Jump to content

2007.10.07 Sunderland H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette er ein kamp som "skal" vinnes! Det er ikkje alltid lett med sånne kamper. Derby gikk greit, får håpe også denne gjør det..

 

Mitt lag:

Almunia

Sagna--Toure ©--Senderos--Clichy

Hleb--Gilberto--Denilson--Diaby

Adebayor--van the man Persie

 

Subs:

Fabianski--Fabregas--Diarra--Walcott--Bendtner

 

Å bytte ut begge sentralt på midten er kanskje vågalt, men trur det er lurt å gi Flam+Fab hvile. De som kommer inn er uansett klare for å vise seg fram. Fab er på benken ettersom kreativiteten hans kan være avgjørende. Usikker på om valget bør bli Denilson eller Diarra sammen med Gilberto.

 

Ja, er vågalt å bytte begge sentrale på midten som du har gjort, men der er egentlig greit i denne kampen ! Ikke for det er sunderland vi skal spille mot, vi bør ikke undervurdere dem ! Men Fabregas har spilt vær eneste kamp, så hvist han hadde fått hvilt seg på benken, hadde ikke det gjort noe ! Denne kampen bør vi få full pott på ! Full pott på denne kampen betyr ubeseieret på 13 kamper (CL, CC og PL) Og det er over all forventning :huh:

 

Arsenal er i topp form nå og det skal mye til for å slå oss nå !!! :)

 

å ha både fab og flam ute er mildt sagt vågalt, så jeg vil se Fab få hvile men vi trenger en "hest" som jobber hele tida derfor må flam spille han får uansett hvile under lanslags kampen men siden aloso er skadet kan det hende fab får spille mye...

 

 

PS: Fabregas er såå mye bedre enn alonso så han burde spille vis spania vil ha ett bra lag!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen trenger ikke til å komme til og bli en lett match. Sunderland er etlag som jeg tror kommer til og overaske de fleste denne sesongen. Men håper at den gode formen vi er inni nå varer og at vi vinner 3-0, hvor Adebayor,Van persie og Hleb scorer.

håper på følgende lag:

-------------Almunia-------------

 

Sagna---Toure---Senderos---Clichy

 

Eboue---Fabregas---Flamini---Hleb

 

----------Adebayor---Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen burde vi vinne! Ser ikke for meg at seiersrekken blir brutt her. Men det blir ingen enkel match, for all del. Tror vi vinner 3-0

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤Almunia¤¤¤¤¤¤¤¤

Sagna¤¤¤Toure(K)¤¤¤Senderos¤¤¤Clichy

Eboue¤¤¤Fabregas¤¤¤Gilberto¤¤¤Diaby

¤¤¤¤¤¤Van Persie¤¤¤¤Adebayor¤¤¤¤¤

 

Adebayor med Hat-Rick! :) :D :D

 

EDIT: Er ikke Hleb skadet? Hvis ikke går han inn for Eboue.

Link to comment
Share on other sites

Adebayor med Hat-Rick! :D :D ;)

"Hatte"-Rick? hvem er det? Ades nye agent? ;)

Hater Rick? :D

 

 

Kampen tror jeg vi vinner greit med 3-4 mål. Arsenal er jo blitt et utrolig vanskelig lag å slå på hjemmebane.

Det hadde vært artig og se Diarra igjen, men det blir nok Fabregas og Flamini som starter. Ellers håper jeg Walcott starter foran eboue.

Leste på Arsenal.com at Rosiscy, Song, Jens og Gallas er tilbake i full trening igjen :)

 

Edit: vet ikke om dette stemmer men kjipt hvis det er sant. http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1779

Link to comment
Share on other sites

Adebayor med Hat-Rick! :D :D ;)

"Hatte"-Rick? hvem er det? Ades nye agent? ;)

Hater Rick? :D

 

 

Kampen tror jeg vi vinner greit med 3-4 mål. Arsenal er jo blitt et utrolig vanskelig lag å slå på hjemmebane.

Det hadde vært artig og se Diarra igjen, men det blir nok Fabregas og Flamini som starter. Ellers håper jeg Walcott starter foran eboue.

Leste på Arsenal.com at Rosiscy, Song, Jens og Gallas er tilbake i full trening igjen :)

 

Edit: vet ikke om dette stemmer men kjipt hvis det er sant. http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1779

 

Dette er ikke bra for Gallas hvis det er sant, ganske kjipt for kapteinen vår, Kolo og Gallas trenger å få kamptrening sammen, får håpe på det beste..

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen burde vi vinne! Ser ikke for meg at seiersrekken blir brutt her. Men det blir ingen enkel match, for all del. Tror vi vinner 3-0

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤Almunia¤¤¤¤¤¤¤¤

Sagna¤¤¤Toure(K)¤¤¤Senderos¤¤¤Clichy

Eboue¤¤¤Fabregas¤¤¤Gilberto¤¤¤Diaby

¤¤¤¤¤¤Van Persie¤¤¤¤Adebayor¤¤¤¤¤

 

Adebayor med Hat-Rick! :) :D :D

 

EDIT: Er ikke Hleb skadet? Hvis ikke går han inn for Eboue.

 

Ingen lett match men allikevel 3-0? Interessant!

Link to comment
Share on other sites

Æsj.. får neppe sett denne kampen, da jeg er på ferie i Oslo på søndagen.

 

Vet noen om det er mulig å få sett kampen noe sted i hovedstaden, lovlig for en 14åring?

mange steder men jeg anbefaler o'rileys i markveien på grünerløkka hvis du er i nærheten av den :)

Link to comment
Share on other sites

Æsj.. får neppe sett denne kampen, da jeg er på ferie i Oslo på søndagen.

 

Vet noen om det er mulig å få sett kampen noe sted i hovedstaden, lovlig for en 14åring?

mange steder men jeg anbefaler o'rileys i markveien på grünerløkka hvis du er i nærheten av den :D

 

Hmm...okey. Skal sjekke det. Takk! :)

Link to comment
Share on other sites

Æsj.. får neppe sett denne kampen, da jeg er på ferie i Oslo på søndagen.

 

Vet noen om det er mulig å få sett kampen noe sted i hovedstaden, lovlig for en 14åring?

mange steder men jeg anbefaler o'rileys i markveien på grünerløkka hvis du er i nærheten av den ;)

 

Hmm...okey. Skal sjekke det. Takk! :)

 

Kom på Bohmen, trur ikkje du blir kasta ut derifrå på en søndag.

Link to comment
Share on other sites

Skal bli deilig med PL igjen. CL er oppskrytt (seier ikkje det berre fordi me spelte ein kjedelig kamp tysdag).

 

Hyggelig lesning på arsenal.com også i forkant av kampen. Stallen er nå skadefri, med unntak av Eduardo (Gallas, Lehmann og Rosicky er ikkje med i helga men...)

 

Almunia

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

Walcott - Flamini - Fabregas - Hleb

Adebayor - Van Persie

 

Synes Cesc skal spele sjølv om han virka sliten i midtuka. Han får jo kvile i landslagspausen uansett...

 

 

Cl er oppskrytt? Hvorfor sier du dette?

En forklaring Mister:)

Link to comment
Share on other sites

Skal bli deilig med PL igjen. CL er oppskrytt (seier ikkje det berre fordi me spelte ein kjedelig kamp tysdag).

 

Hyggelig lesning på arsenal.com også i forkant av kampen. Stallen er nå skadefri, med unntak av Eduardo (Gallas, Lehmann og Rosicky er ikkje med i helga men...)

 

Almunia

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

Walcott - Flamini - Fabregas - Hleb

Adebayor - Van Persie

 

Synes Cesc skal spele sjølv om han virka sliten i midtuka. Han får jo kvile i landslagspausen uansett...

 

 

Cl er oppskrytt? Hvorfor sier du dette?

En forklaring Mister:)

Berre min personlige meining ;) Media hauser det opp til å være verdens beste turnering. Dei beste laga er med, men...eh ja. Får bere ikkje samme følelsen som når eg ser PL. Eg liker berre Premier League betre, okey? :)

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen burde vi vinne! Ser ikke for meg at seiersrekken blir brutt her. Men det blir ingen enkel match, for all del. Tror vi vinner 3-0

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤Almunia¤¤¤¤¤¤¤¤

Sagna¤¤¤Toure(K)¤¤¤Senderos¤¤¤Clichy

Eboue¤¤¤Fabregas¤¤¤Gilberto¤¤¤Diaby

¤¤¤¤¤¤Van Persie¤¤¤¤Adebayor¤¤¤¤¤

 

Adebayor med Hat-Rick! :) ;) :D

 

EDIT: Er ikke Hleb skadet? Hvis ikke går han inn for Eboue.

 

Ingen lett match men allikevel 3-0? Interessant!

 

Ikke spesielt. Du kan jo høre med Rangers etter de slo Lyon 3-0 borte. Tror ikke akkurat det var noen enkel match......

Link to comment
Share on other sites

H.Sunderland-Arsenal går kl 1300 på Wembely PUB(SPORTSBAREN)i Tønsberg på Brygga.se wembley.no

for mere info.take care!håper det kommer endel folk på en av Norges Beste Fotballpuber med over 15 ølsorter på fat! ;) :D

 

Sikker på at det er aldersgrense der da, har ikke lyst til å senke den noen år hver gang dere viser Arsenal, jeg har ingen andre steder jeg kan se kampene, eller latt hvertfall meg komme inn *I beg on my knees*

hadde blitt evig takknemlig :( selvom jeg tviler på at det går :D

 

 

Går nok sikkert i ok.Vi er de enetse som spiller klokken 1300.go gunnerS! ;) :) :D

Link to comment
Share on other sites

Tror kampen i morgen kan bli ganske vanskelig. Men jeg tror vi stikker av med en rimelig fortjent 1-0 seier med mål av hleb. Med tanke på den flotte kampen han spilte mot steua håper jeg han fortsetter der han slapp. Jeg er litt redd for at forsvarskjempen paul mcshane skal storspille i forsvaret som han har gjort tidligere i sesongen. Men bortsett fra det er jeg nokså positiv. Mitt lag:

 

Almunia

Sagna-senderos-toure-clichy

 

Hleb-flamini-fabregas-rosicky/diaby

 

R.V.P Ade

Link to comment
Share on other sites

Official team:

Almunia Sagna Toure Senderos Clichy Hleb Flamini Fabregas Diaby Adebayor Van Persie

Subs: Fabianski Walcott Bendtner Gilberto Eboue

 

Come on Arsenal!!!

 

Dumt ikke Gilberto får spille :(

 

Jaja, Flamini gjør vel jobben som vanlig :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...