Jump to content

2007.12.18 Blackburn Rovers B


Mr Chapman

Hvilket lag går videre til neste runde?  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Er det bare meg eller syntes dere Bendtner må skjærpe seg litt?

 

:D

Tar dette som ironi jeg. Til nå har han virket (fra radioen) som en av de giftigste (og beste?) spillerne på dette Arsenallaget.

 

Pokker, der scorte Santa Cruz. 2-1 nå.

 

Forresten ble jeg veldig, veldig overrasket når kommentatoren nevnte hvem Arsenal skulle møte til helga: Tottenham!! :lol: Har ikke hørt et ord om den kampen! Gleder meg! ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Dette er gøy :lol:

Makan til oppvisning må du nok til sist CC-kamp for å finne!

Ville vært helt fantastisk om vi kunne klare å dra dette i land, sjansene ble nok dessverre betraktelig mindre med Blackburns redusering rett før pause. Hva gjør jeg nå? Avskriver unggutta våre? Jeg gleder meg veldig til andre omgang, går vi videre er det prikken over i-en.

Link to comment
Share on other sites

Synes Riley har gjort en bra førsteomgang, selv om han kanskje burde gitt David Dunn gult også. Ellers var de to andre gule helt korrekte!

 

Nydelig mål av Diaby, og en superflott pasning av Bendtner.

Herlig at Dudu fortsetter å score i cupen. Nå må han snart begynne å score i PL!

 

Vi rundspiller til tider Blackburn, men sliter litt med å gjøre riktig valg i forsvar, og det blir ofte én-to dragninger/pasninger for mye. Fabianski kan ikke lastes for målet. Har vært på to bærturer, men har ellers stått en strålende kamp. Holder utrolig mange baller!

 

Utrolig gøy å se Diarra, Bendtner, Diaby og Traore som storspiller. I tillegg har Senderos spilt en prikkfri kamp så langt. Håper på flere raid fra Hoyte på høyresida i 2. omgangen, og at Randall kan vise seg enda mer frem. Han har vist glimt sålangt.

 

Ellers håper jeg Baracite og Merida kommer innpå!

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra av unggutta. De er urolig gode på små flater og småspiller så bra at man skulle tro det var Fab, Hleb og Mozart som briljerte på midten. Diaby gjør veldig mye bra, men dribler for mye når han heller bør sentre. Hele laget synes jeg skal være stolte av innsatsen sin. Skryt til Mike Riley som jeg for en gangs skyld er fornøyd med. Linjedommeren skal ha skylden for målet dems. Ellers bra dømt av han. Nå må laget holde ut og passe seg for en tidlig baklengs. Go Gunners!!!

Link to comment
Share on other sites

Nå skal mamma se extra trekninga! Kjekt å være hjemme på juleferie :lol:

 

Tull!

 

Må nok si meg enig med morra di, kan jo ikke sitte å se Arsenal kamp midt i extra trekningen :D

 

 

Må nesten bare gi etter og, være en snill og koslig sønn, er jo tross alt snart jul :D

 

 

2-2 ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...