Jump to content

2008.01.19 Fulham Vs Arsenal


Imerslundinho

Hvem vinner?  

73 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja, når Arsenal vinner borte er Gooner'ne fantastiske, det var de mot Everton, til tider mot Burnley og samme i dag. Ashburton er som regel "still a library" dessverre, pga turister og de høye billetprisene kan jeg tenke. Så derfor er det naturlig best stemning blant bortefansen, der den harde kjernen samles, og derfor sang vi ut Fulhamfansen totalt i dag, og det er virkelig det som er gøy. Spesielt når Fuglum kommenterer :rolleyes: Skal innrømme jeg synger godt med jeg også...

 

Og Adebayor har fått seg en ny sang ja, den som ble sunget en del i 2.omgang. Kunne ikke få fram teksten jeg heller, jobber for harde livet nå :P Rett og slett herlig å høre Arsenalsupporterne synge den uten stopp. Tenker den blir en klassiker i årene framover! Herlig melodi også, samme som United bruker om Crynaldo. Nå gjenstår bare teksten, så hvis noen klarer å finne den før meg ville det vært til stor hjelp...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Stroll in the park.

 

Veldig bra av guttene i dag. Adebayor er strålende i dag og pasningsspillet sitter stort sett veldig bra igjen i dag. Clichy var veldig god igjen som vanlig. Syns også Rosicky var veldig bra i dag. Ble litt mer borte i andre omgang når han gikk over på høyrekanten, men da ble Hleb litt mer synlig.

 

Arsenal-fansen storkoste seg på kamp, søt Arsenal-jente i studio, og tre viktige poeng! :rolleyes: hehe.

Link to comment
Share on other sites

0-3 er ok, men burde vært 0-4, minst! :rolleyes:

 

Synes Clichy er dagens mest ivrige person! Løper som en hest og prøver å få fart på spillet, samt presse Fulham forsvaret.

 

MÅLA + EDUARDO SKILL's m/ ROSICKY stolpeskudd finner du HER

 

Filen er passordbeskyttet. passordet finner du slik;

 

(PASS PÅ AT DU IKKE HAR AD-BLOCK I NETTLESER/ANTIVIRUS)

 

- gå inn på www.arsenal-goals.com

 

- på forsiden til høyre er en banner fra celldorado, klikk på den

 

- passordet er det aller siste ordet du ser på siden, og husk store/små bokstaver!

 

EDIT:

 

NY fil som pakker seg selv ut, uten WinRAR installert

 

Ønsker ikke å gjøre det slik, men mangler noen clicks for å ta ut "potten" :P

Det er jo frivillig å laste de ned også hehe.

 

Ellers bra resultat i dag!

Link to comment
Share on other sites

Herlig resultat. Fikk desverre ikke sett kampen i dag, da jeg var på jobb. Men etter hva jeg har forstått så var dette akkurat det jeg ba om! Venter bare på at høydepunktene kommer ut på AFC.

 

Får ikke målene til å fungere Donaldinho, kommer opp feil melding når jeg skal kjøre dem :S Fikk forresten ikke spørsmål om noe passord heller!

Link to comment
Share on other sites

Herlig resultat. Fikk desverre ikke sett kampen i dag, da jeg var på jobb. Men etter hva jeg har forstått så var dette akkurat det jeg ba om! Venter bare på at høydepunktene kommer ut på AFC.

 

Får ikke målene til å fungere Donaldinho, kommer opp feil melding når jeg skal kjøre dem :S Fikk forresten ikke spørsmål om noe passord heller!

Har du WinRar?

 

Hvis ikke må du laste ned det for å pakke ut filen som målene ligger inni.

 

Last ned WinRar her: http://www.rarlab.com/rar/wrar371no.exe

Link to comment
Share on other sites

Herlig resultat. Fikk desverre ikke sett kampen i dag, da jeg var på jobb. Men etter hva jeg har forstått så var dette akkurat det jeg ba om! Venter bare på at høydepunktene kommer ut på AFC.

 

Får ikke målene til å fungere Donaldinho, kommer opp feil melding når jeg skal kjøre dem :S Fikk forresten ikke spørsmål om noe passord heller!

Har du WinRar?

 

Hvis ikke må du laste ned det for å pakke ut filen som målene ligger inni.

 

Last ned WinRar her: http://www.rarlab.com/rar/wrar371no.exe

 

Nei, så sant, jeg er jo på feil data :P

 

Takker Imers. Da er det lasta ned :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Finfin seier, bare så synd det som så ut som en fantastisk god dag for oss ble delvis ødelagt av Rooney og Pizarro. Synd å si det men seieren vår hjelper lite eller ingenting når de begge flakser med seg tre poeng. Birmingham hadde den sykeste sjansen i stangen på 0-0 og Rooney får voldsomt mye rom på 1-0(Kitson var vel 1-mot-1 mot Ferdinand og, løfte han ballen der er det ett av to: straffe og utvisning eller mål.). Synd å si det men holder en viss portugiser seg i denne formen ut sesongen skal vi slite voldsomt med å ta de.

 

Likevel utrolig godt å vinne såpass kjapt etter flausen mot Birmingham. En del bra spill men det flyter på ingen måte slik det gjorde før i sesongen. Hadde Diaby eller Gilberto virkelig vist seg de gangene de har fått sjansen burde kanskje Fab blitt avlastet litt. Slik situasjonen er nå er nok den beste løsningen å fortsette med å la han spille seg i form. Men det var helt klart framgang.

 

Blir spennende framover, mye forskellige cuper de neste ukene og i midten av Februar er det ingen ringere enn Milan som kommer på besøk. Litt av noen uker vi står framfor, får bare håpe Arsenal vinner alt og Elfensbenkysten taper alt :rolleyes: .

Link to comment
Share on other sites

Back on track.

 

Tildels glimrende spill og 2 typisk Alan Smith mål. Glimrende

Ade idag som nå er oppe i 15 PL mål.

 

Ellers glimret Eduardo til med noen tekniske lekkerbiskner.

Clichy er også stor og Senderos med tidens nesedrypp;-)

Senderos overbeviser også.

Link to comment
Share on other sites

Har du WinRar?

 

Hvis ikke må du laste ned det for å pakke ut filen som målene ligger inni.

 

Last ned WinRar her: http://www.rarlab.com/rar/wrar371no.exe

Når jeg har lastet ned WinRar får jeg beskjeden om at jeg må betale innen 40 dager. Er det en mulighet for at jeg kan få det på permanent basis?

 

(Hvis dette er ulovlig på forumet å er det bare å slette posten)

Link to comment
Share on other sites

Toppinga av toppen...Sporten på NRK viste høydepunktene fra disse kampene idag: Newcastle - Bolten, Fulham - Arsenal og Birmingham - Chelski. Ikke noe ManU :P :P Det tror jeg er første gang i min leveperiode at ManU ikke har vært med på en sports sending i Norge selvom de vant ;)

 

(burde vell egentlig skrivd det her i Let's Lough... tråden. Men går vell ann å le i kamptråder og (?) :rolleyes: )

 

 

EDIT: Til Kje simen, bare lukk den. Hvertfall det jeg har gjort i noen månender nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Almunia - Sikker, trygg, lite å gjøre, men det han gjør - gjør han bra. 7

Sagna - Sikker som banken - som vanlig -. En ny usynlig vegg? Digger spillestilen. 7+

Gallas - Konge. Solid, rutinert, med i angrep til tider. Ai ai kaptein! 8

Senderos - Fortsetter der han slapp. Det er herlig å se en Senderos med selvtillitt. 8

Clichy - Hurricane! Topp 3 på sesongens beste spillere so far. Glimrende assist. Fart, teknikk, ingen kommer forbi. MoM 9

Hleb - Leken, men ikke på sitt beste. Herlig innlegg(+ for den). Kan når han vil og formen kommer. 7+

Cesc - Kanskje fortsatt ikke på sitt beste, men legg merke til pasningen til Eduardo på 3-0 scoringen. Cesc-esque! Nesten scoring. Har en følelse av at en scoring for ham vil sleppe løs beistet i ham igjen. 7+

Flamini - Typisk Flamini. Herlig gjenvinning av ballen på 2-0. Og for all del, IKKE KLIPP DET HÅRET! Det er varemerket hans. 8

Rosicky - Herlig kamp av han. God defensivt og glimrer offensivt. Herlig driv, nydelig scoring. Har luktet Pires over alle scoringene hans denne sesongen. I dag runget sangen også.... 8+

Eduardo - Herlig å se at han ikke BARE kan score mål. Fin kamp, fin assist, fint raid. 7+

Adebayor - M&B sa at han skulle vise seg frem etter å ha spilt dårlig i det siste. Adebayor svarte på tiltale. Og jeg synes ikke 6 mål på de 6 siste PL kampene er så utrolig dårlig. 9

Link to comment
Share on other sites

 

MÅLA + EDUARDO SKILL's m/ ROSICKY stolpeskudd finner du HER

 

Filen er passordbeskyttet. passordet finner du slik;

 

- gå inn på www.arsenal-goals.com

 

- på forsiden til høyre er en banner fra celldorado, klikk på den

 

- passordet er det aller siste ordet du ser på siden, og husk store/små bokstaver!

 

 

Ønsker ikke å gjøre det slik, men mangler noen clicks for å ta ut "potten" :rolleyes:

Det er jo frivillig å laste de ned også hehe.

 

Ellers bra resultat i dag!

 

Syntes det er helt greit at du gjør det på denne måten. Målene fra siden din har tatt vekk mye av smerten når det gjelder å ikke få se Arsenal i militæret... Problemet er at jeg ikke finner passordet.. Har snart prøvd alle ordene fra http://no.celldorado.com/NO/ADS/1438776960...380931597.Føler at øynene mine står i veien...

Link to comment
Share on other sites

Har du WinRar?

 

Hvis ikke må du laste ned det for å pakke ut filen som målene ligger inni.

 

Last ned WinRar her: http://www.rarlab.com/rar/wrar371no.exe

Når jeg har lastet ned WinRar får jeg beskjeden om at jeg må betale innen 40 dager. Er det en mulighet for at jeg kan få det på permanent basis?

 

(Hvis dette er ulovlig på forumet å er det bare å slette posten)

 

Er bare en prøve periode, men når den går ut så kommer det bare opp ei rute som sier at du kan kjøpe hele programmet. Denne ruten er bare og lukke, så fungerer programmet som vanlig. Så er ikke noe å stresse med :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

0-3 er ok, men burde vært 0-4, minst! :P

 

Synes Clichy er dagens mest ivrige person! Løper som en hest og prøver å få fart på spillet, samt presse Fulham forsvaret.

 

MÅLA + EDUARDO SKILL's m/ ROSICKY stolpeskudd finner du HER

 

Filen er passordbeskyttet. passordet finner du slik;

 

- gå inn på www.arsenal-goals.com

 

- på forsiden til høyre er en banner fra celldorado, klikk på den

 

- passordet er det aller siste ordet du ser på siden, og husk store/små bokstaver!

 

 

Ønsker ikke å gjøre det slik, men mangler noen clicks for å ta ut "potten" :P

Det er jo frivillig å laste de ned også hehe.

 

Ellers bra resultat i dag!

 

 

Fant ikke noe passord :rolleyes: Noen som kan gi meg det?

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg får bare legge til at de som har AD-BLOCK installert enten i nettleser som plugin eller i noe antivirus, de må slå dette av, eller godkjenne www.arsenal-goals.com for ads.

 

Dersom dette ikke er årasken til at dere ikke finner passordet, så vet jeg rett og slett ikke. Det er jo mange som har klart dette!!

 

Det er ikke meningen å gjøre det vanskelig for folk, men det har vist seg å være effektivt å gjøre det på denne måten :) Og det er ikke så mange klikk igjen før jeg når det beløpet som må til for å få utbetalt fortjeneste fra google, og da forsvinner passordet. Når jeg hadde alt på webside kom klikka av seg selv, men det gjør det ikke nå, og da er det kjipt å mangle noen klikk for å få utbetalt potten.

 

HUSK! Det ALLER siste ordet du kan se på siden der annonsen åpnes når du klikker på den. Husk å skrive ordet slik det står, med STORE og må bokstaver ;)

 

 

EDIT: Nå virker det som folk sliter litt med RAR utpakking også. Har derfor lastet opp en exe fil som pakker seg selv ut uten at du trenger ha Winrar installert. Dobbeltklikk på filen, skriv inn passord og velg hvor den skal lagre filene. Håper det løser problemet for mange ! ;)

 

HER er ny fil!

Link to comment
Share on other sites

Synes den sangen hørtes ut som en Adebayor-sang hvertfall.

 

 

ADEEEBAYOOOR

GIVE HIM THE BALL

AND HE WILL SCOREEEE....

 

Det er teksten "and it`s gonna be a classic" :)

Wow, der var den jo ;) Takk takk!

 

 

Her har Arsenalfanse kommet opp med noe som garantert blir en slager på Emerates og arenaene som får besøk Av Arsenal framover...

 

Link to comment
Share on other sites

Stroll in the park.......

 

En fin og komfortabel seier dette. Herlig å få en kamp der vi slipper å sitte dritnervøse helt til dommeren blåser for full tid.

 

Cesc skuffer, og det samme gjør til dels Alex og Mozart, men de to sistnevnte spiller seg opp i andre omgang. Senderos gjør det bra, og viser at vi foreløpig slipper å være nervøse i de to-tre neste kampene hvor Kolo ikke er her lengre. Er bare redd at nesa vil holde Big Phil ute av spill en stund nå. Setter en tier på at den er brukket. Dudu fortsetter å imponere. Han viser sinnsyk nærkontroll ved flere anledninger, og viser at han er og blir en suksess. Sagna og Clichy fortsetter å imponere på backene, og Flamini gjør seg ikke bort på noen måte.

 

Gleder meg til fortsettelsen! Dette blir tett blandt oss, United og Chelsea til siste slutt! Muligens også Liverpool, men jeg tviler på at de vil utfordre tittelen seriøst om Benitez får fortsette å ødelegge den fryktelig gode spillerstallen deres.

 

 

Du kan ikke si at Hleb og Rosicky skuffer. Rart sagt. Helb hadde en assist første omgang. Og Rosicky fikk ett mål. Ganske bra levert spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

:unsure:

 

For dere som IKKE klarer å finne passordet til måla, selv etter å ha klikket dere inn på annonsen; HER er bilde av annonsen, der jeg har laget en rød ring rundt ordet "Kontakt". Ergo, konklusjon.... passordet er; Kontakt

 

For eks.. ved en senere anledning.. vil jeg kunne si at passordet er "det første ordet som er i den sorte streken på nederst på selve bilder i annonsen"... i dette tilfellet ville det da blitt "Abonnementstjeneste"

 

Håper det er forståelig for dere nå :( hehe... så slipper jeg sitte i PM inboxen og jobbe meg igjennom alle henvedelser :) Lykke til!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...