Jump to content

Jose Mourinho


Haraldac

Recommended Posts

Jose Mourinho er en Fotballtrener jeg egentlig ikke liker. Han har kjøpt laget Chealsea til sukksess, og klager ofte over at motstanderen spiller defensivt når Chealsea nesten alltid gjør det. Men jeg beundrer han for personen han er. At han blåser i alt og alle og at han står for singe meninger uansett. Det er meget beundringsverdig. Dessuten er han en meget nøye trener som aldri lar noe være tilfeldig. Han forbreder seg alltid til kamp 100%. En stor personlighet dette..<_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Mourinho er utvilsomt blant de beste managerne i dag. Men jeg forstår ikke hvorfor han gjør alt han kan for å sette seg selv i et dårlig lys. Til å begynne med var hans arroganse litt 'sjarmerende'. Etter hvert har han fremstått som stadig mer usaklig og uspiselig. Det ser nesten ut som han forsøker å overgå Alex Ferguson! :P Men at Chelseas fremgang ikke bare skyldes RAs penger, men også JMs taktiske sluhet, og evne til å skape gode fotballag er hevet over enhver tvil.

Link to comment
Share on other sites

Trodde aldri jeg skulle si det, men Rednose er jo en ok

kar i forhold til Jose. Makan til arrogant drittsekk skal en

lete lengre etter.

Et paradoks er jo også at Chelsea har ikke støttet han

i saken mot UEFA.

Der er straffen godtatt og blir ikke anket.

Link to comment
Share on other sites

Mourinho er kvalitetsmanager, ingen tvil om det. At han burde holde seg for god til en del uttalelser er det heller ingen tvil om. Frisk-affæren burde han skamme seg over, og fortsetter han på denne måten vil han sikkert ende opp med like mye sympati i verden som Sir Sur. Tviler på at selvbilde hans er særlig realistisk, og han rusler vel rundt nå og håper på å bli valgt som ny pave...

Link to comment
Share on other sites

Han er uten tvil en god manager, spørsmålet er hvordan han hadde det gjort det i en klubb uten russere? Jo da, han fikk det til i CL med Porto, men……

 

Han er også uten tvil den største arrogante jævelen som har satt sine bein på fotballøya. Til og med Sur Alex stiller bak i køen. Det skal i utgangspunktet ikke være mulig!

 

Liker for øvrig animasjonen som Tusmo har vedlagt!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke mange andre enn en kald j*vel som Mourinho som hadde klart å holde alle stjernene i Chelsea nede på bakken.. Respekt!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Gårdagens reaksjoner etter CL-exiten føyer seg pent inn i rekken av tåpelige reaksjoner fra Jose Mourinho. Mannen er jo i affekt og uheldige setninger kommer på løpende bånd. Selveste kloven fra drømmeteateret skal slite med å få bortforklaringene bedre.

 

Jo da, han ga faktisk applaus til Liverpool-fansen. Men reaksjonene i etterkant overskygger dette.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

Skal bli spennende å se hvordan han tackler motgang.

 

Håper at motgangen startet i går og fortsetter neste sesong. Liverpool har hvertfall gitt en oppskrift på hvordan en middelhavsfarer :) kan slå Chelsea. Regner med at en del av de klubbene som ligger nidt på tabellen vil forsøke samme tilnærming i neste års PL.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ola Løvsletten

vent til neste sesong. chelsea er ikke et storlag enda de må prestere over flere sesonger. ( akkurat som vieira sa i et intervju) hadde vi hatt med edu og gilberto i år osv... mener vi har hatt litt uflaks bel satt ut etter taper mot utd på trafford som wenger sa det var etter den kampen vi tapte ligaen i år. vi tok seks poeng mens chelsea tok seksten.

 

når arsenal legger ut skinnene så er det så vakkert å se på.. da er det ingen lag i verden som er så god i angrep som oss.. og så har vi jo senderos som virkelig begynner å ligne e klassespiller.. med noen forsterkninger til sommeren.. så tror jeg jose og hans blåe menn blir stående i skyggen av gunners..

 

gleder meg til neste sesong allerede, men først skal vi hente hjem fa-cupen mot djevlene. og med 2.plass i ligaen en brukbar sesong

 

 

up the gunners

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Guest el klikko

Etter kampen mot Fulham går Mourinho ut å forsvarer Gallas sitt røde kort. Han mener at det er ballguttene som må ta skylden for at de har fått Chelsea spillerene frustrerte. Han hevder at motspillerne hele tiden halte ut tiden, og at det røde kortet kom som en konsekvens av dette. Er det ikke det Chelsea selv har gjort i mange kamper da? Skuffelsen av å gå ut av ChL er nok blitt for stor for JM. Til slutt sier JM at Gallas må lære seg selvkontroll! Om gallas ser på sin managers oppførsel, er det vel ikke særlig stor sjans for at selvkontrollen til Gallas vil forbedre seg nevneverdig.

 

Rart å se en manager i England som er så arrogant og som oppfører seg som en idiot. Det er ikke vanlig i England. Kanskje JM har Tom Nordli som forbilde? ;)

Link to comment
Share on other sites

Han e heilt utrulig... Ikke sann... Men leste en plass at han kom med dumme utspill bare for å få oppmerksomheten vekk ifra sine egene spillere og dårlige resultater, får håpe for hannes del at dette er et sånn tilfell og at han ikke mener det han sier. Men er redd for at han gjør d!

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Han er uten tvil en god manager, spørsmålet er hvordan han hadde det gjort det i en klubb uten russere? Jo da, han fikk det til i CL med Porto, men……

 

He he he he he. Hvordan han hadde gjort det i en klubb uten russere????????? For det første; Chelsea har EN russer, ikke russere. For det andre; Han vant CL med Porto, han vant UEFA cupen med Porto og ble seriemester med Porto alle årene, og det omtrent uten midler......

 

Han har vunnet PL med Chelsea snart 2 ganger på 2 forsøk, han har vunnet Liga cupen og er i kvart finalen i FA Cupen. MANNEN ER i starten av 40 årene, så hva mer er det han trenger å bevise for deg da?

 

Nevn en trener på 42 år som har vunnet mer enn han har gjort, please

 

Det som slår meg er egentlig hvor usannsynelig sjalu dere egentlig virker å være på det enkelte her inne kaller for "lillebror" Det er pokker meg en egen tråd som heter CHELSEA her, det finnes en egen JOSE MOURINHO tråd og sannelig har dere ikke en egen LAMPARD vs VIEIRA tråd også....

 

Hva med å lage en egen tråd på samtlige av våre spillere og ledere? DET hadde vært noe....

 

 

På Chelsea sidene så tar vi lang fart og dri......... i hele Arsenal vi :)

Link to comment
Share on other sites

For det andre; Han vant CL med Porto, han vant UEFA cupen med Porto og ble seriemester med Porto alle årene, og det omtrent uten midler......

 

Omtrent uten midler???

 

Såvidt jeg er bekjent, så var Porto en klubb med mye penger i den tiden han var der. Eneste forskjellen fra da han var i Porto og nå, er hvor disse midlene kom fra

 

På Chelsea sidene så tar vi lang fart og dri......... i hele Arsenal vi :lol:

 

Men du er tydeligvis så gira på å diskutere her inne, at du opprettet en ny profil etter at din forrige ble utestengt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...