Jump to content

2008.01.19 Fulham Vs Arsenal


Imerslundinho

Hvem vinner?  

73 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Fulham Vs Arsenal

19. Januar 2008, kl 16:00 Norsk tid

 

TV Kanaler:

Canal+ Sport 1

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Hoveddommer:

Kommer

 

Skadesituasjon:

Arsenal.com - Injury News

 

Høydepunkter:

Arsenal-Goals

 

Formkurve: (Alle turneringer)

Fulham: U T U T U T

Arsenal: U S S S U U

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Frykter en ny kamp hvor motstanderen overgår seg selv og kjemper oss ut av stilen. En type kamp som mot Newcastle og Boro. Tror ikke dette blir enkelt, men vi må ha tre poeng i denne kampen så her kan det ikke spares på kruttet!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen blir jevn tror eg og vi husker hva som skjedde i fjor da Fulham ledet 2-0 og da van Persie hadde dette vanvittige frisparket i gollen.

 

Men eg tipper at denne gangen blir det 2-1 til oss!

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner på Craven med RVP tilbake, Arsenal blir et helt annet lag med han på banen.

Walcott bør kanskje erstattes?! Han gjør seg fortsatt best som super sub.

Tenkte på noe sånn som dette:

 

 

Almunia

 

Sagna Senderos Gallas Clichy

 

 

 

Hleb Fabregas Flamini Rosicky

 

 

Van Persie

 

 

Adebayor

 

Subs:Bendtner Lehman Denilson Walcott Diaby

Link to comment
Share on other sites

Her forventer jeg en stor holdningsendring. Spillerne skal peise på fra første stund og helst score tidligst mulig. Og når vi scorer det første, trenger vi ett til. Vi slipper som oftest inn ett mål pr. kamp og det er da livsviktig å ha det ene målet ekstra, slik at vi slipper å jage resten av kampen og dermed slite ut spillerne unødvendig. Etter at vi dreit oss ut sist kamp, er vi nødt til å vinne denne kampen.

 

Håper at Rosicky er tilbake til denne kampen. Det Walcott presterte sist kamp holder ikke engang Championship-nivå. Det må dog sies at det var Walcotts tredje kamp på 6 dager, og man kunne se på han at han var sliten. Det er ikke noe tvil om at Wenger ønsker at Walcott skal få prøvd seg mye framover, men det er tull å slenge inn slitne spillere som ikke klarer å prestere. Da kunne han likesågodt tatt ut en fra reservelaget.

 

Hadde vært fint med van Persie tilbake. Han pleier å gjøre det bra mot Fulham, og i tilfelle vi skulle fortsette i samme spor som sist kamp, har vi i alle fall en som er litt mer uforutsigbar.

Link to comment
Share on other sites

Lett og lett, alt er relativt. Det finnes ikke "lette" kamper, men det blir ikke stort lettere enn dette i Premier League. Hvis vi skal gå inn i en slik kamp med "frykt" da foreslår jeg at vi slår oss på strikking eller noe.

 

3 poeng!!

Definitivt! Helt enig!

 

Satser på denne lagoppstillingen:

 

Almunia

 

Sagna--Gallas--Senderos--Clichy

 

Hleb--Fabregas--Flamini--Rosicky

 

Eduardo--Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Lett og lett, alt er relativt. Det finnes ikke "lette" kamper, men det blir ikke stort lettere enn dette i Premier League. Hvis vi skal gå inn i en slik kamp med "frykt" da foreslår jeg at vi slår oss på strikking eller noe.

 

3 poeng!!

Helt enig i dette

Satser på denne lagoppstillingen:

 

Almunia

 

Sagna--Gallas--Senderos--Clichy

 

Hleb--Fabregas--Flamini--Rosicky

 

Eduardo--Adebayor

 

tipper på en 2-0 serier!

Link to comment
Share on other sites

Dette blri tap, hvertfall hvis Wenger velger et annet lag enn dette:

 

Almunia

 

Sagna - Gallas - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Adebayor - Van Persie

 

 

Så får vi håpe Fabregas har en bedre dag enn sist, for da var han ikke sitt valige briljante jeg.

Link to comment
Share on other sites

Sier som jeg sa sist, denne kampen skal vi vinne, og det stort!

Arsenal er i utgangspunktet gode nok til å høvle over Fulham laget.

 

Jeg ser bare en eneste grunn til at det ikke skal gå, og det er det jeg frykter mest. Nemlig det samme som skjedde mot B.ham. Det er vi som ødelegger kampen, ikke dem.

 

Her ber jeg om full innsats fra start til slutt, og det skal ikke stoppe før Fulham er skikkelig torturert!

Link to comment
Share on other sites

Ny tøff, tett kamp vil jeg tro. Vi må heve oss mange hakk skal vi slå ett, alle mann bak ballen lag, som Fulham. De som hevder at vi skal vinne stort har kanskje rett, men her er det tre poeng som teller og bare det.

Nå hadde det vært ekstra hyggelig om vi fikk se snurten av det spillet vi viste i høst. Det har ikke gått på skinner akkurat og det haddde vært betryggende for vårsesongen om vi hadde funnet tilbake til vårt gamle "jeg".

Link to comment
Share on other sites

Syntes ofte det er lettere å spille mot de "svakere" lagene på bortebane. Det er liksom litt pinlig å legge seg ekstremt lavt foran eget publikum. Regner med at vi refokuserer og kliner virkelig til.

Godt poeng.Desverre er det uansett sånn at ett poeng, er ett poeng stjålet, mot et lag som Arsenal. Derfor bør vi punktere kamper tidlig mot svakere motstand. Vi blir slitene av å jobbe for ett sent vinnermål i kamp etter kamp også. Fordelen er jo at vi utvikler en enorm fighting spirit. Men det hjelper ikke hvis vi blir fysisk utslitt mot slutten av sesongen.

(Jeg begynner selv å pli psykisk sliten av å se Arsenal kjempe til siste slutt nesten hver enste kamp :) )

 

Håper Fabregas fremstår som sikker, nøyaktig og bestemt i denne kampen, så får brilljeringen komme etterhvert.

 

I denne kampen må og skal vi ha med oss alle poengene.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om Hangeland er klar til kampen? Litt synd viss han skal få ødelagt all selvtillitt når Arsenal knuser Fulham 5-0. Fabregas, Rosicky, Ade og Bentner x2. Blir knall!!

 

La oss håpe Hangeland er klar. For Hangeland er dessverre ikke mye mer enn en bauta. Og det sier jeg som er Viking. En stopper som skal stoppe våre angripere, må ha fart. Det kan man ikke påstå at Hangleland har. Men du verden. Premier league er den beste ligaen for en kriger som Hangeland!

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se Hangeland mot Ade og gjengen, håper han får skikkelig bakoversveis i denne kampen! JEg tror dessverre, for Hangeland og Fulham, at han komer til å bli en ruvende midtstopper i PL. Til dette mangler han kvaliteter av ymse slag!

 

 

Mannen har jo allerede bakoversveis :(

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se Hangeland mot Ade og gjengen, håper han får skikkelig bakoversveis i denne kampen! JEg tror dessverre, for Hangeland og Fulham, at han ikke kommer til å bli en ruvende midtstopper i PL. Til dette mangler han kvaliteter av ymse slag!

 

hehe, tror ikke han får noe bedre slevtilit for å si det sånn :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...