Jump to content

2007.10.07 Sunderland H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Etter at jeg så kampen i reprise i dag klokken 12.30, så jeg at vi slet litt på slutten av kampen, de kom oftere og oftere til muligheter og vi hadde litt flaks.

 

Men kampen alt i alt fortjente vi å vinne, det første målet deres var helt unødvendig. Vi skapte nok sjanser til å vinne med minst 5 mål og burde ledet 3-0 før Sunderland fikk reduseringen.

 

Hvis McShane skulle hatt rødt kort burde også Flamini hatt det. Jeg så tydelig at han stemplet en Sunderland spiller i hofte/mage regionen etter at han hadde gitt fra seg ballen ;) :D

Sånt vil jeg ikke se av en Arsenal spiller, eller en hvilken som helst spiller.

 

jeg var litt negativ til Van persie etter West Ham kampen, men i det siste har han virkelig stått på og gjort en manns jobb der framme, jeg synes han var dagens beste og hadde selvfølgelig dagens mål, noe Diaby EGENTLIG burde hatt, men nok om det.

 

Neste kamp mot Bolton skal være vår tiende strake :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Nå må vi ikke glemme at vi fortsatt er et lag med fremgang i sikte. Laget er ungt, og slike "tabber" som vi gjorde mot S'land er noe guttene kommer til å lære av. Heldigvis gjorde det ingenting på resultatet, men vi kommer til å gjøre flere slike feil denne sesongen hvor resultatet kanskje ikke kommer til å bikke vår vei. Likevel bør vi bare lære av dette, og ikke slutte å kjøre på selv om vi leder 2-0 og vi får en horribel dommeravgjørelse mot oss.

Mot et bedre lag enn S'land, hadde vi blitt straffet enda hardere om vi hadde gjort de samme feila.

 

Nå tror jeg nok at konsentrasjonen til spillerne vil være mye bedre når vi møter feks manure, chelskij og pool. Og det at vi nå gjør slike feil mot små lag, vil kanskje de "store" laga undervurdere oss. Og det skal ikke stikkes under en stol at vi er best når vi er underdogs. Det har lagene Wenger har brakt fram vist ved flere anledninger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...