Jump to content

2008.01.06 Burnley Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

Når er trekningen til fjerde runde? Håper på hjemmekamp mot ett godt lag som vil fylle Ashburton...

 

Ashburton Grove blir fylt opp uansett motstander! Derfor går jeg for plankekjøring. Tett program også rundt den 26. januar som er datoen for fjerde runde.

 

Det er mye som tyder på at så ikke skjer på onsdag... Det er forøvrig en tendens at det er lettere å skaffe seg billetter som red members. Ligakampene mot Birmingham og Newcastle er ennå ikke utsolgte.

 

Blir overrasket hvis ikke det blir fullt. Både på onsdag og mot B'ham og Newcastle. Tidligere i høst var det fullt hus hjemme mot nettopp Newcastle i ligacupen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Når er trekningen til fjerde runde? Håper på hjemmekamp mot ett godt lag som vil fylle Ashburton...

 

Ashburton Grove blir fylt opp uansett motstander! Derfor går jeg for plankekjøring. Tett program også rundt den 26. januar som er datoen for fjerde runde.

 

Det er mye som tyder på at så ikke skjer på onsdag... Det er forøvrig en tendens at det er lettere å skaffe seg billetter som red members. Ligakampene mot Birmingham og Newcastle er ennå ikke utsolgte.

Jo, disse [Premier League] kampene er utsolgte, og det har de vært en god stund.

 

http://www.arsenal.com/membership/article....5&title=Tickets

 

Ikke for å kverulere men hvis du logger deg inn så står kampene fortsatt tilgjengelig for red members. Men selvfølgelig blir det fullt her. Poenget mitt er at det er lettere å få billetter i år noe som er en gjengs opfatning også på arsenal.com forumet. :)

 

Når er trekningen til fjerde runde? Håper på hjemmekamp mot ett godt lag som vil fylle Ashburton...

 

Ashburton Grove blir fylt opp uansett motstander! Derfor går jeg for plankekjøring. Tett program også rundt den 26. januar som er datoen for fjerde runde.

 

Det er mye som tyder på at så ikke skjer på onsdag... Det er forøvrig en tendens at det er lettere å skaffe seg billetter som red members. Ligakampene mot Birmingham og Newcastle er ennå ikke utsolgte.

 

Blir overrasket hvis ikke det blir fullt. Både på onsdag og mot B'ham og Newcastle. Tidligere i høst var det fullt hus hjemme mot nettopp Newcastle i ligacupen.

 

Time will show... men det er haugevis med billetter ledig.

Link to comment
Share on other sites

vi vant og det gikk som forventet, men skulle jo ønske det hadde skjedd med litt bedre spill en det som var, men alt i alt fornøyd med og gå videre :ph34r:

 

mange PL som har røket ut, kan jo være en fordel senere i turneringen..

 

håper på litt bedre spill på onsdag :D

Link to comment
Share on other sites

Seier! Hva mer skal man kreve?

 

Jeg er ikke trygg på Senderos, og håper at Djouro er et bedre alternativ. Iallefall er han hurtigere....

 

Yepp hvem er ikke hurtigere enn Senderos :ph34r:

 

Tror faktisk jeg vil ha Senderos sammen med Gallas. Tabbene er blitt færre i det siste.

Men Toure vil bli dypt savnet.

 

Ellers greit avansement. Ikke storspill men nok.

Eduardo glimta til med et mål og et legg til Bendtner i god

Bergkampstil.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...