Jump to content

Gilberto?


13gunner

Recommended Posts

Gilberto er den spilleren Flamini var i fjor: Innbytteren som er blottet for selvtillit - og som bærer med seg en tapende aura når han entrer banen. Synd, for spilleren Gilberto er det i utgangspunktet ingenting i veien med.

 

Gilbertos dager i Arsenal er, som jeg har hevdet lenge, snart talte.

 

Ja, jeg er enig. Flamini og Gilberto har på mange måter byttet plass fra i fjor. Det er ganske utrolig hvor fort det egentlig har gått. Det har skjedd virkelig mye med Arsenal i sommer selv når vi ser bort fra overganger. Det stemmer nok at Gilberto er på vei ut, han begynner jo å bli noen år også.

 

I fjor var Gilberto nesten toppscorer i Arsenal (joda, han tok noen straffer), og han var en viktig brikke i vårt defensive mønster samtidig som man bidro med mål på cornere. I år har han vært en skygge av seg selv, og han er på redelig vis danket ut av Flamini som har tatt et veldig stort steg i riktig retning.

Link to comment
Share on other sites

Etter kampen igår tror jeg Senderos er den beste erstatteren for Kolo,

Senderos spilte faktisk med hjertet utenpå drakta å var oppe i både Keane/Berba som en klegg.

Greit nok han var kapteinen vår, men så spillte han jaggu der etter også.... Jeg er stolt over innsatsen til

Arsenal å heller flau over spurs. Dere som kanskje så kampen igår så vell kanskje at det som kostet oss

poenget var klareingen til Djorou, der ballen detter rett i beina på Berbatov å spiller igjennom Jenas på et ferdig scoret mål. Når det kommer til Gilberto, som i mine øyne igår hadde fortjent benken i andre omgang er jeg svært skuffet.... det er jo ikke bare det at han slår feilpassning på feilpassning men arbeidskapasiteten hans

er jo også SHITE!! Hvis ikke Wenger snart skjønner at denne overvektige primadonna brassen snart synger på siste verset å hever en lønnslipp som overhodet ikke gjennspeiler verdien for laget.

Ja nei da skjønner ikke jeg hvordan han tenker.

Hvis Flamini hadde byttet plass med Gilberto før så hadde vi kanskje hatt litt søvtøy i skapet fra ifjor og :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Gilberto er bedre enn Flamini. Se på fjorårets sesong, da var han Arsenals beste spiller. Han blir ikke så dårlig på en sommer. Grunnen til at han ikke spiller som han gjorde er jo rett å slett fordi han mangler kamptrening. Det er faktisk i kamper man blir god. Blir så dumt å høre på alle som sier han er dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Gilberto er bedre enn Flamini. Se på fjorårets sesong, da var han Arsenals beste spiller. Han blir ikke så dårlig på en sommer. Grunnen til at han ikke spiller som han gjorde er jo rett å slett fordi han mangler kamptrening. Det er faktisk i kamper man blir god. Blir så dumt å høre på alle som sier han er dårlig.

Og hvor mange kamper har du sett denne sesongen?? :unsure:

Berto var god i fjor, men har til gode å gjøre en god kamp denne sesongen.

En annen som var god i fjor var Jens Lehmann............

Link to comment
Share on other sites

snart kommer flaksen vår til og ta slutt og då kommer vi til og miste poeng og ryke i cuper..

 

har vel gått vår vei ganske mange kamper nå som ærlig talt ikke burde gjort det..

at noen sier de er stolt av det senderos presterte i går, det er for meg ufatelig, selv om djourou var den værste..

gilberto er for dårlig, han hadde en god sesong i fjor men har aldri hvert noen stor spiller i mine øyne, kan gått kvitte oss med han ass..

 

vi trenger en midtstopper skal vi holde helt inn i liga-sammenhenget, selv om hoyte som midtstopper ikke var dumt..

 

tenk at gallas blir skadet no då, skal vi då spille kamper med djourou senderos som stoppere??

er jo ikke så usannsynlig at han blir skadet heller..

 

gårsdagens kamp var en bekreftelse på at vi trenger en stopper, djourou og senderos er rett og slett for dårlig til og passe på keane og berbatov.

hadde trodd de skulle klare den oppgaven litt bedre en det.

 

tviler egentlig på at wenger kvitter seg med gilberto, i og med at diarra sikkert er på vei ut

Link to comment
Share on other sites

laga cupen var for gilberto en sjanse til og vise seg frem og vise hva han kunne sier han :D

 

sier også dette:"I will do my job, and I did that again against Tottenham which was another good opportunity for me to show that I am capable to come back into the team.

 

"At the moment, I prefer not to think about moving and to fight for my position."

 

for meg beviste han vel bare at han ikke er "capable of comeing back in the team"

 

skulle ønske han ville vekk

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at Flamini spiller er fordi han sjeldent gjør feil. Han gjør det lettest mulig, og han er som en klegg. Minner litt om Hæstad før han gikk til Wigan! Gilberto mister ballen for lett, og leverer noen horrible feil pasninger. Når dette skjer på midtbanen, så blir det farlig uansett lag.

 

Når det gjelder Senderos så må jeg ha sett en annen kamp enn mange her i går. Spør du meg, så er han en konstant trussel mot eget lag, og det er skummelt. Det å skylde på Djourou for målet er håpløst, hadde Senderos holdt linja som resten av forsvaret, hadde Keane vært i offside.. Utenom det blir han fryktelig nervøs når han får ballen i beina, og det er absolutt ingen Toure/Gallas ro over det han leverer!

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at Flamini spiller er fordi han sjeldent gjør feil. Han gjør det lettest mulig, og han er som en klegg. Minner litt om Hæstad før han gikk til Wigan! Gilberto mister ballen for lett, og leverer noen horrible feil pasninger. Når dette skjer på midtbanen, så blir det farlig uansett lag.

 

Når det gjelder Senderos så må jeg ha sett en annen kamp enn mange her i går. Spør du meg, så er han en konstant trussel mot eget lag, og det er skummelt. Det å skylde på Djourou for målet er håpløst, hadde Senderos holdt linja som resten av forsvaret, hadde Keane vært i offside.. Utenom det blir han fryktelig nervøs når han får ballen i beina, og det er absolutt ingen Toure/Gallas ro over det han leverer!

 

Var helt klart Djourou som for en dytt da han skal nikke ballen, frispark spør du meg, men Senderos lå jo langt bak de andre.

 

Senderos var feil plaser gang på gang i går og Tottenham spissene kunne bare løpe fritt mot mål til tider.

 

Værste jeg har sett i hele år av forsvar, bare Tottenhams spisser som er helt ræva at de ikke skorer 3-4 mål til.

Link to comment
Share on other sites

Vise ord fra Gilberto.

 

http://www.irishexaminer.com/irishexaminer...2319-qqqx=1.asp

 

Gilberto med litt kamptrening tror jeg kan bli en viktig spiller for

oss utover i sesongen. Spesielt med tanke på at Diarra er på vei vekk,

og Djorou virker fullstendig håpløs.

We'll se;-)

Link to comment
Share on other sites

Vise ord fra Gilberto.

 

http://www.irishexaminer.com/irishexaminer...2319-qqqx=1.asp

 

Gilberto med litt kamptrening tror jeg kan bli en viktig spiller for

oss utover i sesongen. Spesielt med tanke på at Diarra er på vei vekk,

og Djorou virker fullstendig håpløs.

We'll se;-)

 

Enig i dette, med noen kamper og kommet seg i god form er Gilberto en viktig spiller for oss. Grunnen til hans skuffende sesong i år er at Flamini fikk starte sesongen og gjorde det godt, og Gilberto har kun hatt spredte opptredener.

Link to comment
Share on other sites

Vise ord fra Gilberto.

 

http://www.irishexaminer.com/irishexaminer...2319-qqqx=1.asp

 

Gilberto med litt kamptrening tror jeg kan bli en viktig spiller for

oss utover i sesongen. Spesielt med tanke på at Diarra er på vei vekk,

og Djorou virker fullstendig håpløs.

We'll se;-)

 

Enig i dette, med noen kamper og kommet seg i god form er Gilberto en viktig spiller for oss. Grunnen til hans skuffende sesong i år er at Flamini fikk starte sesongen og gjorde det godt, og Gilberto har kun hatt spredte opptredener.

 

gilberto har spilt 11 kamper fra start denne sesongen, 9 som innbytter og har til gode og gjøre en eneste god kamp!!!

 

et sted må grensen gå spør du meg..

 

burde hvert erstattet no i januar!!

Link to comment
Share on other sites

Vise ord fra Gilberto.

 

http://www.irishexaminer.com/irishexaminer...2319-qqqx=1.asp

 

Gilberto med litt kamptrening tror jeg kan bli en viktig spiller for

oss utover i sesongen. Spesielt med tanke på at Diarra er på vei vekk,

og Djorou virker fullstendig håpløs.

We'll se;-)

 

Enig i dette, med noen kamper og kommet seg i god form er Gilberto en viktig spiller for oss. Grunnen til hans skuffende sesong i år er at Flamini fikk starte sesongen og gjorde det godt, og Gilberto har kun hatt spredte opptredener.

 

gilberto har spilt 11 kamper fra start denne sesongen, 9 som innbytter og har til gode og gjøre en eneste

god kamp!!!

 

et sted må grensen gå spør du meg..

 

burde hvert erstattet no i januar!!

 

11 kamper på 5-6 mnd, blir ikke akkurat flyt i spillet da. 5-6 kamper på rappen og gilberto er tilbake der han var! :) Jeg ser helst at Gilberto blir. En fin fyr!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er rart at Senderos blir foretrukket som kaptein foran Gilberto! Skulle trodd at fjorårets visekaptein og en av årets visekapteiner skulle fått båndet rundt armen!?

 

Det kan hende at Gilberto var med på å bestemme det. Han "ga det bort" til en annen spiller tidligere (nå husker jeg ikke hvem og når) når han egentlig skulle hatt kapteinsbindet selv.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke det er noen framtid i Arsenal for Gilberto. De som spiller på midten er bedre enn han, og Gilberto er ikke rask nok lenger. Han gjør for enkle feil. Jeg mener vi skal selge Gilberto, og satse på Diarra!

 

Forresten, Djourou har spilt 1(!!) omgang for klubben siden han kom fra B.Ham. Jeg kan ikke si noen av de andre kjøpene vi har gjort før har slått til i første omgangen de har spilt! Gi gutten tid, han har mer fotball forståelse enn Senderos!

Link to comment
Share on other sites

Forresten, Djourou har spilt 1(!!) omgang for klubben siden han kom fra B.Ham. Jeg kan ikke si noen av de andre kjøpene vi har gjort før har slått til i første omgangen de har spilt! Gi gutten tid, han har mer fotball forståelse enn Senderos!

 

Enig, folk her inne avskriver Djorou som ikke god nok etter 1 omgang på mange måneder i Arsenal-trøya, det blir håpløst. Han har vært god for B'ham i høst og trenger ihvertfall 1 omgang på å akklimatisere seg Arsenals spill igjen!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...