Jump to content

2007.12.18 Blackburn Rovers B


Mr Chapman

Hvilket lag går videre til neste runde?  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Nå sitter jeg her å ser kamp når jeg egentlig skulle øve på naturfag prøve...

Når skal jeg lære?

Jaja, det kommer alltid en ny prøve;)

 

Samme her :P

 

Men dette burde vi klare å dra i land...eller det hadde vært kjempe bra resultat for de virkelig unge guns'a

Link to comment
Share on other sites

Eduardo er en iskald avslutter. Men når det gjelder å rydde opp og klarere foran egen 16 meter er han mildt sagt elendig. 3.ganger han roter til på 5 min

 

Diarra klarte faktisk og ta et raskt frispark, han har vist masse av krefter igjen.

 

Gibbs inn for Eduardo.

Link to comment
Share on other sites

Snakker vi tidenes lengste 15 min nå? Hvor lenge er det igjen?

 

Hehe... Vi har spilt 13 min av andre ekstraomgang nå, fått med deg side bytte? :P

 

Jeg er da ikke dum.

Saken er den at jeg sitter og hører kampen på ATVO, hvor det ikke er noen slags kampklokke.

 

Sitter og rister her, idet jeg hører om stolpetreff og diverse. Skummelt. Skummelt.

Link to comment
Share on other sites

Snakker vi tidenes lengste 15 min nå? Hvor lenge er det igjen?

 

Hehe... Vi har spilt 13 min av andre ekstraomgang nå, fått med deg side bytte? :P

 

Jeg er da ikke dum.

Saken er den at jeg sitter og hører kampen på ATVO, hvor det ikke er noen slags kampklokke.

 

Sitter og rister her, idet jeg hører om stolpetreff og diverse. Skummelt. Skummelt.

 

 

Mye man kan gå glipp av ei en slik kamp vettu.

 

Smalt i stanga istad ja. På overtid av overtida nå. JJJJAAAAAAA: Videre :P

Link to comment
Share on other sites

YEEESS!!! Herlig! :P

 

Kanon av unggutta. Tipper Wenger er rimelig stolt nå.

 

Når er trekninga til semiene?

Er forøvrig Denilson suspendert til semien, eller kan han sone dommen i PL-kampene, hvor han sannsynligvis ikke hadde spilt uansett?

Link to comment
Share on other sites

Yes! Da var det slutt! En H-E-R-L-I-G seier!! Hadde personlig aldri trodd på seier etter utvisningen, men takket være Eduardo`s ferdigheter og ro foran mål er vi i neste runde! :P Vi startet kampen veldig bra og scoret tidlig. Bendtner hadde også et skudd i treverket kun minutter etter. Vi burde vel fått et mål tidligere enn Eduardo sitt første. Så sånn sett kunne vi nærmest punktert kampen veldig tidlig.

 

Vi får en lei slutt på 1. omgangen og får et (offside)mål imot oss.. Andre omgangen starter der første omgangen startet, med press fra Blackburn. De scorer et til og fortsetter å presse. Da trodde jeg løpet var kjørt.

Så får vi på toppen av det hele et rødt korrekt rødt kort på Denilson etter en stygg to-fots takling.

I ekstraomgangene roer det seg litt og spillere fra begge lag blir slitne. Så scorer Eduardo etter fin assist fra (Ronaldinho/Toure) Song Billong.

På slutten er vi heldige som ikke slipper inn mål.

 

Må si laget jobbet veldig bra idag, og seieren var vel nesten helt fortjent. Kunne fort vippet begge veier. Hele laget presterte veldig bra, men de som utmerket seg mest og best er vel

Fabianski (I et par situasjoner, noen bærturer, men veldig bra grep på skudd, et veldig bra potenial på en 23årig keeper), Eduardo (Springer utrolig mye og scorer to flotte mål), Diaby (Helt vill teknikk, men litt egoistisk i et par situasjoner) og Bendtner (Jobber mye og er god med ball i bena, gjør et par slurvefeil). Ellers er Senderos, Song, Traore, Denilson og Diarra gode idag. Synes høyresiden vår sliter litt idag. Randall for dessverre ikke til så mye, mens Hoyte gjør en helt grei jobb, men ikke noe mer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...