Jump to content

Jose Mourinho


Haraldac

Recommended Posts

Guest Roman

Omtrent uten midler???

 

Såvidt jeg er bekjent, så var Porto en klubb med mye penger i den tiden han var der. Eneste forskjellen fra da han var i Porto og nå, er hvor disse midlene kom fra

 

På Chelsea sidene så tar vi lang fart og dri......... i hele Arsenal vi B)

 

Men du er tydeligvis så gira på å diskutere her inne, at du opprettet en ny profil etter at din forrige ble utestengt.

 

Ja da er du godt oppdatert :lol: Det var ikke mye penger han fikk til å kjøpe spillere i Porto akkurat.

 

Når det gjelder diskusjon rundt Arsenal, så gidder ikke vi ha en egen tråd om Wenger og en egen tråd om Arsenal på VÅRT forum. Men siden vi har et par Goonere der som skriver ofte, fant jeg ut at jeg ville se om de var her også. Chaz kaller seg for GoonerJølle hos oss....... (og han er faktisk mer saklig på vårt forum enn her inne) Og istede for at dere skal få sitte her inne å tro at Arsenal er best i verden (Spurs supportere har jo ikke like mye å stille opp med) så skriver jeg her inne. Tro meg, det er nok å ta tak i.....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Du har et usedvanlig forvrengt bilde av sannheten, Roman.

 

Og ja, det er mulig jeg skriver mer "saklig" overfor deg og dine på chelsea.no. Vet du hvorfor? Fordi jeg har såpass selvinnsikt og ydmykhet sett i forhold til det å være "bortesupporter" på en rivals forum.

 

Kanskje du har litt å lære? Kanskje du burde snu brillene og se hvordan du selv fremstår her inne? Du fremstår nemlig som en no-good besserwisser som KUN, og da mener jeg KUN, ønsker å provosere. Og det er USEDVANLIG unødvendig. Du har selv trukket opp dine linjer her inne. Sitat som dette, og det er et av usedvanlig mange likelydende:

 

ha ha ha ha ha. Makan til sure oppstøt. Er det noen som har tatt fra Arsenal godteriet nå eller??

 

gjør nødvendigvis ikke at vi tar deg spesielt seriøst. Du fremstår bare ENDA mer latterlig. Og hvis du faktisk talt ikke ser det, ja da bør du går til optikker snarest mulig.

 

Kom med en beklagelse, og bekreft at du ønsker å fremstå på en mye mer saklig og ydmyk måte, så kan det hende at du blir tatt seriøst. Until then.......

Link to comment
Share on other sites

Og istede for at dere skal få sitte her inne å tro at Arsenal er best i verden (Spurs supportere har jo ikke like mye å stille opp med) så skriver jeg her inne. Tro meg, det er nok å ta tak i.....

 

For å si det på den måten, du bidrar ikke akkurat til at vi ser på Arsenal underlegne Chelsea.

 

Det Spurs supportere har å stille opp med her inn er noe helt annet enn det du har. De fleste har faktisk litt humor, selvironi og snert i innleggene, og det kan man ikke akkurat si om deg.

 

At dere Chelsea supportere driter i Arsenal synes jeg er helt topp. Det er en måte du kan bevise at det du sier er sant...

 

PS! Var det nicket RomanofChelsea som ble kastet ut, ikke du som person?

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Å svare med et spørsmål, sier vel det meste om deg. Dette er et Gunners forum, ikke et forum for arrogante besserwissere fra andre lag. Lær av meg på Chelsea forumet.

Lære av deg? Tror ikke det. Du diskuterer omtrent bare med personangrep du, og det gidder jeg ikke være med på lengre. Sorry

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Sånn oppførsel som roman viser her inne er ikke akseptabel, så jeg synes at han skal sparkes ut. Er ikke interessert i å få høre om hans innbilte kunnskaper om Portos økonomi og Arsenals banditter... Steng han UT!

Link to comment
Share on other sites

Jose skal jo ha skryt for at han gjør seg til en skyteskive som tar av press for spillerne. At han er en flink manager er det vel ingen tvil om. Alt han sier, om han mener det eller ei, gjør han til et rasshøl. At Chelsea spiller kjip fotball bør kynikeren jose ta på sin kappe. Kan kjøpe spillere for så mye han vil også spiller de fotball på den måten. Bør ta et kurs i underholdende fotball av Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Jose skal jo ha skryt for at han gjør seg til en skyteskive som tar av press for spillerne. At han er en flink manager er det vel ingen tvil om. Alt han sier, om han mener det eller ei, gjør han til et rasshøl. At Chelsea spiller kjip fotball bør kynikeren jose ta på sin kappe. Kan kjøpe spillere for så mye han vil også spiller de fotball på den måten. Bør ta et kurs i underholdende fotball av Wenger.

Jepp! Fotball skal være underholdning. Ikke tidsfordriv...

Link to comment
Share on other sites

Guest cesc15

Hater han duden.

 

1. Han smiler faen meg ALDRI

 

2. Han vil ha negativ oppmerksomhet

 

3. Han er så sinnsykt usportslig (feks. Kaller messi en liten unge som hopper bortover)

 

 

4. HAN LIGNER PÅ SKAMSLÅTT KOKKOSNØTT

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner2death

Å svare med et spørsmål, sier vel det meste om deg. Dette er et Gunners forum, ikke et forum for arrogante besserwissere fra andre lag. Lær av meg på Chelsea forumet.

Lære av deg? Tror ikke det. Du diskuterer omtrent bare med personangrep du, og det gidder jeg ikke være med på lengre. Sorry

 

Selv om det byr meg i mot, må jeg si meg enig med Chazen her. Selv om det kommer mye usaklig om chelsea og det ofte kommer "che£$skji er et møkkalag. j**** russere, og blodpenger bla bla", så trenger du ikke være så bitter som du alltid er her inne. Du minner meg om shalbala på vgd i væremåten din, er det deg?

 

For å holde meg til tema. José er en manager med karisma, og en fin karakter, selv om han på mange virker sur og grinete. Måten folk blir provosert på er rett og slett herlig. Det er ikke synonymt med at jeg liker han, men han er utvilsomt en manager som hever nivået i PL. Både sportslig og i mediene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Du minner meg om shalbala på vgd i væremåten din, er det deg?

 

Absolutt ikke. Har lest et par ganger noen innlegg på VGD, men der har jeg ikke engang registrert meg, og kommer ikke til å gjøre. Makan til mye tullprat skal du lete lenge etter......

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Hater han duden.

 

1. Han smiler faen meg ALDRI

 

2. Han vil ha negativ oppmerksomhet

 

3. Han er så sinnsykt usportslig (feks. Kaller messi en liten unge som hopper bortover)

 

 

4. HAN LIGNER PÅ SKAMSLÅTT KOKKOSNØTT

 

Når du først snakker om trenere som smiler... Så dere Wenger da måla mot Juventus... da ble han glad! Ikke det at han hoppa og spratt, men det er ikke ofte han smiler så mye...

 

PS: Mourinho smiler av og til han... Jeg har sett kamper hvor han har kastet seg over resten av spillerene for å feire mål og sånn... Han gjorde det da Gallas scora mot spurs tror jeg...

Skamslått kokkosnøtt? =S

Link to comment
Share on other sites

Hater han duden.

 

1. Han smiler faen meg ALDRI

 

2. Han vil ha negativ oppmerksomhet

 

3. Han er så sinnsykt usportslig (feks. Kaller messi en liten unge som hopper bortover)

 

 

4. HAN LIGNER PÅ SKAMSLÅTT KOKKOSNØTT

Da så du nok han aldri i fjor! Han kom til England med glimt i øyet, og fikk alle sjonalister til å få lættis.

 

Og du nevner at han er usportslig??? Han gjør det for å beskytte spillerne sine, for å trekke bort fokuset fra spillerne og trekke bort presset som ligger på spillerne! Bare spør Gullit, Wise ELLER zOLA! aLLE SYNES DET mOURINHO GJØR ER hELT EKSPESJONELT, fantastisk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...