Jump to content

2008.01.06 Burnley Vs Arsenal


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Finnes det noen måte å se sporten på nett?! Om jeg så må betale så er dette greit. Erfaringene med streams er så dårlige at jeg tror ikke jeg gidder det hvis ikke noen har ett tips som er sikkert som banken.

Last ned sopcast her: myp2p

 

Lag deg en bruker på www.sopcast.com. Direktelink til "sign-up" ---> signup@sopcast.com

 

Åpne selve programmet, logg inn med brukernavet og passordet du registrerte med på sopcast.com

 

Trykk på den øverste linken her: burnley vs arsenal @ myp2p

 

Da bør det funke. :)

Link to comment
Share on other sites

Dette kan bli en kamp der Arsenal fort kan tape og noen husker sikkert da Wrexham slo ut Arsenal FA cupen i 1992 med 2-0, etter mål av Mickey Thomas (tidligere manu og chelsea spiller) og Steve Wadkin (som aldri ble noe etter dette).

 

 

Dei slo faktisk ut United og på midten av 90-talet (95/96 hugsar eg ikkje heilt feil).

 

Det stemmer ikkje. I 95/96 vann Man Utd the double.

 

her er litt om FA-cup historia til Wrexham i nyare tid:

"1994/95: In the next round Wrexham were drawn away to Manchester United and despite taking the lead, United went on to win 5-2.....The1999/2000 season saw Wrexham again beat top flight team in the FA Cup, this time it was Middlesbrough who with the likes of Paul Gascoigne, Gary Pallistar and Juninho were the clear favourites, 1-0 down at half-time, Wrexham ran out 2-1 winners."

Så Wrexham har ikkje slått Man Utd i nyare tid.

Veldig merkeleg som hukommelsen stadig svikter meg da (Sir John, Toggen, Chad; er det verkeleg slik det er å bli gamal?!?!?! :) )

Hugsar nemleg at eg var på handballsamling og at eg (var ikkje mange av oss som ikkje holdt med U'en) gjorde som fjortisser flest mobba kamerater når favorittlaget tapte, og at vi lot dei gjennomgå for å ha røket ut mot Wrexham. Det hugser eg godt, men så stemmer det ikkje?! hoho, da er det ikkje lenge til gikta begynner å svikte.

 

ikke lett å bli gammel :P

 

Men eg så litt av kampen mellom Aston Villa og manu og der sa de sist manu tapte en for et lilleputtlag var i 1984 mot Bournemouth..så Wrexham har de ikke tapt for enda..

Link to comment
Share on other sites

Laget; Lehmann, Traore, Senderos, Eboue, Toure, Sagna, Diaby, Denilson, Gilberto, Bendtner, Eduardo.

 

Subs: Fabianski, Hoyte, Djourou, Randall, Lansbury

 

 

 

Kan dette være slutten på Diarra?

Eller sparer bare wenger han til spurs kampen..

Jeg hadde også håpet å se walcott, i hvertfall på benken...men men.

Dette kan også være lehman's siste kamp, la oss håpe han står godt å avslutter sin arsenal karriere med stil.

 

Tilbake til kampen, dette laget bør være bra nok til å slå burnley, la oss håpe dudu fortsetter med scoringsformen sin. hadde også vært morro å se lansbury på slutten av kampen.

 

Burnley er et godt cuplag og vi kan gå på en smell, så det hadde ikkje gjort noe med enten hleb, walcott eller rosicky på benken... men wenger knows!

Link to comment
Share on other sites

Laget ser greit ut det, men det som bekymrer er at ingen på benken kan bli bytta inn og forsterka laget. Får satse på at dei 11 Wenger sender ut er gode nok til å hamle opp med Burnley....

 

Enig, jeg ville gjerne hatt en eller to av de aller beste på benken som kunne komme inn. Lykke til uansett folkens!

Link to comment
Share on other sites

Det er jo helt sykt hvordan han setter HVER eneste skikkelige sjanse han får :)

Blir vanskelig for Wenger å benke han framover nå.

Ufortjent men meget deilig ledelse, får vi det andre ganske snart er MYE gjort.

Link to comment
Share on other sites

Burnley har vært det beste laget utpå banen. Flest sjanser, og et par-tre hundreprosent sjanser. Jeg sitter med en flau følelse når vi går av banen med ledelse etter 45 min. Burnley hadde fortjent minst uavgjort til pause.

Arsenal virker noe rufsete både fremme og bak. Godkjent av Toure, Sagna, Eboue, Denilson og Eduardo. Ellers håper jeg Lansbury og Randall får prøve seg i andre omgang. Diaby er første mann vi bytter ut! Mitt tips.

 

Lehmann 6

Sagna 7

Toure 7

Senderos 6

Traore 5

Eboue 7

Denilson 7

Gilberto 6

Diaby 5

Bendtner 6

Eduardo 7

 

Banens beste i 1 omgang:

Lafferty på Burnley!

Link to comment
Share on other sites

Dårlig førsteomgang fra vår side. Gilberto gir bort ballen for ofte, Diaby og Traore bruker for lang tid med ballen.

Senderos derimot har vært kontant i spillet sitt og har vunnet mange baller.

 

Dudu har hatt en målsjanse, den satte han iskaldt. Bendtner hadde et brassespark, som viste teknikken til vår lange danske. Håper vi får til litt mer spill i 2. for dette er det Burnley som har styrt. Kun små marginer som har gjort at ikke Burnley har scoret.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...