Jump to content

2008.01.19 Fulham Vs Arsenal


Imerslundinho

Hvem vinner?  

73 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Ser ut som Wenger ikke har lyst til å ødellegge overtaket vårt med noen bytter idag :D

 

Hehe.. satt akkuratt og tenkte på det samme, ingen har blitt byttet inn. Litt uvanlig.

 

Faen, ronaldo puttet idag også, utrulig god han er altså. Får håpe på en formsvikt/knekk ellers blir det vaskeligt å få noe forsprang på manu :D

Link to comment
Share on other sites

Stroll in the park.......

 

En fin og komfortabel seier dette. Herlig å få en kamp der vi slipper å sitte dritnervøse helt til dommeren blåser for full tid.

 

Cesc skuffer, og det samme gjør til dels Alex og Mozart, men de to sistnevnte spiller seg opp i andre omgang. Senderos gjør det bra, og viser at vi foreløpig slipper å være nervøse i de to-tre neste kampene hvor Kolo ikke er her lengre. Er bare redd at nesa vil holde Big Phil ute av spill en stund nå. Setter en tier på at den er brukket. Dudu fortsetter å imponere. Han viser sinnsyk nærkontroll ved flere anledninger, og viser at han er og blir en suksess. Sagna og Clichy fortsetter å imponere på backene, og Flamini gjør seg ikke bort på noen måte.

 

Gleder meg til fortsettelsen! Dette blir tett blandt oss, United og Chelsea til siste slutt! Muligens også Liverpool, men jeg tviler på at de vil utfordre tittelen seriøst om Benitez får fortsette å ødelegge den fryktelig gode spillerstallen deres.

Link to comment
Share on other sites

Herlig å være tilbake på vinnersporet! Tapte 2-1 ifjor, 3-0 seier i år, enkelt og greit. Og Adebayor viser hvorfor han ble kåret til årets spiller i Afrika. Han viser også at vi hverken savner Henry eller van Persie :rolleyes: For en spiller! Det er selvfølgelig en del som kan rettes på til neste kamp av laget generelt, men vi vinner og det er det viktigste. Samt utrolig kjedelig at Chelski og Manure får med seg 3 poeng på slutten, for ikke å si at yidsa også vant. Men vi vant og er enda like langt som United i kampen om seriegullet, gleder meg til mai!

 

Nå blir det walkover mot Tottenham på tirsdag, og deretter to hjemmekamper mot Newcastle. Noe som bør bli seier. Hvertfall hvis de spiller like dårlig som mot United, noe de selvfølgelig ikke gjør. Blir spennende å se hva Keegan har fått gjort med dem.

Link to comment
Share on other sites

Deilig med en seier i kamp hvor vi har styringa 90% av kampen.

To flotte hode mål av Adebayor. Eduardo gjør to flotte forspill før han gir ballen til Tomas, ene gangen i stolpen, andre gangen i mål :rolleyes: Tomas scorer etter å ha vært skadet i en drøy uke, med sykdom ;)

 

Ingen av spillerne gjorde en bemerkelig dårlig kamp og Senderos er et klart førstevalg sammen med Gallas mens Kolo er i Afrika. (etter min mening :P ) Wenger gjør ingen bytter, det sier at han var ganske fornøyd med prestasjonene ute på banen.

 

Vi tok et mål innpå ManU. Og bortefansen var fantastiske idag ;) Kommer sikkert ikke til å klare å sovne ikveld før jeg veit hvilken sang/hva de sang i det 60. minutt :P

 

Gratulerer alle sammen med en deilig seier ;)

 

(Ganske touching å se motakelsen til Keegan på st.james)

Link to comment
Share on other sites

Roy Hodgson har en kjempejobb foran seg. For makan til tannløs forestilling av et hjemmelag i PL har jeg ikke sett på mange mange år. Almunia gjør faktisk ikke én eneste redning i dag!

 

Våre gutter derimot presterer godt, og svarer nok en gang perfekt efter et skuffende resultat. Adebayors to skåringer er det høy klasse over. Senderos gjør en ny god match og taper kun én duell i løpet av hele matchen. Eduardo viser glimtvis at han spille fotball også utenfor sekstenmeteren og Clichy har en herlig positiv førsteomgang. Resten gjør jobben sin uten å brilljere.

 

BB: Bortefansen.

Link to comment
Share on other sites

A stroll in the park. Glimrende gjennomført fra A til Å. Dagens BB; gjengen som stod på Putney End tribunen. Baso & co var i form i dag. Hyllesten til Denton hvor de synger at de skal møte The Bear i Moskva er rett og slett rørende.

Link to comment
Share on other sites

Nå kan vi endelig glemme alt snakket om at vi ikke har spillt bra siden første omgangen mot Villa. Dette var gode gamle Arsenal fra høstsesongen. Fulham startet agresivt og gav våre spillere knapt ett pusterom de første 10 minuttene. Arsenal viste enorm styrke ved å kjempe seg til ett overtak og etterhvert spille ut vertene. Dette gir meg trua på at vi kan gi United kamp til døra.

 

Spillerbørs:

Almunia, lite å gjøre men flink til å sette raskt i gang spillet i dag, trygg................................................7

Sagna, slutter ikke å imponere meg, ett arbeidsjern som i dag gav Fulham null rom på den siden...........7

Gallas, er sjefen over alle sjefer blitt. Satte han foten feil en gang i dag? Neppe................................... 9

Senderos, kanskje er det motstanden, ikke vet jeg men hans fysikk gjør han utilnærmelig i dag.............8

Clichy, flott målgivende og nektet Bullarder og asiatere noen form for arbeidsro. Meget god...................9

Rosicky, ett aktivum på høyre siden i 90 minutter. Viktig at han holder seg skadefri for vi trenger typen..7

Fabregas, ser han får litt pepper men ett skritt i riktig retning dette. Gjør seg spillbar og er veldig mobil..7

Flamini, typisk Flamini optreden. Løper og løper. Tackler og bryter. Relativt få feilpasninger....................7

Hleb, for en teknikk og hurtighet den mannen har. Sliter fortsatt noe med sluttproduktet men god...........7

Eduardo, blir mer og mer trygg. Er blitt en opplagt makker til Adebayor. Viser god teknikk. Flott målgiv...7

Adebayor, to flotte mål på hode. Legger ned ett utrolig arbeid over store deler av banen. Min BB............9

 

Som andre nevner, Arsenalsupporterne er bare helt rå i dag. Hva var det for slags sang vi hørte i store deler av andre omgang? Noe med Adebayor give us one more, eller noe? Utrolig flott ihvertfall. :rolleyes:

 

 

 

A stroll in the park. Glimrende gjennomført fra A til Å. Dagens BB; gjengen som stod på Putney End tribunen. Baso & co var i form i dag. Hyllesten til Denton hvor de synger at de skal møte The Bear i Moskva er rett og slett rørende.

 

Okey, for en ruvende sang for en ruvende skikkelse som jeg var så heldig å oppleve for noen år tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...