Jump to content

2008.01.19 Fulham Vs Arsenal


Imerslundinho

Hvem vinner?  

73 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

:unsure:

 

For dere som IKKE klarer å finne passordet til måla, selv etter å ha klikket dere inn på annonsen; HER er bilde av annonsen, der jeg har laget en rød ring rundt ordet "Kontakt". Ergo, konklusjon.... passordet er; Kontakt

 

For eks.. ved en senere anledning.. vil jeg kunne si at passordet er "det første ordet som er i den sorte streken på nederst på selve bilder i annonsen"... i dette tilfellet ville det da blitt "Abonnementstjeneste"

 

Håper det er forståelig for dere nå :D hehe... så slipper jeg sitte i PM inboxen og jobbe meg igjennom alle henvedelser :) Lykke til!!!

 

Har funnet det nå... :P Var usikker på om det kunne være det, men prøvde.. MEn hadde vel glemt stor K..

Takk for måla, og fortsett med å legge dem ut er du snill... :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Null stress aa faa sett Arsenal i Vietnam hvis noen skulle undre.... :P PL doegnet rundt og pils til 2-3 kr =) stemningen er saaklart ikke helt den samme, men faar iaf sett gutta

 

ser frem til motet mot spudz

 

hilsninger

 

Konge.. ;) Pils til 2-3kr :P ?

 

Jada hehe,har en venninne herfra. Blir dobbel pris om jeg skulle betalt, uten at det er noe aa grine av ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...