Jump to content

Tatovering


vieira04

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Heisann. Så ikke innlegget ditt før nå.

Skal få tatt et bilde og få lagt det ut. =)

:)

 

Sånn. =)

tattoocy4.jpg

 

Det skal også sies at på tirsdag så skal jeg få på "Arsenal" over eller under kanonen.

Er ikke alle som skjønner at det har noe med fotball å gjøre. En på jobb som lurte på hvorfor jeg skulle ha et hjul på armen. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Bilde av min siste tattoo, som jeg tok for noen mnd siden:

 

 

http://bp1.blogger.com/_0x_a9B3KbPQ/SH5RdI...+import+071.JPG

 

Vil nok gå over den engang til iløpet av høsten, for så å bygge på en ny tattoo videre på fremsiden og oppover armen. Da er begge armene så å si ferdig :)

Man blir litt hektet, men slik er livet. Lev så lenge man kan, og da passer et sabla bra ordtak:

 

"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag at det var livet."

Link to comment
Share on other sites

Bilde av min siste tattoo, som jeg tok for noen mnd siden:

 

 

http://bp1.blogger.com/_0x_a9B3KbPQ/SH5RdI...+import+071.JPG

 

Vil nok gå over den engang til iløpet av høsten, for så å bygge på en ny tattoo videre på fremsiden og oppover armen. Da er begge armene så å si ferdig :rolleyes:

Man blir litt hektet, men slik er livet. Lev så lenge man kan, og da passer et sabla bra ordtak:

 

"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag at det var livet."

Knall tattovering, Pent arbeide!

Har lenge hatt lyst på en tattoo av Arsenal logoen på venstre bryst, men er litt i tvil pga alle detaljene, kan jo ikke ha logoen allt for stor heller. Noen som har noen erfaringer?

Link to comment
Share on other sites

Utne:

Knall tattovering, Pent arbeide!

Har lenge hatt lyst på en tattoo av Arsenal logoen på venstre bryst, men er litt i tvil pga alle detaljene, kan jo ikke ha logoen allt for stor heller. Noen som har noen erfaringer?

 

Takker! :rolleyes:

 

 

Jeg har bl.a Arsenal "crest" tattoo på høyre overarm, den de brukte på 30 tallet.

 

Jeg synes det er litt "gambling" med mye detaljer på lite område, for det kan fort bli et resultat som man kanskje ikke blir så fornøyd med. Det finnes mange dyktige på dette feltet i Norge, som helt sikkert kunne gitt sin ærlige mening om du visste frem motiv, og evt størrelsen du ønsket skulle bli "nålet inn i huden"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bilde av min siste tattoo, som jeg tok for noen mnd siden:

 

 

http://bp1.blogger.com/_0x_a9B3KbPQ/SH5RdI...+import+071.JPG

 

Vil nok gå over den engang til iløpet av høsten, for så å bygge på en ny tattoo videre på fremsiden og oppover armen. Da er begge armene så å si ferdig :)

Man blir litt hektet, men slik er livet. Lev så lenge man kan, og da passer et sabla bra ordtak:

 

"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag at det var livet."

Der du har, har jeg tenkt å ta når jeg skal på tur :P

Gjorde det forferdelig vondt å ta den der, på undersiden av armen? :P

Link to comment
Share on other sites

Heisann. Så ikke innlegget ditt før nå.

Skal få tatt et bilde og få lagt det ut. =)

:)

 

Sånn. =)

tattoocy4.jpg

 

Det skal også sies at på tirsdag så skal jeg få på "Arsenal" over eller under kanonen.

Er ikke alle som skjønner at det har noe med fotball å gjøre. En på jobb som lurte på hvorfor jeg skulle ha et hjul på armen. :P

 

Har ikke bilde av tattisn etter at du har printa inn "Arsenal" da? :P Vurderer å ta en slik en jeg også ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...
  • 2 years later...
Link to comment
Share on other sites

Hvis du først skal ha tattoo så ikke begrens deg til et sted. Ta det heller som en reise å få det gjort. Anbefaler Romerike Tattoo på Jessheim - samt at det er flere gode steder i Oslo/Trondheim.

 

Skal sitte der for alltid... Velg med omhu

Link to comment
Share on other sites

Det finnes mange gode kunstnere der ute. Anbefaler deg å tenke litt på hva du vil ha, og oppsøke ulike tattoo-sjapper for å se hva slags kunstverk de har utført. Høre litt på hva de tenker om ditt motiv/dine tanker, og evt forhøre deg med andre som har fylt blekk fra kunstneren på sin kropp.

Om du har en tanke om å bygge på videre (som ofte skjer, når man først har startet), så kan det være lurt å finne en du føler passer og mestrer den stilen du ønsker. Avstand kan bli slitsomt og komplisert, om du må inn 7-8 ganger for blekkfylling på kroppen.

 

Jeg har valgt samme kunstner på hele min venstre arm, og har følt det har vært betryggende for min del. De ser ting på en annen måte, og kommer med tanker og ideer underveis. Kunstneren er kjent med verket, og kan planlegge underveis på sin jobb.

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Skal til Hellas i sommer,nærmere bestemt Kos.

Blir såklart i en meget kraftig alkoholrus i to uker, men jeg har tenkt å ta et par tattoo's der.

Noen som har tatt der eller andre plasser i syden? kan tenke meg at noen av tattoo-sjappene kan være litt risky å gå til.

Link to comment
Share on other sites

Bare ha i tankene at du ikke kan ha direkte sollys på tatoveringen, ei heller bade i klorvann i groperioden... Solblokk må brukes.

 

Ellers så har jeg tatt alle mine i Norge - men det er fordi jeg vil være heeeelt sikker på at alt som gjøres kan er gjort for å unngå betennelser etc. Men mange som har tatt rundt omkring i verden uten problemer.

 

En kompis nevnte det stedet her som veldig bra:

http://www.bodyartcyprus.com/about/

Link to comment
Share on other sites

Blir såklart i en meget kraftig alkoholrus i to uker, men jeg har tenkt å ta et par tattoo's der.

 

Alkoholrus og tatovering passer dårlig sammen. Alkohol fortynner blodet ditt, noe som ikke er særlig bra når du skal tatoveres. Seriøse tatovører nekter å tatovere dersom de ser at du er i alkoholrus. Så dersom du skal tatovere deg, bør du planlegge en dag uten alkohol

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...