Jump to content

2008.01.06 Burnley Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Skuffende forestilling fra guttene våre, men vi er videre.

Forsvaret og Lehmann holder nullen. Kolo, Senderos gjorde en bra jobb, og Sagna var god. Synes Traore sleit litt med Elliot. Diaby slet med underlaget, og Gilberto virket ikke som om var vår mest rutinerte på banen. Denilson får godkjent, og Eboue får godkjent.

Dudu scorer, og spiller pasningen til Bendtner som scorer.

 

Spissene våre fikk lite å jobbe med, men utnyttet det greit.

 

Eduardo burde hatt to.

Link to comment
Share on other sites

 

Banens beste i 1 omgang:

Lafferty på Burnley!

Som nå er ute med rødt kort. Merkelig takling egentlig. Så jo ut som han hadde helt grei kontroll på ballen...? :huh:

ja, ufattelig. null vits. klart rødt :(

 

Like dumt gjort som Bendtner i Blackburn-kampen. Overivrige guttunger! :)

Everton mener du vel?

Link to comment
Share on other sites

Respekt til keeperen på Burnley som har på seg joggebukse!

 

 

Så vidt eg vet så spiller alltid Gábor Király med joggebukse, eller i alle de kampene eg har sett med han, inkludert da Norge slo Ungarn i 2006 med 4-1...

 

ellers må eg si at kampens beste spillere var Toure og Eduardo, men det var mye feil pasninger der ute på potet årkeren..og Traore spilte seg kraftig opp fra første omgang, for det var helt forferdelig å se han han da..

Link to comment
Share on other sites

Var ikke akkurat lett å se hvilket lag som spiller i Premier League i dag... Hvert fall ikke første 60 - før utvisningen. Da skrudde gutta opp tempoet og ferdighetene ganske mange hakk. Men hva sier egentlig dette om dagens kamp? Til tider pinlig utspilt av et fullsatt Burnley-lag, men lekestue når de kun er 10 :) ...

 

Men nå vant vi hvert fall, Senderos viser at han kan ta Toure sin plass under Afrikamesterskapet, Eduardo scorer igjen, og jeg blir bare mer og mer trygg på Bendtner.

Dagens største minus (bortsett fra store deler av spillet) var vel Diaby.

Link to comment
Share on other sites

Stroll in the park.

 

Enkelt og greit. Vi hadde ingen stor dag, men sikret seieren som var det viktigste. :) Ser tydelig hvem som spiller fast om dagen og hvem som er benkeslitere av de vi har på banen i dag.

 

My words excactly. Trenger ikke gjøre mer. Vi har rett og slett STÅLKONTROLL.

Link to comment
Share on other sites

Vi har kontroll, og Eduardo er prikken over i'en. Senderos konge? Joda han klarerer på sin måte. Vet ikke om jeg helt våger å telle opp hvor mange av disse som havnet hos en Burnleyspiller, men jeg skal ikke klage i dag. Vi gjør jobben, hverken mer eller mindre. Dagens minus er venstresiden hvor hverken Traore eller Diaby har en stor dag. Spesielt Diaby. Dagens mann og banens beste spiller var Eduardo.

Link to comment
Share on other sites

Dette var trøtte saker folkens!

 

Hadde trodd vi skulle sparke bedre fra oss, men har da heller ingen grunn til å klage. Vi er videre uten å ta ut de helt store kreftene. Mange av stjernene ble spart. Et smart trekk av Wenger, selv om jeg blir skremt når jeg så innbytterbenken. Fryktet trøbbel om vi kom bakpå. Ønsket overhodet ikke omkamp i denne perioden.

 

Meget gledelig at Eduardo og Bendtner scorer. Dudu imponerer med sin teft for mål. En flott egenskap som jeg håper fortsetter helt ut sesongen.

 

Satser på en «lett» hjemmekamp i neste runde! :)

Link to comment
Share on other sites

Når er trekningen til fjerde runde? Håper på hjemmekamp mot ett godt lag som vil fylle Ashburton...

 

Ashburton Grove blir fylt opp uansett motstander! Derfor går jeg for plankekjøring. Tett program også rundt den 26. januar som er datoen for fjerde runde.

 

Det er mye som tyder på at så ikke skjer på onsdag... Det er forøvrig en tendens at det er lettere å skaffe seg billetter som red members. Ligakampene mot Birmingham og Newcastle er ennå ikke utsolgte.

Link to comment
Share on other sites

Når er trekningen til fjerde runde? Håper på hjemmekamp mot ett godt lag som vil fylle Ashburton...

 

Ashburton Grove blir fylt opp uansett motstander! Derfor går jeg for plankekjøring. Tett program også rundt den 26. januar som er datoen for fjerde runde.

 

Det er mye som tyder på at så ikke skjer på onsdag... Det er forøvrig en tendens at det er lettere å skaffe seg billetter som red members. Ligakampene mot Birmingham og Newcastle er ennå ikke utsolgte.

Jo, disse [Premier League] kampene er utsolgte, og det har de vært en god stund.

 

http://www.arsenal.com/membership/article....5&title=Tickets

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...