Jump to content

2007.10.07 Sunderland H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Arsenal 3-2 Sunderland

(Arsenal: van Persie x2, Senderos) (Sunderland: Wallace, Jones)

7.oktober klokka 13.00 Norsktid

 

ArsenalvSunderland.gif

 

TV Kanaler:

Canal +Sport 1

 

Streams:

Myp2p.eu

Forumets stream-tråd

 

Dommer:

Rob Styles (Hampshire)

 

Lagene:

Arsenal

Manuel Almunia

Philippe Senderos

Gael Clichy

Kolo Toure

Bacary Sagna

Abou Diaby

Cesc Fabregas

Mathieu Flamini

Alexander Hleb

Robin Van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Subs:

Lukasz Fabianski

Gilberto Silva

Emmanuel Eboue

Theo Walcott

Nicklas Bendtner

 

Sunderland:

Craig Gordon

Danny Higginbotham

Danny Collins

Paul McShane

Nyron Nosworthy

Grant Leadbitter

Liam Miller

Ross Wallace

Michael Chopra

Dwight Yorke

Kenwyne Jones

 

Subs:

Roy O'Donovan

Darren Ward

Dickson Etuhu

Anthony Stokes

Ian Harte

 

Utilgjengelige spillere:

Alexandre Song

William Gallas

Tomas Rosicky

Jens Lehmann

 

Skade Info:

Arsenal.com - Injury News

 

Klipp fra kampen:

YouTube.com

Dailymotion.com

Verdensvevet.com

 

Info om kampen:

Arsenal.com - MatchMenu

 

Formkurve:

Arsenal: S S S S S S

Sunderland: T T T S U T

 

Siste fem møter:

PL, 01-05-06 Sunderland 0-3 Arsenal

PL, 05-11-05 Arsenal 3-1 Sunderland

LC, 25-10-05 Sunderland 0-3 Arsenal

PL, 11-05-03 Sunderland 0-4 Arsenal

LC, 06-11-02 Arsenal 2-3 Sunderland

 

Før avspark:

Vi møter Roy Keane's mannskap, dette skal skje hjemme på Emirates.

Sunderland har 6 spillere ute, en av dem er Kieran Richardson.

Som alle andre kamper blir dette ingen lett kamp, men i utgangs punktet er vi klare favoritter.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

H.Sunderland-Arsenal går kl 1300 på Wembely PUB(SPORTSBAREN)i Tønsberg på Brygga.se wembley.no

for mere info.take care!håper det kommer endel folk på en av Norges Beste Fotballpuber med over 15 ølsorter på fat! :) ;)

 

Sikker på at det er aldersgrense der da, har ikke lyst til å senke den noen år hver gang dere viser Arsenal, jeg har ingen andre steder jeg kan se kampene, eller latt hvertfall meg komme inn *I beg on my knees*

hadde blitt evig takknemlig :D selvom jeg tviler på at det går :D

Link to comment
Share on other sites

Den 7. oktober sitter jeg på Emirates og gleder med fryktelig nå! :D

 

Tipper at vi får grei kontroll på kampen og vinner to null.

 

Men er vel typisk at første kampen min på Emirates ender med tap :P

 

Samme her! Typisk min "donald-flax", men tror faktisk på seier jeg også. 4-0 ;)

Link to comment
Share on other sites

Stokes den tidligere Arsenal spilleren som spilte en kamp for Arsenal og det var mot hans nåværende klubb Sunderland. Tror at de kan ta alle tre poenga på søndag.

 

http://www.premierleague.com/page/Headline...1126338,00.html

 

 

Selvsagt sier han at Sunderland kan vinne. Noe annet ville vært merkelig....

 

Dette er en kamp vi bør vinne, får håpe guttene holder fokus og ikke tar lett på kampen. En eller annen gang kommer det en smell også for Arsenal denne sesongen...

Link to comment
Share on other sites

Trur og håper dette er kampen vi kan få hvilt Fabregas og muligens Flamini, med Gilberto evt Diarra in for Flamini og Diaby\Dennilson inn for nr.4. Så Hvis det ikke blir fler friskmeldt eller nye skader skulle laget bli no som dette, Almunia,Sagna,Senderos,Toure,Clichy,Hleb,Gilbero,diaby,RvP, Edvardo,og Ade.

benk.Fabianski,Eboue,Diarra,Dennilson,bendtner

Har god tru på ny seier selvsagt, men før eller siden går sikkert vi og på en uventet smell men trur ikke den kommer her. Tipper komfortabel 2-0 seier. LYKKE TIL ALLE GUNNERS

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

Almunia

Sagna-Kolo[C]-Phill-Clichy

Hleb-Gilberto-Diarra-Diaby

Ade-RvP

 

Som han over nevnte, hadde det nok vært best å hvile Fabregas og kanskje Flamini. Vi har jo gode erstattere på de fleste plassene. Så gjør meg ingenting om Gilberto og Diarra starter kampen. Tror det skal bli farlig med Adebayor og Robin foran der, tipper en 2-0 seier, scoringer av begge to! ;) Gallas, Lehmann, Rosicky og Song blir vel ikke klare, meg jeg regner med at de er klare til neste match. Sunderland er ingen lett motsander. Roy Keane og co. har hentet noen forsterkninger/jokere til og matche PL lagene. Spørsmålet er om de klare å beholde plassen?! Men uansett, denne kampen skal vi vinne.

 

Benk; Fabianski, Hoyte, Fabregas, Bendtner, Eboue

Fabregas blir jokeren på benken! :D

Link to comment
Share on other sites

Henger meg på den med å hvile fabregas.. men samtidig, er en uke til neste kamp, å landslag uka etter den :D (kjedlig, heia norge)..

 

håper på følgende; almunia

sagna-toure-senderos-clichy

hleb-diarra-gilberto-diaby

ade-vanpersie

 

vi må ikke "dra" en liverpool, så om de sentrale skal spares, så må resten av treet stå igjen, ellers kan det fort by på problemer.

 

tipper 3-0..

ade-ade-Hleb

Link to comment
Share on other sites

Vi må konsentrere oss ekstremt i denne kampen. Jeg er sikker på at Roy Keane har litt ekstra lyst til å slå gamle rivaler :D

 

Følgende lag skal kunne slå Sunderland 3-0

 

Almunia

 

Sagna - Tourè - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Diaby

 

RvP - Ade

 

Benk: Fabianski, Diarra, Flamini, Ebouè og Bendtner.

 

I og med at Carrick, Hargreaves og Fletcher på sentralen er ute for United, kan de fort gå på en smell mot Wigan. Et Liverpool-lag ute av form mot Tottenham kan fort bli en vanskelig oppgave.

 

Så hvis vi vinner denne kampen kan vi fort få en større luke.

Link to comment
Share on other sites

Trodde egentlig dette skulle være unødvendig men så lenge disse elleve er friske så spiller selvfølgelig de(Hvis Gallas,Rosicky og Eduardo alle fortsatt er ute):

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Diaby

vanPersie-Adebayor

 

Å skifte på i siste kamp før en landslagspause for å spare folk blir idiotisk. I tillegg har de fått god tid til å restituere seg etter CL, faktisk hele fire dager. Det er ikke uvanlig at de spiller med to dager pause.

 

Kan bli tøff kamp dette her, ManU skapte ikke mye mot de her på OT. De trengte en dødball for å vinne. Tre poeng vil være veldig viktig foran en liten landslagspause nå.

Link to comment
Share on other sites

Formkurve:

Arsenal: S S S S S S

 

 

Det der er bare nydelig å se på :)

 

Det er bare SÅ SYND at lehmann tabbet i kampen mot blackburn, ellers hadde vi kun hatt seiere til nå i sessongen! men men.. det blir nesten litt for dumt å tenke slik også... :huh:

 

Sunderland vinner vi mot, og ikke bare det, vi slipper ikke inn mål heller!

Link to comment
Share on other sites

Formkurve:

Arsenal: S S S S S S

 

 

Det der er bare nydelig å se på :)

 

Det er bare SÅ SYND at lehmann tabbet i kampen mot blackburn, ellers hadde vi kun hatt seiere til nå i sessongen! men men.. det blir nesten litt for dumt å tenke slik også... :huh:

 

Sunderland vinner vi mot, og ikke bare det, vi slipper ikke inn mål heller!

 

Vi får vår 20 kamp uten tap til helgen. Bare 29 igjen ;) !

Høyt oppe om dagen, folkens. Men jeg tør påstå at vi har vært ganske heldige,

tross lagets resultater. Så et tap kan komme veldig fort.

 

Likevel, - jeg går for ny seier mot Sunderland. Spørsmålet er om Wenger lar noen spillere hvile, eller om han kjører på med det samme laget som mot Steaua. Jeg tror laget blir som følger:

 

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Diaby

Van Persie-Adebayor

 

Sub: Fab, Gilberto, Diarra, Walcott, Bendtner

 

Vi vinner 3-1 med mål av Clichy (!), Adebayor og Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Formkurve:

Arsenal: S S S S S S

 

 

Det der er bare nydelig å se på :)

 

Det er bare SÅ SYND at lehmann tabbet i kampen mot blackburn, ellers hadde vi kun hatt seiere til nå i sessongen! men men.. det blir nesten litt for dumt å tenke slik også... :huh:

 

Sunderland vinner vi mot, og ikke bare det, vi slipper ikke inn mål heller!

 

Vi får vår 20 kamp uten tap til helgen. Bare 29 igjen ;) !

Høyt oppe om dagen, folkens. Men jeg tør påstå at vi har vært ganske heldige,

tross lagets resultater. Så et tap kan komme veldig fort.

 

Likevel, - jeg går for ny seier mot Sunderland. Spørsmålet er om Wenger lar noen spillere hvile, eller om han kjører på med det samme laget som mot Steaua. Jeg tror laget blir som følger:

 

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Diaby

Van Persie-Adebayor

 

Sub: Fab, Gilberto, Diarra, Walcott, Bendtner

 

Vi vinner 3-1 med mål av Clichy (!), Adebayor og Van Persie

Vel, skal man kjøre orginalen, så må man bare telle ligakamper og da fant jeg ut i går at vi nå har 14 ligakamper uten tap i serien... Og nederlaget kan vente....et på år! ;)

 

Nei, skal ikke undervurdere Sunderland. Men det er helt klart et lag vi MÅ slå på hjemmebane..

Link to comment
Share on other sites

Sunderland kan fort overraske hvis ikke spillerne våre er hundre prosent konsentrert. Chopra er en liten måltjuv, og i tillegg har de en god fightervilje på midtbanen med en rutinert omplassert Yorke.

Vi har sett de slå Tottenham(kanskje ikke noen målestokk?) og spilt bra mot både Pool og Manure.

 

Selvfølgelig skal vi være for profesjonelle til å klare å tape poeng mot et lag som S'land, men alt er mulig i PL.

 

Cesc fikk lite til mot Steaua, og om det er fordi han var sliten, eller fordi han fikk veldig lite rom er usikkert. Om det er lurt å hvile spillere nå med tanke på landslagspause kan diskuteres, men jeg synes Cesc muligens bør få starte denne på benken. Da står det mellom Denilson og Gilberto sammen med Flamini på midten, men Gilberto bør kanskje få sjansen?

Dette er kanskje en type kamp hvor Walcott bør få prøve seg, så jeg håper han starter, og at Hleb sitter..

 

Håper på dette laget:

Almunia

Sagna-Kolo-Phil-Clichy

Eboue-Flam-Gilberto-Walcott

van Persie-Ade

 

Benk: Fabianski, Diarra, Hleb, Diaby, Cesc

Link to comment
Share on other sites

Formkurve:

Arsenal: S S S S S S

 

 

Det der er bare nydelig å se på ;)

 

Det er bare SÅ SYND at lehmann tabbet i kampen mot blackburn, ellers hadde vi kun hatt seiere til nå i sessongen! men men.. det blir nesten litt for dumt å tenke slik også... :huh:

 

Sunderland vinner vi mot, og ikke bare det, vi slipper ikke inn mål heller!

 

Vi får vår 20 kamp uten tap til helgen. Bare 29 igjen ;) !

Høyt oppe om dagen, folkens. Men jeg tør påstå at vi har vært ganske heldige,

tross lagets resultater. Så et tap kan komme veldig fort.

 

Likevel, - jeg går for ny seier mot Sunderland. Spørsmålet er om Wenger lar noen spillere hvile, eller om han kjører på med det samme laget som mot Steaua. Jeg tror laget blir som følger:

 

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Diaby

Van Persie-Adebayor

 

Sub: Fab, Gilberto, Diarra, Walcott, Bendtner

 

Vi vinner 3-1 med mål av Clichy (!), Adebayor og Van Persie

Vel, skal man kjøre orginalen, så må man bare telle ligakamper og da fant jeg ut i går at vi nå har 14 ligakamper uten tap i serien... Og nederlaget kan vente....et på år! ;)

 

Nei, skal ikke undervurdere Sunderland. Men det er helt klart et lag vi MÅ slå på hjemmebane..

Vi mangler 6 ubeseirede kamper for å ta rekorden på 24, i alle turneringer. En rekord jeg har tenkt lenge på nå ;)

 

Consecutive matches unbeaten in all comps: 24, from 20 March 2002 - 19 Oct 2002 (Hentet fra Arsenal.com)

 

20. Sunderland (h) - PL: Seier tenker jeg

21. Bolton (h) - PL: Seier mot Little Sammy og co, ligger jo sist!?

22. Slavia (h) - CL: Seier, knuser deres "storebror" Sparta og tar dem lett

23. Liverpool (b ) - PL: Tja... Hard kamp, veldig fornøyd med uavgjort, kan stoppe rekken

24. Sheff Utd (b ) - Carling: Stoler på ungutta her ja

25. Man Utd (h) - PL: Typisk med United i denne kampen ja. Men som i fjor, Arsenal bør vinner på hjemmebane...

 

Alt i alt veldig sterkt med 20 på rad, og vi har ikke tapt siden 7.april tror jeg, akkurat et halvt år på søndag ;) Og jeg tror ikke Keane stopper den rekorden nei. Men kampen på Anfield blir vanskeligst, men en ting er sikkert, vi taper ikke mer enn 4-1! Gutta er mer voksne i år, og med litt flaks, slå United å ta rekorden! Men kan selvfølgelig ikke måle seg med 49 Unbeaten, selvom det er veldig sterkt av "guttene". Og jeg tror også denne rekken snart stopper, ellers tar vi en quadruple :)

Link to comment
Share on other sites

Skal bli deilig med PL igjen. CL er oppskrytt (seier ikkje det berre fordi me spelte ein kjedelig kamp tysdag).

 

Hyggelig lesning på arsenal.com også i forkant av kampen. Stallen er nå skadefri, med unntak av Eduardo (Gallas, Lehmann og Rosicky er ikkje med i helga men...)

 

Almunia

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

Walcott - Flamini - Fabregas - Hleb

Adebayor - Van Persie

 

Synes Cesc skal spele sjølv om han virka sliten i midtuka. Han får jo kvile i landslagspausen uansett...

Link to comment
Share on other sites

Det skal bli interessant å følge dette oppgjøret på søndag. Roy Keane har forvandlet Sunderlang til et knallsterkt lag med svært god defensiv organisering. Den vanskligste oppgaven på søndag vil trolig bli å få hull på byllen, klarer vi det, før Sunderlang scorer, vil det bli en festaften på Emirates.

 

Så vidt jeg har forstått det er ikke Cesc fast på Spania, og vil derfor ikke trenge behov for hvile til helga (vet at Alonso er skadd, så det kan tenkes at Fabregas stepper inn, da bør Wenger vurdere å spare midtbanejuvelen). Bortsett fra det går jeg utifra at de samme som starta mot Steua starter mot Sunderland, muligens kommer Diaby inn for Eboue. Ellers er jeg enig i at dette er en kamp WonderWal bør få spille, så jeg håper han er i startoppstillinga, selv om jeg ikke helt har trua på at det skjer. Håper også at Hoyte får noen minutter, fordi han er en fantastisk spiller med en fantastisk klubbfølelse, og jeg håper ikke han blir satt helt ut av laget. Dog må han finne seg i at han har Sagna, som er helt fantastisk, foran seg i køen, så det blir nok i så fall som innbytter.

 

Realistisk tips, 3-0 (RvP, Adebayor og Fabregas om han spiller)

Link to comment
Share on other sites

Dette er ein kamp som "skal" vinnes! Det er ikkje alltid lett med sånne kamper. Derby gikk greit, får håpe også denne gjør det..

 

Mitt lag:

Almunia

Sagna--Toure ©--Senderos--Clichy

Hleb--Gilberto--Denilson--Diaby

Adebayor--van the man Persie

 

Subs:

Fabianski--Fabregas--Diarra--Walcott--Bendtner

 

Å bytte ut begge sentralt på midten er kanskje vågalt, men trur det er lurt å gi Flam+Fab hvile. De som kommer inn er uansett klare for å vise seg fram. Fab er på benken ettersom kreativiteten hans kan være avgjørende. Usikker på om valget bør bli Denilson eller Diarra sammen med Gilberto.

Link to comment
Share on other sites

Dette er ein kamp som "skal" vinnes! Det er ikkje alltid lett med sånne kamper. Derby gikk greit, får håpe også denne gjør det..

 

Mitt lag:

Almunia

Sagna--Toure ©--Senderos--Clichy

Hleb--Gilberto--Denilson--Diaby

Adebayor--van the man Persie

 

Subs:

Fabianski--Fabregas--Diarra--Walcott--Bendtner

 

Å bytte ut begge sentralt på midten er kanskje vågalt, men trur det er lurt å gi Flam+Fab hvile. De som kommer inn er uansett klare for å vise seg fram. Fab er på benken ettersom kreativiteten hans kan være avgjørende. Usikker på om valget bør bli Denilson eller Diarra sammen med Gilberto.

 

Ja, er vågalt å bytte begge sentrale på midten som du har gjort, men der er egentlig greit i denne kampen ! Ikke for det er sunderland vi skal spille mot, vi bør ikke undervurdere dem ! Men Fabregas har spilt vær eneste kamp, så hvist han hadde fått hvilt seg på benken, hadde ikke det gjort noe ! Denne kampen bør vi få full pott på ! Full pott på denne kampen betyr ubeseieret på 13 kamper (CL, CC og PL) Og det er over all forventning :huh:

 

Arsenal er i topp form nå og det skal mye til for å slå oss nå !!! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...