Jump to content

2008.01.19 Fulham Vs Arsenal


Imerslundinho

Hvem vinner?  

73 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Uannsett skal vi ikke ha noe problemmer mot et lag som Fulham som sikkert vil rykke ned.

 

Slår vi ikke dem så har vi heller ikke sjangs på liga gullet, er snakk om topp mot bunn her.

 

Fulham har solg veldig mange go spillere de siste 2 åra.

 

Formen dems er helt rævva også, tipper vi vinner med 3-1 :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Uannsett skal vi ikke ha noe problemmer mot et lag som Fulham som sikkert vil rykke ned.

 

Slår vi ikke dem så har vi heller ikke sjangs på liga gullet, er snakk om topp mot bunn her.

 

Fulham har solg veldig mange go spillere de siste 2 åra.

 

Formen dems er helt rævva også, tipper vi vinner med 3-1 :ph34r:

 

Vi burde ha slått Birmingham også. Det var også topp mot botn.

Fotballen er rund og kampen må spelast før vi veit med sikkerheit veit at vi at vi har henta full pott etter denne helga. På papiret bør vi sjølvsagt vinne, men då må vi ha full konsentrasjon gjennom heile kampen og putte på sjansane vi får. Vi veit at vi slit mot lag som lager ein forsvarsmur av heile laget rundt egen 16-meter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg anser dette som en nøkkelkamp. Fordi, formen vår har den seneste tiden vært "dårlig", og et overbevisende resultat vil hjelpe stort for lagmoralen. Derimot vil et slag i tryne på The Cottage i morra svi skikkelig for moralen i gruppa. Dessuten tapte vi to poeng sist, og har nå ikke råd til å tape fler poeng før vi ligger bak United poengmessig, dessuten vil vi ha Chelsea i hæla om vi skulle finne på å rote bort poeng. Og vi skal møte begge de lagene borte sener i sesongen, og jeg vil sette pris på om vi hadde hatt noen poengs margin ned før møtene med Che og MU, men det er nok å forlange for mye i en så tøff serie som PL.

 

Jeg tror vi har sjansen til å vinne greit om vi scorer tidlig, og dreper kampen allerde i førsteomgang. Skjer ikke det frykter jeg 90 minutters slit, som kan ebbe ut både den ene og den andre veien. Trist at vi mangler Kolo og RvP, tror laget blir noe som dette her:

 

Almunia

Bac - Senderos - Gallas - Clichy

Hleb - Cesc - Flamini - Rosicky

Ade - Dudu

 

Lykke til i morra Gooners!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjenner Hodgson!

 

Vinner vi ikke denne kampen skal vi grave godt for å hente frem det som trengs foran de kommende Newcastle-kampene. For da møter vi iallefall noen som har tro :ph34r:

 

Vel, jeg håper vi innstiller oss på krig og på å kjempe mot en forsvarsmur. Kjenner godt Hodgson fra tiden i Viking, og han kommer til å spille ultradefensivt. Fulham blir kompakte, og satser på å skore ved en av de 3-4 sjansene de av en eller annen grunn klarer å produsere. Dette er typisk Hodgson. Fulham kan komme til å vise seg som svært effektive.

 

Derfor kan vi ikke ta noen sjanser, samtidig med at vi må holde koken oppe gjennom hele kampen. Vi må ikke bruke 60 minutt på å komme igang, for da har Hodgson vunnet 1 poeng.

 

FULL RULLE er oppskriften!

 

Og da tror jeg vi trenger et toppet lag, og så få heller jeg tåle et skikkelig Carling Cup-lag når jeg besøker WHL tirsdag kveld. Jeg vinner heller denne kampen enn den på tirsdag (!).

 

Almunia

Sagna - Senderos - Gallas - Clichy

Hleb - Fabregas - Flamini - ROsicky

Eduardo - Adebayor

 

Er krisen et faktum etter 60 minutter må Bendnter inn som spiss nummer 3!

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at Man Utd og Chelsea har forholdsvis lette kamper på papiret også i dag, så er dette en kamp som er ekstremt viktig for oss. Vi kan ikke rote bort viktige poeng i denne kampen.

 

Kommer neppe til å bli noen enkel kamp, men tre poeng er det eneste som teller i dag.

Link to comment
Share on other sites

20081194331971.jpg

 

Vi stiller med sterkt lag.

Taper vi denne ryker gullet? Njaa.. Syns det er veldig tidlig å si. Manutd kan jo samtidlig gå på en smell. Alle de fire (eller tre) storlagene skal møtes igjenn. Så jeg synes det er litt for tidlig å si.

Har tro på 3-1 seier idag :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

20081194331971.jpg

 

Vi stiller med sterkt lag.

Taper vi denne ryker gullet? Njaa.. Syns det er veldig tidlig å si. Manutd kan jo samtidlig gå på en smell. Alle de fire (eller tre) storlagene skal møtes igjenn. Så jeg synes det er litt for tidlig å si.

Har tro på 3-1 seier idag :ph34r:

 

 

Stiller vi med dette laget? Kan ikke se det bekreftet noe sted. Men likevel bør du ikke være langt i fra en riktig startoppstilling. Håper inderlig Eduardo slår til igjen. Mitt tips i denne kampen er at vi vinner 1-0 etter skoring av Senderos to minutt i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Hangeland skal ikke spille. Får vel sin debut neste helg.

 

Dette er en kamp hvor vi trenger en helt annen fokus og innstilling enn vi så mot Birmingham.

Premier League-kamper vinnes aldri enkelt og det må taes seriøst.

Vi har slitt på Craven Cottage før og derfor er det ekstra viktig at alle yter maks.

Bra å ha Rosicky tilbake. Tror han, Hleb og Cesc finner på noe magisk i dag!

 

Tipper vi vinner 2-1! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Gode nyheter!

 

Arve Fuglum skal kommentere kampen vår på Canal+ Sport 1 :blink:

 

Fysj :blink: Hadde håpet på engelske kommentatorer..

men men, det skal ikke ha så mye å si på vår 5-0 seier :ph34r:

 

Håper og tror på dette laget;

Almunia

Sagna-Gallas-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Rosicky

Eduardo-Adebayor

 

så kommer Walcott, Bendtner og Diaby inn etterhvert

 

Edit: ser at Walcott ikke er med i troppen, så blir vell kanskje 10 minutt for Gilberto da...

Link to comment
Share on other sites

Lagoppstillingene er som forventet:

Fulham: Antti Niemi, Moritz Volz, Aaron Hughes, Dejan Stefanovic, Carlos Bocanegra, Seol Ki-Hyeon, Alexey Smertin, Steven Davis, Danny Murphy, Simon Davies, Clinton Dempsey

Reserver

Tony Warner, David Healy, Shefki Kuqi, Jamie Bullard, Chris Baird

 

Arsenal:Manuel Almunia, Bacary Sagna, Philippe Senderos, William Gallas, Gael Clichy, Alexander Hleb, Mathieu Flamini, Francesc Fabregas, Tomas Rosicky, Emmanuel Adebayor, Da Silva Eduardo

Reserver:

Jens Lehmann, Vassiriki Diaby, Gilberto Silva, Nicklas Bendtner, Justin Hoyte

 

Dette skal bli seier! Lykke til gutta :ph34r:

 

EDIT: Til de som skal se stream: tvants://www.p2psports.cn/tvants/?k=c628ca43984000a9e7c019ba77fb1bd3[trenger tvants]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...