hermz Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 West Ham 0-1 Arsenal 29. august klokka 16.00 norsktid! TV Kanaler: Canal +Sport 1 Direkte Streams: Myp2p.eu Forumets stream-tråd Dommer: Alan Wiley (Staffordshire) Lagene: West Ham Robert Green Matthew Upson Lucas Neill George McCartney Anton Ferdinand Mark Noble Fredrik Ljungberg Scott Parker Lee Bowyer Henri Camara Dean Ashton Subs: Richard Wright Carlton Cole Luis Boa Morte Hayden Mullins Daniel Gabbdion Arsenal Manuel Almunia Philippe Senderos Gael Clichy Kolo Toure Bacary Sagna Abou Diaby Cesc Fabregas Mathieu Flamini Alexander Hleb Robin van Persie Emmanuel Adebayor Subs: Lukasz Fabianski Nevès Denilson Gilberto Silva Nicklas Bendtner Emmanuel Eboue Utilgjengelige spillere: Tomas Rosicky (Hamstring Injury) Jens Lehmann (Arm/Elbow Injury) William Gallas (Groin Strain) Alexandre Song Eduardo Skade info: Arsenal.com - Injury News Klipp fra kampen: YouTube.com ArsenalClips.tk Dailymotion.com Verdensvvet.com Info om kampen: Arsenal.com - MatchMenu Formkurve: West Ham: U S S S T Arsenal: S S S S S S Siste fem møter: PL, 07-04-07 Arsenal 0-1 West Ham Utd PL, 05-11-06 West Ham Utd 1-0 Arsenal PL, 01-02-06 Arsenal 2-3 West Ham Utd PL, 24-09-05 West Ham Utd 0-0 Arsenal PL, 19-01-03 Arsenal 3-1 West Ham Utd Før avspark: Arsenal gjester Upton Park til dyst, Ljungberg og co. skal se hva de er gode for. The Gunners får ingen lett motstand, men sjansen for å dra iland en 3 poenger er der. Noen spillere er fortsatt ute, men vi har som regel veldig god backup på de fleste plasser. Kampen blir direkte sendt på Canal+ sport 1. Lykke til! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Dette kan bli vanskelig, tapte begge i fjor, hjemmekampen dog med 110% uflaks. Vi er i kjempeform for tiden, har ikke tapt på 17 kamper! Og jeg føler det er sånne kamper som viser om vi kan vinne serien. Vinner vi, er det ingen tvil om at vi vil kjempe i toppen i år. Come on you Reds! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Dette kan bli en vanskelig match! Vi har slitt mot dette laget de to siste sesongene. Men jeg forventer en seier og tipper 2-0, Adebayor og Eduardo! Her er mitt lag: Almunia Sagna, Tourè, Gallas, Clichy Ebouè(hvis hleb ikke er tilbake), Fabregas, Flamini, Diaby Adebayor, Eduardo Benk: Fabianski, Hoyte, Denilson, Gilberto og RvP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Vi fikk 0 poeng mot West Ham i fjor. Det er en stor skam og vi må få minst 4 poeng mot dem dersom vi skal ønske å vinne ligaen. Almunia Sagna, Tourè, Gallas, Clichy Ebouè, Fabregas, Flamini, RvP/Dudu Adebayor, Eduardo/RvP Benk: Fabianski, Hoyte, Senderos, Gilberto og Diaby Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 26, 2007 Author Report Share Posted September 26, 2007 Sånn, da var pollet på plass! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ragnar Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Tipper Arsenal vinner denne gangen, siden West Ham har solgt tevez. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Tipper Arsenal vinner denne gangen, siden West Ham har solgt tevez. Tevez spilte ikke de gangene vi møtte dem så vidt jeg husker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HasuForb Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Tipper RVP starter med Adebayor på topp. Godt mulig at Eboue tar høyrevingen ja, spilte glimrende igår sier rapportene. Kan bli en fryktelig vanskelig kamp, men la oss håpe på en ny trepoenger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Tipper Arsenal vinner denne gangen, siden West Ham har solgt tevez. Tevez spilte ikke de gangene vi møtte dem så vidt jeg husker. Tror han spilte på emirates! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Henry Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 håper på dette laget: almunia sagna-toure-senderos-clichy hleb-flamini-fabregas-diaby RvP-Ade synes van persie burde få starte etter benkingen mot erby. så får han ihvertfall en kamp å bevise at han fortjener plassen til eduardo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Tipper Arsenal vinner denne gangen, siden West Ham har solgt tevez. Tevez spilte ikke de gangene vi møtte dem så vidt jeg husker. Tror han spilte på emirates! Uansett så har de bare lånt han ut til United for en toårsperiode Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Stemmer at Manu har lånt Tevez. Men, dei kjem til å kjøpe han uansett. Når det gjelde kampen så er eg litt bekymra over den dårlige statistikken vi har mot dei. 3 tap på 3 siste i ligaen er ikkje bra. Sjøl om mange meinar at det var flaks so har vi likevel tapt. Håpa selfølgelig på seier og eg håpa vi stiller med følgande lag : -------------Almunia----------------- -Sagna-Toure-Senderos-Clichy- -Walcott-Fabregas-Diarra-Diaby- ------Adebayor-Eduardo/RvP-- Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabregas14 Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Jeg tror denne kampen blir vanskelig, og at arsenal eier kampen, men at west ham spiller 10-0-0 i taktikk og at det blir 1-1 eller 0-0.. er redd for at vi svever litt for mye på den fantastiske åpningen! men, men! vi får se! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moen22 Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Sånne kamper må vi vinne for å vinne serien. Denne kampen tror jeg allikevel ikke blir så vanskelig som alle her skal ha det til. Kanskje det ikke blir enveiskjøring, men tror vi kommer til og ha ballen mest, og ha de største sjansene. Tipper vi vinner 2-0 etter relativt sene scoringer av Adebayor og Diarra Link to comment Share on other sites More sharing options...
boerner Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Har også troen på en seier denne gangen. 4-1 til Gunners Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Har trua, men kan fort ende uavgjort her. Tap burde rett og slett ikke skje, West Ham er ikke noe bra lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hleb91 Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Tror at dette kommer til og bli en tøff kamp. Men vi er i veldig god form så vi burde ikke ha noe problem med og slå dem. Tror 3-0 Adebayor,Van Persie og Fabregas. Mitt lag: ----------Almunia---------- Sagna---Toure---Senderos---Clichy Walcott---Flamini---Fabregas---Diaby ----------Adebayor---Van Persie------ Benk: Fabianski, Song, Diara, Denilson og Eduardo Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivinho Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Hvorfor er det ingen som har med Bendtner som sub. på sine lag?? Jeg mener at det holder med Diarra å Denilson på benken, så istedenfor Song så kan vår meget undervurderte danske få være innbytter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roysannnn Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 29. august klokka 16.00 norsktid! Betyr egentlig ingenting for vi vinner kampen, men nevner det bare slik at ingen blir lurt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazze Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Hvorfor er det ingen som har med Bendtner som sub. på sine lag?? Jeg mener at det holder med Diarra å Denilson på benken, så istedenfor Song så kan vår meget undervurderte danske få være innbytter! Støttes 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Hvorfor er det ingen som har med Bendtner som sub. på sine lag?? Jeg mener at det holder med Diarra å Denilson på benken, så istedenfor Song så kan vår meget undervurderte danske få være innbytter! Helt rett ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger_rabbit74 Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Hvorfor er det ingen som har med Bendtner som sub. på sine lag?? Jeg mener at det holder med Diarra å Denilson på benken, så istedenfor Song så kan vår meget undervurderte danske få være innbytter! Helt rett ! Song pådro seg en skade mot newcastle. Denne kampen vinner vi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Revolver Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Trur på seier i denne kampen,men e utrolig nervøs alikevell. West Ham kan jo litt football når dem har dagen..Glede meg enormt og NYT tia på topp av tabellen.Litt tøft at scum rauk ut av Cola Cuppen i går og. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Trur på seier i denne kampen,men e utrolig nervøs alikevell. West Ham kan jo litt football når dem har dagen..Glede meg enormt og NYT tia på topp av tabellen.Litt tøft at scum rauk ut av Cola Cuppen i går og. tottenham vant 2-0.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 28, 2007 Report Share Posted September 28, 2007 Trur på seier i denne kampen,men e utrolig nervøs alikevell. West Ham kan jo litt football når dem har dagen..Glede meg enormt og NYT tia på topp av tabellen.Litt tøft at scum rauk ut av Cola Cuppen i går og. tottenham vant 2-0.... Nå er det dags for dere som skriver alternative navn på våre rivaler (+Tottenham hehe) å si hvem som er hvem. Det ser ikke ut som at alle her inne vet det. Hvem er yidsa, hvem er spudza og hvem er scum osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.