Jump to content

2007.12.18 Blackburn Rovers B


Mr Chapman

Hvilket lag går videre til neste runde?  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

bare jeg som syns Barazite ligna litt på Walcott hvis du ser i ansiktet sånn kjapt :D

(kom inn for Merida) ;)

 

Tror Blackburn vinner hvis det blir ekstraomganger/straffer så får håpe at vi får et mål før full tid :lol:

 

Come on Gunners

Link to comment
Share on other sites

bare jeg som syns Barazite ligna litt på Walcott hvis du ser i ansiktet sånn kjapt :D

(kom inn for Merida) ;)

 

Tror Blackburn vinner hvis det blir ekstraomganger/straffer så får håpe at vi får et mål før full tid :lol:

 

Come on Gunners

 

Kom vel inn for Randall?

 

Synes vi sliter i øyeblikket, mye feilpass. Trur ikke Blackburn er fornøyd med ekstraomganger, siden dem spiller med a-laget og det er jo et hardkjør nå i julestrida.

Link to comment
Share on other sites

Om jeg skal si det var ufortjent rødt må jeg vel kraftig opp på hyllen når det gjelder tykkelse på Arsenal-briller. Skuffende at han mister hodet slik han gjør der.

Edit: 30 minutter til med topp underholdning, dette kan en like:D

Link to comment
Share on other sites

bare jeg som syns Barazite ligna litt på Walcott hvis du ser i ansiktet sånn kjapt :P

(kom inn for Merida) ;)

 

Tror Blackburn vinner hvis det blir ekstraomganger/straffer så får håpe at vi får et mål før full tid :)

 

Come on Gunners

 

Kom vel inn for Randall?

 

Synes vi sliter i øyeblikket, mye feilpass. Trur ikke Blackburn er fornøyd med ekstraomganger, siden dem spiller med a-laget og det er jo et hardkjør nå i julestrida.

 

Skulle vell egentlig bare se hvor mange som fulgte med :P

Ekstraomganger, ville vell egentlig tro at Blackburn kommer til og forsette hvor de avslutta.

Håper på at vi scorer tidlig og klarer og holde ledelsen ut kampen :)

Link to comment
Share on other sites

Pokker ta!!! Var det fortjent, forresten?

 

Synes kanskje direkte rødt var i overkant, men et klart gult var det i alle fall. Og han hadde gult fra før...

 

Reagerte også på at han fekk direkte rødt, men går ut ifra at det var en forglømmelse, av dommern.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...