk nå og da, så lenge de presterer bra på banen.

 

http://www.offthepost.info/wp-content/uplo...rette-photo.jpg

 

Fikk ikke opp bildet, men regner med det er snakk om Gallas? :P

 

Han høres iallfall ut som en som røyker 40 om dagen! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...