Jump to content

Gilberto?


13gunner

Recommended Posts

Hvorfor bruker Wenger Flamini istede for Gilberto?. Gilberto har vert veldi go så lenge jeg kan huske, er det for å la Flamini få litt ekstra trening? Jeg selv er veldig fornøyd med Flamini, :P men Gilberto er nåkk bedre. jeg lurte bare på hva dere syntest. :)

Link to comment
Share on other sites

Passningskvaliteten til Gilberto idag var skremmende svak....

 

Sjokkerende! Var dessverre Arsenals dårligste spiller igjen i dag. Han vinner en del hodedueller midt på banen, men skaper enda farligere situasjoner enn de opprinnelig var ved å heade direkte til Tottenahmspillere som er rettvendte. Det går muligens mot slutten for Gilberto.

Link to comment
Share on other sites

Passningskvaliteten til Gilberto idag var skremmende svak....

 

Sjokkerende! Var dessverre Arsenals dårligste spiller igjen i dag. Han vinner en del hodedueller midt på banen, men skaper enda farligere situasjoner enn de opprinnelig var ved å heade direkte til Tottenahmspillere som er rettvendte. Det går muligens mot slutten for Gilberto.

Det går ikke bare muligens mot slutten. Dette her må Wenger snart sette en strek over så ikke Gilberto blir husket for det han leverer nå om dagen. Men skal Gilberto ut må Diarra bli, desverre ser det ut som det omvendte skjer. Det er etter min mening en katastrofe. Takk for alt Gilberto, du har vært en viktig mann, men din tid i Arsenal er forbi.

Link to comment
Share on other sites

Sjokkerende! Var dessverre Arsenals dårligste spiller igjen i dag. Han vinner en del hodedueller midt på banen, men skaper enda farligere situasjoner enn de opprinnelig var ved å heade direkte til Tottenahmspillere som er rettvendte. Det går muligens mot slutten for Gilberto.

 

Det går nok mot slutten for Gilberto, men spilleren du beskriver er Senderos.

Link to comment
Share on other sites

Sjokkerende! Var dessverre Arsenals dårligste spiller igjen i dag. Han vinner en del hodedueller midt på banen, men skaper enda farligere situasjoner enn de opprinnelig var ved å heade direkte til Tottenahmspillere som er rettvendte. Det går muligens mot slutten for Gilberto.

 

Det går nok mot slutten for Gilberto, men spilleren du beskriver er Senderos.

 

Hehe, de er ikke så forferdelig ulike egentlig, men Senderos var faktisk bedre enn Gilberto i dag.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke allerede en annen tråd om Gilberto?

 

Uansett har Gilberto vært svak i det siste og bruker alt for lang tid på å sentre ballen rundt, i tilegg til at ballen er lette å lese. Tenk om han hadde vært like smart offensivt som defensivt? Da hadde han nok fortsatt vært fast på laget :P

Link to comment
Share on other sites

Sjokkerende! Var dessverre Arsenals dårligste spiller igjen i dag. Han vinner en del hodedueller midt på banen, men skaper enda farligere situasjoner enn de opprinnelig var ved å heade direkte til Tottenahmspillere som er rettvendte. Det går muligens mot slutten for Gilberto.

 

Det går nok mot slutten for Gilberto, men spilleren du beskriver er Senderos.

 

Hehe, de er ikke så forferdelig ulike egentlig, men Senderos var faktisk bedre enn Gilberto i dag.

Senderos har også en ting som fordel. For han kan det bare gå bedre med. Han er ung og kan fortsatt bli noe. Han har det i seg.

Med Gilberto derimot. Han er ferdig som fotballlspiller (i Arsenal). Tempoet i PL er før høyt for ham. Det er ekstremt synd å si det, men...

Link to comment
Share on other sites

ikke i tvil om att den største forskjellen på arsenal i år og i fjor er at Flamini har tatt over den defensive midtbane jobben

 

kan på ingen måte si meg enig i denne påstanden. den største forskjellen på arsenal i år og i fjor er evnen til å score jevnt med mål, og avgjøre kamper til seier, istedenfor å berge uavgjorten på tampen slik som i fjor. i fjor slet arsenal med spissene når Henry var skadet, og det er denne forskjellen som gjør at arsenal i år er et vinnerlag. baptista som aldri ble en hit, var en mye mer hemmende faktor for arsenal i fjor.

Helt enig i at Flamini har gjort en kjempejobb. men å si at han gjør en mye bedre jobb en Gilberto hadde gjort blir helt feil, ettersom Gilberto mangler kamptrening, og generelt kun får starte kamper der han har dårligere spillere rundt seg enn det flamini har. eksempel dagens ligacup

Link to comment
Share on other sites

Gilberto er den spilleren Flamini var i fjor: Innbytteren som er blottet for selvtillit - og som bærer med seg en tapende aura når han entrer banen. Synd, for spilleren Gilberto er det i utgangspunktet ingenting i veien med.

 

Gilbertos dager i Arsenal er, som jeg har hevdet lenge, snart talte.

Link to comment
Share on other sites

Passningskvaliteten til Gilberto idag var skremmende svak....

 

Sjokkerende! Var dessverre Arsenals dårligste spiller igjen i dag. Han vinner en del hodedueller midt på banen, men skaper enda farligere situasjoner enn de opprinnelig var ved å heade direkte til Tottenahmspillere som er rettvendte. Det går muligens mot slutten for Gilberto.

Det går ikke bare muligens mot slutten. Dette her må Wenger snart sette en strek over så ikke Gilberto blir husket for det han leverer nå om dagen. Men skal Gilberto ut må Diarra bli, desverre ser det ut som det omvendte skjer. Det er etter min mening en katastrofe. Takk for alt Gilberto, du har vært en viktig mann, men din tid i Arsenal er forbi.

 

komentatoren igår sa noe om at Diarra var på vei bort :P :D

 

ikke i tvil om att den største forskjellen på arsenal i år og i fjor er at Flamini har tatt over den defensive midtbane jobben

når kommer neste blad forresten? :P

Link to comment
Share on other sites

Tempoet i PL er før høyt for ham. Det er ekstremt synd å si det, men...

 

Som sagt det er Senderos dere snakker om!! :P

 

 

Så sant, så sant :P

Gilberto takler fint PL tempoet. Men Senderos derrimot :D

Link to comment
Share on other sites

Tempoet i PL er før høyt for ham. Det er ekstremt synd å si det, men...

 

Som sagt det er Senderos dere snakker om!! :D

 

Støttes!

Senderos er for treig og for stressa til å spille i Premier League. Djourou har litt mere tempo i kroppen og Hoyte var faktisk overraskende god som stopper. Er det noe man trenger bak der, så er det hurtighet.

Link to comment
Share on other sites

Tempoet i PL er før høyt for ham. Det er ekstremt synd å si det, men...

 

Som sagt det er Senderos dere snakker om!! :D

 

Støttes!

Senderos er for treig og for stressa til å spille i Premier League. Djourou har litt mere tempo i kroppen og Hoyte var faktisk overraskende god som stopper. Er det noe man trenger bak der, så er det hurtighet.

 

Djorou hadde et lite dribleshow ut av eget forsvar en gang, selv om jeg satt med hjertet i halsen da det skjedde vet jeg at Senderos ikke kunne gjort noe slikt. Er noe keitete over Big Phil!

Link to comment
Share on other sites

Djorou var fæl igår og uten tvil noe av det verste som er prestert av en midtstopper i Arsenal på lang tid...Senderos inkludert.

2 omgangen til Hoyte var derimot svært lovende.

Sammensetningen Senderos/Djorou var ikke bra i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

Tempoet i PL er før høyt for ham. Det er ekstremt synd å si det, men...

 

Som sagt det er Senderos dere snakker om!! :P

 

 

Så sant, så sant :P

Gilberto takler fint PL tempoet. Men Senderos derrimot :D

Skjerp deg/dere!

Senderos har gjort sine saker betydelig bedre enn Gilberto denne sesongen, spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener flamini har vokst veldig, og han har utviklet seg til og bli en veldig god og stabil spller på midtbanen. Han og Fabregas sentralt er nokk det beste nå, mener jeg....Likte Gilberto veldig godt før, men han har "forsvunnet" litt i det siste, i tillegg til at han har hadt ett par kamper som var under par...Han er en god erstatter, som jeg syns Wenger gjør lurt i og bruke han i LC og FAC osv..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...