Jump to content

2007.09.29 West Ham United B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

88 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Eduardo er skadet og vil ikke spille kampen! Hleb er tilbake, ellers er de som var skada fortsatt skada, det gjelder også Gallas. Theo kommer ikke til å spille heller. http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...Hleb+passed+fit

Skal bli spennende å se hvordan laget kommer til å bli. Regner med van Persie fra start og Bendtner på benken ihvertfall!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Laget må vel bli slik då:

 

Alumnia

Sagna - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Fabregas - Diaby

Van Persie - Adebayor

 

Benken: Fabianski, Eboue, Gilberto, Denilson/Diarra og Bendtner

 

Det laget bør vere godt nok til å slå West Ham. Stiller ett spørsmålstegn ved Senderos som visstnok var ganske dårlig mot Newcastle... Trur me vinner 2-1. Robin og Cesc scorer.

Link to comment
Share on other sites

F*** så unødvendig at bl.a. Eduardo spilte i MikkeMus-cup, nå må Wenger skjønne at det er tre cuper som gjelder, ikke flere! Grei dekning på topp likevel men jævlig surt å mangle folk på grunn av unødvendig risiko og slitasje!

 

Blir nok elveren som 11#RvP skiserer litt over her. Det skal bety seier over West Ham, men det er ikke sikkert det blir så enkelt. Måtte dette laget fortsette å flyte på den enorme medgangsbølgen vi er inne i nå!

 

NB: Og Bendtner på benken! Ellers skjønner jeg ingenting.

Link to comment
Share on other sites

F*** så unødvendig at bl.a. Eduardo spilte i MikkeMus-cup, nå må Wenger skjønne at det er tre cuper som gjelder, ikke flere! Grei dekning på topp likevel men jævlig surt å mangle folk på grunn av unødvendig risiko og slitasje!

 

Blir nok elveren som 11#RvP skiserer litt over her. Det skal bety seier over West Ham, men det er ikke sikkert det blir så enkelt. Måtte dette laget fortsette å flyte på den enorme medgangsbølgen vi er inne i nå!

 

NB: Og Bendtner på benken! Ellers skjønner jeg ingenting.

Det var da fælt da....Riktig at Eduardo fikk spille i LIGAcupen (Ikke MikkemusCupen), jo fortere ha venner se til Engelsk fotball, jo bedre!

Link to comment
Share on other sites

Å jada, Ligacupen er helt ubetydelig. Vi tjener ingenting på å ha 60,000 fylte seter på Emirates noen ganger ekstra. Plusspluss andre biinntekter. Det blir nok bare småpenger. Foreslår at vi ryker ut med vilje neste runde.

 

Jeg er selvfølgelig ironisk, og jeg overdriver selvfølgelig, men dere forstår sikkert mitt budskap.

Link to comment
Share on other sites

 

Det var da fælt da....Riktig at Eduardo fikk spille i LIGAcupen (Ikke MikkemusCupen), jo fortere ha venner se til Engelsk fotball, jo bedre!

Han har jo spilt flere kamper i PL allerede, og nå blitt valgt som et 1valg, uavhengig av om spillere er vant til engelsk fotball eller ikke. Når han er ute, som et 1valg, svekkes laget. Sånn sett hadde det vært bedre hvis vanPersie(Gud forby) hadde skadet seg i denne kampen.

 

Å jada, Ligacupen er helt ubetydelig. Vi tjener ingenting på å ha 60,000 fylte seter på Emirates noen ganger ekstra. Plusspluss andre biinntekter. Det blir nok bare småpenger. Foreslår at vi ryker ut med vilje neste runde.

 

Jeg er selvfølgelig ironisk, og jeg overdriver selvfølgelig, men dere forstår sikkert mitt budskap.

 

Så om vi tjente 10 000mrd. i året men rykket ned så ville du si det var en bra sesong for Arsenal FOOTBALL Club!?

Ja, i praksis er Ligacupen, eller Carling Cup som den så forferdelig heter, ubetydelig i forhold til de tre turneringene som betyr noe. (At den kan være veldig positiv for våre unggutter er jeg ikke uenig i på noen måte.)

Dessuten er du nok fullstendig klar over at disse millionene ikke ville bli særlig viktig for det sportslige i klubben iom at Wengers tangegang ikke medfører å bruke mye penger på spillere. Personlig bryr jeg meg først og fremst om det sportslige, det er ikke sånn at jeg heier på selskaper fordi jeg håper de gjør det bra økonomisk. For all del, flott at klubben har gode tall å vise til og at klubben ser ut tl å bli drevet godt økonomisk, men jeg er først og fremst interessert i det sportslige og bryr meg om hvordan det går med det.

 

Om at vi ryker ut betyr at vi slipper å påføre 3-4 av våre 14-15 beste ekstra unødvendig slitasje i et allerede sinnsykt tøft kampprogram har jeg ingen problemer med at jeg ønsker det. Om Wenger ikke sliter ut noen av disse viktigste spillerne våre så håper jeg selvfølgelig laget går hele veien og vinner finalen.

Link to comment
Share on other sites

 

Det var da fælt da....Riktig at Eduardo fikk spille i LIGAcupen (Ikke MikkemusCupen), jo fortere ha venner se til Engelsk fotball, jo bedre!

Han har jo spilt flere kamper i PL allerede, og nå blitt valgt som et 1valg, uavhengig av om spillere er vant til engelsk fotball eller ikke. Når han er ute, som et 1valg, svekkes laget. Sånn sett hadde det vært bedre hvis vanPersie(Gud forby) hadde skadet seg i denne kampen.

 

Å jada, Ligacupen er helt ubetydelig. Vi tjener ingenting på å ha 60,000 fylte seter på Emirates noen ganger ekstra. Plusspluss andre biinntekter. Det blir nok bare småpenger. Foreslår at vi ryker ut med vilje neste runde.

 

Jeg er selvfølgelig ironisk, og jeg overdriver selvfølgelig, men dere forstår sikkert mitt budskap.

 

Så om vi tjente 10 000mrd. i året men rykket ned så ville du si det var en bra sesong for Arsenal FOOTBALL Club!?

Ja, i praksis er Ligacupen, eller Carling Cup som den så forferdelig heter, ubetydelig i forhold til de tre turneringene som betyr noe. (At den kan være veldig positiv for våre unggutter er jeg ikke uenig i på noen måte.)

Dessuten er du nok fullstendig klar over at disse millionene ikke ville bli særlig viktig for det sportslige i klubben iom at Wengers tangegang ikke medfører å bruke mye penger på spillere. Personlig bryr jeg meg først og fremst om det sportslige, det er ikke sånn at jeg heier på selskaper fordi jeg håper de gjør det bra økonomisk. For all del, flott at klubben har gode tall å vise til og at klubben ser ut tl å bli drevet godt økonomisk, men jeg er først og fremst interessert i det sportslige og bryr meg om hvordan det går med det.

 

Om at vi ryker ut betyr at vi slipper å påføre 3-4 av våre 14-15 beste ekstra unødvendig slitasje i et allerede sinnsykt tøft kampprogram har jeg ingen problemer med at jeg ønsker det. Om Wenger ikke sliter ut noen av disse viktigste spillerne våre så håper jeg selvfølgelig laget går hele veien og vinner finalen.

 

Ville ikke sagt at det hadde vært en god sesong om vi tjente ti tusen milliarder og rykkte ned, nei. Men.. Penger kommer ikke av seg selv selv i Arsenal, og selv om ikke Wenger går bananas på overgangsmarkedet, så er det veldig viktig med inntekter. Arsenal har nettop bygget ny stadion, og selv om det økonomiske etter dette er under kontroll, så er det ikke noe vits i å la mange, mange titalls millioner fly vekk dersom vi har god mulighet til å høste dem.

 

F.eks. FA-cup er jo enda større økonomiskt, men hva er det egentlig som gjør denne cupen x antall ganger viktigere enn LC? Eduardo var uheldig i LC nå sist. Skit skjer. Jeg er litt enig med Korslundinho at Eduardo nå må få spille litt for å komme seg ordentlig inn i laget, og i engelsk fotball. Prosentvis var det ikke veldig stor sjangs for at han ble skada, men det var han uheldig og ble. Ikke noe vits å være etterpåklok av det. Det er uansett sjelden at Wenger bruker såpass mange førstelagsspillere at det skulle bli problemer dersom vi fikk skader i LC-kampene. Skader skjer uansett på trening også. Så dersom det kan være aktuelt å bruke førstelagsspillere av en eller annen tilvenningsgrunn osv., så er det greit for meg.

Link to comment
Share on other sites

Ville ikke sagt at det hadde vært en god sesong om vi tjente ti tusen milliarder og rykkte ned, nei. Men.. Penger kommer ikke av seg selv selv i Arsenal, og selv om ikke Wenger går bananas på overgangsmarkedet, så er det veldig viktig med inntekter. Arsenal har nettop bygget ny stadion, og selv om det økonomiske etter dette er under kontroll, så er det ikke noe vits i å la mange, mange titalls millioner fly vekk dersom vi har god mulighet til å høste dem.

 

Hva er det vi skal skynde oss for?

Å minske sjansene våre til trofeere i år slik at vi får gjort opp for oss litt før er vel ikke særlig veloverveid? Dessuten er det vel saftige bonuser ved ligagull og seire i de skikkelige cupene også.

 

F.eks. FA-cup er jo enda større økonomiskt, men hva er det egentlig som gjør denne cupen x antall ganger viktigere enn LC? Eduardo var uheldig i LC nå sist. Skit skjer. Jeg er litt enig med Korslundinho at Eduardo nå må få spille litt for å komme seg ordentlig inn i laget, og i engelsk fotball. Prosentvis var det ikke veldig stor sjangs for at han ble skada, men det var han uheldig og ble. Det er uansett sjelden at Wenger bruker såpass mange førstelagsspillere at det skulle bli problemer dersom vi fikk skader i LC-kampene. Skader skjer uansett på trening også. Så dersom det kan være aktuelt å bruke førstelagsspillere av en eller annen tilvenningsgrunn osv., så er det greit for meg.

Ordentlig inn i laget?

Han spilte vel fra start forrige helg gjorde han ikke!?

Og når de alle aller fleste spillerne rundt han ikke er spillere han evt. hadde spilt med denne helgen så kan en ikke akkurat si at han ville bygget viktige relasjoner med medspillere utpå der. Jeg tror Eduardo spill på lørdag ville vært bedre når han hadde fått hvily seg litt i stedet for å komme inn i den engelske fotballen i en kamp, som kunne være det eneste positive med den kampen for hans restasjon på lørdag.

 

Ikke noe vits å være etterpåklok av det.

Å si at noen er etterpåklok når han/henne advarte mot det som skjedde før det skjedde er direkte feil(Newcastle-tråden).

Link to comment
Share on other sites

 

Det var da fælt da....Riktig at Eduardo fikk spille i LIGAcupen (Ikke MikkemusCupen), jo fortere ha venner se til Engelsk fotball, jo bedre!

Han har jo spilt flere kamper i PL allerede, og nå blitt valgt som et 1valg, uavhengig av om spillere er vant til engelsk fotball eller ikke. Når han er ute, som et 1valg, svekkes laget. Sånn sett hadde det vært bedre hvis vanPersie(Gud forby) hadde skadet seg i denne kampen.

Ade og RvP er 1valg, ikke Eduardo.... Og det var da makan som du skulle klikke i dag da.. Hva har Wenger gjort nå...? sendt laget videre i Ligacupen? Huff og huff, kjett å være Gooner, der man faktisk blir nødt til å gå videre i cuper ;D

Link to comment
Share on other sites

Ade og RvP er 1valg, ikke Eduardo.... Og det var da makan som du skulle klikke i dag da.. Hva har Wenger gjort nå...? sendt laget videre i Ligacupen? Huff og huff, kjett å være Gooner, der man faktisk blir nødt til å gå videre i cuper :P

 

Pussig at du vet bedre enn Arsenals trener hvem som er 1.valg og ikke ;D

Og spar deg dette usaklige drittet, det skal vi ikke ha på dette forumet, i alle fall ikke fra en som skriver tre linjer og ikke klarer å ikke ha skrivefeil. Jeg argumenterer iaf saklig, men i tråd etter tråd snur du oppmerksomheten din vekk fra saken. Vær så snill, du må tåle at noen er uenig med deg av og til. Ikke sikkert dine meninger er 100% rette for alle andre.

 

Har jeg sagt at det var dumt vi gikk videre Ligacupen!?

Link to comment
Share on other sites

Ade og RvP er 1valg, ikke Eduardo.... Og det var da makan som du skulle klikke i dag da.. Hva har Wenger gjort nå...? sendt laget videre i Ligacupen? Huff og huff, kjett å være Gooner, der man faktisk blir nødt til å gå videre i cuper :(

 

Pussig at du vet bedre enn Arsenals trener hvem som er 1.valg og ikke :huh:

Og spar deg dette usaklige drittet, det skal vi ikke ha på dette forumet, i alle fall ikke fra en som skriver tre linjer og ikke klarer å ikke ha skrivefeil. Jeg argumenterer iaf saklig, men i tråd etter tråd snur du oppmerksomheten din vekk fra saken. Vær så snill, du må tåle at noen er uenig med deg av og til. Ikke sikkert dine meninger er 100% rette for alle andre.

 

Har jeg sagt at det var dumt vi gikk videre Ligacupen!?

 

"iaf saklig? .... ikke klarer å ikke ha skrivefeil". Må nok jobbe med skriften selv, gutt ;)

 

Ellers tror jeg vi er i en så bra flyt om dagen at vi tar West Ham. Vi evner å spille bra fotball, og guttene har fått troen på å skore mål. Det er et veldig godt utgangspunkt foran West Ham-kampen. Det avgjørende blir nok likevel hvordan vi mestrer den fysiske kampen på midtbanen. Her må vi trø til, og det regner jeg med de fleste spillerne er fullstendig klar over.

 

Godt å ha Flamini på laget i denne kampen!

Link to comment
Share on other sites

Blir en spennende kamp dette. Håper dommeren er med fra starten. Forventer at det blir en tøff start fra West Ham sin side. Curbishley sier han har fått gode tips fra Ljungberg. Han kjenner Arsenal rimelig godt, men vi har utviklet oss et par dimensjoner etter hans avgang. Curbishley sier han ønsker en lidenskapelig start og kaptein Lucas Neill sier de skal gå i ansiktet på oss. Utsagn som dette understreker betydningen av en klar dommer. Her handler det om å passe beina sine i begynnelsen. For oss handler det om å holde på ballen, la de løpe fra seg. Og drømmen hadde vært et tidlig mål. I så fall vil vår kontringsevne kunne sementere kampen for oss.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal.jpg

 

Håper på dette laget. En offensiv 4-4-2 formasjon.

 

Jeg håper at Gilberto kommer tilbake på banen i dag, ikke for at Flamini har vært dårlig, men jeg syns Gilberto snart må komme seg på banen igjen. Bortsett fra det så håper jeg laget blir likt som vi spilte med mot Derby, men har putta innpå RvP for Dudu, siden han er skada. Diaby viste fine takter og fortjener å starte denne kampen. Cesc er en selfølge og etter det Adebayor har gjort i det siste så ser jeg ingen grunn til at han skal starte på benken, pluss at nå er jo Dudu også skada så Ade starter helt sikkert. Senderos må jo vær i forsvar nå som Gallas er skadet *Skummelt*. Toure er visekaptein og starter bak med Philippe. Sagna og Clichy på hver sin back er vel de felste enige i. Mens Hleb kan vel diskuteres, etter mye slurvette spill, mye feilpasninger, men jeg valgte han.

 

Benken: Fabianski, Eboue, Flamini, Denilson, Bendtner.

 

 

COME ON U GOONERS! GOOD LUCK!

Link to comment
Share on other sites

Ade og RvP er 1valg, ikke Eduardo.... Og det var da makan som du skulle klikke i dag da.. Hva har Wenger gjort nå...? sendt laget videre i Ligacupen? Huff og huff, kjett å være Gooner, der man faktisk blir nødt til å gå videre i cuper :(

 

Pussig at du vet bedre enn Arsenals trener hvem som er 1.valg og ikke :huh:

Og spar deg dette usaklige drittet, det skal vi ikke ha på dette forumet, i alle fall ikke fra en som skriver tre linjer og ikke klarer å ikke ha skrivefeil. Jeg argumenterer iaf saklig, men i tråd etter tråd snur du oppmerksomheten din vekk fra saken. Vær så snill, du må tåle at noen er uenig med deg av og til. Ikke sikkert dine meninger er 100% rette for alle andre.

 

Har jeg sagt at det var dumt vi gikk videre Ligacupen!?

Pussig at du vet det også da... Er vel ganske opplagt at RvP og Ade er soleklare førstevalg, man trenger ikke være rakettforsker for å forstå det! Og tør jeg spørre hva skrivefeilen var, bortsett fra at jeg glemte "stor S" i "sendt laget videre..."?

Link to comment
Share on other sites

Ade og RvP er 1valg, ikke Eduardo.... Og det var da makan som du skulle klikke i dag da.. Hva har Wenger gjort nå...? sendt laget videre i Ligacupen? Huff og huff, kjett å være Gooner, der man faktisk blir nødt til å gå videre i cuper :(

 

Pussig at du vet bedre enn Arsenals trener hvem som er 1.valg og ikke :huh:

Og spar deg dette usaklige drittet, det skal vi ikke ha på dette forumet, i alle fall ikke fra en som skriver tre linjer og ikke klarer å ikke ha skrivefeil. Jeg argumenterer iaf saklig, men i tråd etter tråd snur du oppmerksomheten din vekk fra saken. Vær så snill, du må tåle at noen er uenig med deg av og til. Ikke sikkert dine meninger er 100% rette for alle andre.

 

Har jeg sagt at det var dumt vi gikk videre Ligacupen!?

Pussig at du vet det også da... Er vel ganske opplagt at RvP og Ade er soleklare førstevalg, man trenger ikke være rakettforsker for å forstå det! Og tør jeg spørre hva skrivefeilen var, bortsett fra at jeg glemte "stor S" i "sendt laget videre..."?

Det var ingen skrivefeil, men berre la Veginho rase frå seg. Hardt å gå vidare i CC når ein brukte 2(!) spelarar som starta i helga. Og ja, Adebayor og Van Persie er første valg.

 

Ellers trur eg me har gode moglegheitar til å vinne kampen. Det er i slike kampar laget verkeleg viser kva det er laga av.

Link to comment
Share on other sites

AnabOle treffer nok med sitt forslag. Ser bra og riktig ut!

 

Gruer meg til denne kampen. Selv om Arsenal imponerer voldsomt om dagen, så vet jeg at West Ham lager trøbbel for Arsenal. Det fikk vi erfare i fjor. Det skal dog sies at Arsenal hadde fortjent mer enn null poeng i de to kampene. Typisk at Ljungberg og Bellamy er med igjen.

 

Satser på 1-0 seier til The Gunners!

Link to comment
Share on other sites

F*** så unødvendig at bl.a. Eduardo spilte i MikkeMus-cup, nå må Wenger skjønne at det er tre cuper som gjelder, ikke flere! Grei dekning på topp likevel men jævlig surt å mangle folk på grunn av unødvendig risiko og slitasje!

 

Blir nok elveren som 11#RvP skiserer litt over her. Det skal bety seier over West Ham, men det er ikke sikkert det blir så enkelt. Måtte dette laget fortsette å flyte på den enorme medgangsbølgen vi er inne i nå!

 

NB: Og Bendtner på benken! Ellers skjønner jeg ingenting.

Ja og de tre cupene er Champions League, FA cupen og Carling cup? :huh: Jeg tror Wenger er langt klokere enn gjennomsnittet, og å påstå at han ikke skjønner hva han driver med blir bare dumt. Spillere kan bli skadet når som helst, og mener du virkelig at det er unødvendig med kamptrening? jeezes!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...