Jump to content

2007.09.29 West Ham United B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

88 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Pussig at du vet det også da... Er vel ganske opplagt at RvP og Ade er soleklare førstevalg, man trenger ikke være rakettforsker for å forstå det! Og tør jeg spørre hva skrivefeilen var, bortsett fra at jeg glemte "stor S" i "sendt laget videre..."?

Jeg ser bare på hvem som startet i sist kamp alle tre var tilgjengelige.

Wenger startet med Eduardo foran vanPersie i sist helgs kamp mot Derby, det vil si at han vurderes som en bedre spiller av Wenger. Alle var tlgjengelig og Eduardo startet, dvs han regnes som et 1valg av Wenger. Du hadde flere skrivefeil en den lille s-en, og men den ballen legger jeg død iom at jeg på ingen måte var bedre selv.

 

Almunia

Sagna-Toure©-Senderos-Clichy

Hleb-Flamini-Fabregas-Diaby

vanPersie-Adebayor

 

Benk:Fabianski-Eboue-Gilberto-Diarra-Bendtner

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Ja og de tre cupene er Champions League, FA cupen og Carling cup? :huh: Jeg tror Wenger er langt klokere enn gjennomsnittet, og å påstå at han ikke skjønner hva han driver med blir bare dumt. Spillere kan bli skadet når som helst, og mener du virkelig at det er unødvendig med kamptrening? jeezes!

 

Nei selvfølgelig Premier League, Champions League og FA-cupen. Litt klumsete skrevet av meg. Wenger gjør veldig mye som er veldig bra for klubben, ingen tvil om det. Likevel må det da være lov å kritisere han vel!?

Dessuten hadde Eduardo spilt godt med kamper før han ble sendt utpå mot Newcastle. Og: er det ikke kamptrening å spille mot West Ham borte i PL(Som han må nå stå over)?

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet lagoppstilling på VG-Live

 

Manuel Almunia, Bacary Sagna, Kolo Toure, Philippe Senderos, Gael Clichy, Alexander Hleb, Francesc Fabregas, Mathieu Flamini, Vassiriki Diaby, Emmanuel Adebayor, Robin Van Persie.

 

Blir spennende dette her! Ikke noen walk-in-the-park tror jeg, men spiller vi slik vi har gjort i det siste slår vi den nok greit.

Link to comment
Share on other sites

Til alle dere som har problemer med SopCast:

 

Jeg syntes så tydelig jeg leste at SopCast har sluttet å sende Premier League-kamper.

Jeg leste det på forumet på myp2p.eu

 

btw: Jeg anbefaler dere å lete på nettopp dette forumet etter streams. Veldig bra! Og funker nesten alltid.

 

EDIT: JAAAAAAAA! Robin! 0-1!

Link to comment
Share on other sites

TVU er den streamen som er bra. Finner den på myp2p.

 

Ellers en litt rotete kamp. Utrolig at Noble fremdeles er på banen.

Begge beina i og en over kneet. Den var stygg og dommeren kunne gitt rødt og rett ut på den.

Link to comment
Share on other sites

TVU er den streamen som er bra. Finner den på myp2p.

 

Ellers en litt rotete kamp. Utrolig at Noble fremdeles er på banen.

Begge beina i og en over kneet. Den var stygg og dommeren kunne gitt rødt og rett ut på den.

når jeg trykker på play under TVU kommer det siden kan ikke vises va gjør jeg da?

Link to comment
Share on other sites

Godt gjennomført omgang av laget. Defensivt er det litt rufsete men offensivt er det mye bra. Laget viser jo allerede i 1.minutt flott spill. Jeg tror vi drar dette i land, utover i kampen vil det åpne seg mer rom fremover som vi har gode forutsetninger for å utnytte med spesielt vanPersie på banen. Veldig synd med Hleb, får håpe det kun er en støtskade, da skal han være tilbake kjapt. Taklingen er veldig veldig stygg og at Hleb ikke rekker å trekke til seg beina gjør at det nok kan være en alvorlig skade. Godt å se at både Lpool og Chelsea enda ikke har fått hull på byllen, det ser bra ut nå, men kan snu seg veldig fort.

Link to comment
Share on other sites

TVU er den streamen som er bra. Finner den på myp2p.

 

Ellers en litt rotete kamp. Utrolig at Noble fremdeles er på banen.

Begge beina i og en over kneet. Den var stygg og dommeren kunne gitt rødt og rett ut på den.

 

Når jeg åpner TVU playern på myp2p så er den helt svart, er det fordi det er pause?

Link to comment
Share on other sites

!"!"¤#%%&// venter på at canal+ skal begynne å fungere. Noen som vet hvor lang tid det tar ved 1 gangs oppstart?? ARGH!!!!!

 

får du bare sånn grønn/rød prikk?? prøv å ring 06090 så kanskje de kan fikse det

 

 

Har ringt dem, fått beskjedom å sette på kanal 50. og vente..... har ventet leeeenge nå.

Link to comment
Share on other sites

TVU er den streamen som er bra. Finner den på myp2p.

 

Ellers en litt rotete kamp. Utrolig at Noble fremdeles er på banen.

Begge beina i og en over kneet. Den var stygg og dommeren kunne gitt rødt og rett ut på den.

 

Når jeg åpner TVU playern på myp2p så er den helt svart, er det fordi det er pause?

Skjedde her også, helt til den starta. Dvs etter den har bufra litt. Funker den fortsatt ikke, eller bufra den med svart skjerm og starta? Merkelig viss det ikke skal funke i alle fall. :D Evt. prøv et annet prog. og kanal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...