Jump to content

2007.09.29 West Ham United B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

88 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det lå vel nærmest i kortene at dette ikke ville bli en festforestilling. Skulle da bare mangle. West Ham borte er ingen lett kamp. Det ble en knepen 1-0 seier etter at laget måtte jobbe og slite.

 

Håper virkelig at Hleb kommer seg fort på beina. Irriterende med slike handlinger.

 

Kjipt at både Liverpool og Man U også klarte 1-0. Dog gøy med Chelsea, forhåpentligvis enda mer gøyalt når Spudz skal i aksjon mot Aston Villa!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Dette var en dårlig kamp av Arsenal, Rvp gjør ingenting forutenom målet, jeg synes også at Fabregas var for dårlig i dag, men det hender kanskje at jeg forventer litt mye av han.

Pluss for Flamini for innsatsen. Ebouè har fortsatt litt av filminga inne, noe som jeg synes er beklagelig.

 

West-Ham gjør alt for å skade spillerne våre og det ødelegger store deler av spillet vårt.

 

Jeg er fornøyd med seieren og dette var en av de kampene vi hadde kommet til å tapt i fjor.

 

Synes det var langt fra en dårlig kamp av oss.

Avslutningene var litt for dårlig,di skulle nok puttet etpar på di sjangsene som kom.

At persie kun hadde målet er jeg også uenig i,bare en feber redning av green gjør at skuddet hans går i stanga+at han hadde et veldig fint gjennomspill til adebayor som han skulle skåret på..Så du kampen?

 

JA :D jeg så kampen, og jeg håper virkelig at du ikke synes at han var bra!

Å gjøre HELE tre ting i løpet av en kamp er ikke akkurat magisk. Han trakk seg i absolutt alle duellene med stopperne til WH!

 

Herlig med 3 nye og viktige poeng!

Som jeg trodde ble dette en slitekamp, men syns vi vinner fortjent. Har vel tosifra i antall sjanser på mål i dag og burde putta et par til.

 

Bowyer burde jo vært utvist etter stygg takling på Flamini og en hands i 2.omg.

Noble sin takling på Hleb var også fæl.

Men kan ikke vente all verden av dommer Wiley som er og blir udugelig.

 

Syns spesielt Toure og Sagna var solid i dag, sammen med Diaby som styrer mye på midten.

 

"Weeee shall not, we shall not be moved!" :)

 

Enig med det du sier, vi hadde sikkert nesten 20 målsjanser i dag:D

 

Det kjennetegner forøvrig en god spiller at han i "dårlige"kamper dukker opp og avgjør,noe van persie gjorde idag.

Ser heller at han er anonym i store deler av kampen og avgjør,enn at han herjer vilt og vi går målløse av banen.

Når det gjelder dueller så har aldrig persie vært en duellspiller,det har vi andre på laget som skal ta seg av!!

Link to comment
Share on other sites

Aller først vil jeg bare si at det er helt fantstisk å slå West Ham borte! Kampen ble veldig fysisk og gutta ble testet på de områdene vi har slitt litt med de siste to sesongene. For som han Arsenalduden i studio som så korrekt sa, er det trolig ingen andre PL lag som gleder seg så mye som Arsenal over en god gammeldags arbeidsseier. Men jeg ser en tendens til forbedring, noe denne kampen og oppgjøret på Ewood beviser.

Dette viser at laget har utviklet seg, og at vi har blitt et mer komplett lag.

 

Selve matchen var, som mange har nevnt, ikke noe fyrverkeri slik som mange av kampene våre ofte har vært denne sesongen. I stede jobbes det steinhardt, og vi er i tillegg farlig frempå og skaper mange store sjanser. Alt i alt fortjener vi å vinne i dag.

 

Jeg er litt skuffa over at Senderos sliter såpass i lufta som han gjorde med Ashton i dag. Etter mitt syn bør Senderos være totalt domminerende i lufta, noe han dessverre ikke var i dag. Cornerene vi får klarer vi heller ikke få noenting ut av, noe som også er skuffende. Av mellom 15 og 20 hjørnespark er det ikke et eneste som er i nærheten av å resultere i scoring, og det er for dårlig. I tillegg var det et skår i gleden at Alex ble skadd. Det skal sies at vi fremdeles har Eboue og Theo i samme posisjon, men Hleb har vært god i år, og dette kan ødelegge mye for hans form. Adebayor kommer seg nok, så intervjuet med Wenger på Sky, og han sa at Ade kommer seg, men tilstanden til Alex var uviss.

 

Nå har vi Sunderland og Bolton hjemme i de to neste seriekampene. Her bør vi plukke opp 6 poeng. Da har vi virkelig åpna sterkt, og det trengs, for etter det kommer det mange tøffe matcher, blandt annet mot Liverpool og Manchester U.

Link to comment
Share on other sites

Var heldige som fikk med oss 3 poeng i dag. Det blir veldig tamt på midtbanen i dag med Eboue og Diaby på kantene, og en anonym Fabregas. Flamini jobber men er ikke der for å være playmaker. Var trygt å ha Toure baki der sammenmed Sagna i dag, disse var kampens beste spillere etter min mening. RVP hadde målet og skudd i stolpen men ellers hadde han ingenting å by på. Ade var heller den ikke helt store spissen i dag. Har ikke sjekka corner statistikken men vi hadde vel ca 15 cornere, og så vidt jeg fikk med meg så var ikke en eneste en som var farlig. Eneste var vel da Bowyer handset rett utenfor 16metern da det ble slått fra utepå kanten ved cornern, men Green har grei kontroll på frisparket til RVP. Var endel spillere som hadde klar bane til mål for å skyte men som må stoppe å snu for å få lagt ballen på riktig fot for å skyte, synd at ikke skyter nesten like godt med begge bein.

 

Ellers synes jeg det var en OK kamp, Ljungberg sitt "mål" kunne likegodt blitt godkjent som avblåst synes nå jeg. Var ikke mange ganger vi vant over Ashton i lufta i dag, det var skuffende. Senderos burde vel klart å vunnet noen hodedueller.

Nå får vi lade opp til neste CL match også håper vi at alt går bra med Hleb, utrolig stygg takling. God bedring :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvordan det gikk med Hleb eller?

 

Står ikke noe på Arsenal.com enda.

 

Wenger sa i intervjuet med Skysports.com at de ikke visste enda, men at foten var hoven og rød helt fra kneet til tærne.

 

Det er helt utrolig at han slapp unna uten kort. Var en skikkelig grisetakling i knehøyde.

Link to comment
Share on other sites

Etter taklinga og bildene å dømme, er det nok store sjanser for at det er noen leddbånd eller korsbånd som er tatt her.. Synd, for da mister vi nok Hleb i minimum en måned. Blir bare å krysse fingrene for at det så verre ut enn det var..

Men en sånn takling synes jeg burde bli straffet med direkte rødt kort!

Hleb kunne ha brukket beinet tvers av!

Link to comment
Share on other sites

Meget sterk seier av gutta dette!

Setter kanskje denne seieren høyere enn 5-0 over Derby forrige helg. Derby er et lag som kommer til å gå ned (min personlige mening), mens West Ham er sterke nok til å kjempe i toppen (i relativ forstand), så 1-0 borte mot West Ham er egentlig sterkere enn 5-0 hjemme mot Derby. Spesielt med tanke på den grusomme statistikken mot dem forrige sesong. Det er som man sa i studio på C+ før kampen..: Dette er (var) manndomsprøven for dette laget. Det forrige laget klarte det ikke, men klarer det nye laget det? Det endte opp med at svaret var ja, etter en bra kjempet kamp av laget!

 

West Ham var kanskje spillemessig nesten på høyde med oss, men det pleier de etter min oppfatning alltid å være på hjemmebane, ubetydelig hvem som står på andre banehalvdel.

 

Vi scorer et tidlig mål, noe som var avgjørende for resultatet i dag. Hadde Ashton fått komt gjennom helt i begynnelsen av kampen, der dommeren gjorde en helt horribel offsideavgjørelse, og scoret, hadde det sett meeget svart ut for Arsenal! Jeg forstår ennå ikke hvordan linjedommer klarte å se en offside der. Aston var bokstavelig talt 3-4 meter onside, og forsvaret presset ikke opp en gang. Allikevel presterte linjedommer å vinke. Og jeg er overbevist om at den lompa av en avslutning han fikk til, bare var en umotivert sentring til Almunia etter at han hørte at fløyta gikk.. han hadde nok fått til en mye bedre avslutning om det ikke hadde blitt dømt offside. Altså bør vi være glade vi ikke fikk den på trynet tidlig i kampen. Da tror jeg det hadde endt 1-0 til West Ham etter 90 minutter.

 

Forøvrig er det bra med en drittkamp endelig. Jeg har vært bekymret for disse kampene på forhånd av sesongen. Slik som mot Blackburn, West Ham, og ikke minst Bolton. Disse lagene er bare på banen for å sabotere. De går knallhardt i taklinger, og gjør alt de kan for å drepe kampen, og ødelegge motstanderens kombinasjoner og spill. Derfor er det meget godt å se at vi takler dette på en god måte. Vi hadde Flamini og Diaby som gjorde en kongejobb på midten, og tok støyten. Cesc var mer usynlig i dag, men det er bare naturlig, da dette var en fysikkens kamp. Flamini jobbet utrettelig, og var kanskje man of the match. Han gikk knallhardt i taklingene, og viste ingen respekt mot de store midtbanespillerene fra The Hammers. Det samme var det med Diaby. Han jobbet godt, og vant mye dueller.

Disse fysiske kampene er helt avgjørende for en tittel eller ikke. Kommer vi gjennom disse, spesielt kampene på bortebane, er mye gjort. Og hvis vi fortsetter med den utrolige statistikken mot topplagene som vi hadde forrige sesong, med 2x seier mot Liverpool og United, samt 2x uavgjort mot Chelsea, tror jeg vi kan ta dette hjem.. altså ligatrofèet. Faktisk tror jeg de vanskelige kampene vil være disse kampene som vi fikk se i dag. Der lagene går utpå med ingen respekt for oss i det hele tatt, og går knallhardt i duellene. Lag som Derby, Sunderland osv, har mye mer respekt for oss, og vet at vi kan spille dem ut.. derfor er det langt lettere å slå dem enn disse lagene som virkelig har troa. Man merket fort hva publikum på Upton Park forventet i denne kampen... det tenner også spillerne på hjemmelaget, og derfor blir jobben vår langt vanskeligere.

Men nå har vi kommet oss gjennom èn av disse vanskelige bortekampene på ypperlig vis. 1-0 betyr 3 poeng, og vi fortsetter å være på toppen av tabellen. Jeg fryder meg mens jeg kan, og håper så inderlig at det kan holde helt ut.

 

COME ON YOU GOONERS!

Link to comment
Share on other sites

Takk for link, Veginho.

 

Han sier ihvertfall at de ikke tror det er noe brukket i beinet til Alex, men at det står meget dårlig til med ham, og at han difinitivt er ute til tirsdagens møte med Steua.

Synd, egentlig.. Hleb pleier å være frisk i Europa.

Link to comment
Share on other sites

Meget sterk seier av gutta dette!

Setter kanskje denne seieren høyere enn 5-0 over Derby forrige helg. Derby er et lag som kommer til å gå ned (min personlige mening), mens West Ham er sterke nok til å kjempe i toppen (i relativ forstand), så 1-0 borte mot West Ham er egentlig sterkere enn 5-0 hjemme mot Derby. Spesielt med tanke på den grusomme statistikken mot dem forrige sesong. Det er som man sa i studio på C+ før kampen..: Dette er (var) manndomsprøven for dette laget. Det forrige laget klarte det ikke, men klarer det nye laget det? Det endte opp med at svaret var ja, etter en bra kjempet kamp av laget!

 

West Ham var kanskje spillemessig nesten på høyde med oss, men det pleier de etter min oppfatning alltid å være på hjemmebane, ubetydelig hvem som står på andre banehalvdel.

 

Vi scorer et tidlig mål, noe som var avgjørende for resultatet i dag. Hadde Ashton fått komt gjennom helt i begynnelsen av kampen, der dommeren gjorde en helt horribel offsideavgjørelse, og scoret, hadde det sett meeget svart ut for Arsenal! Jeg forstår ennå ikke hvordan linjedommer klarte å se en offside der. Aston var bokstavelig talt 3-4 meter onside, og forsvaret presset ikke opp en gang. Allikevel presterte linjedommer å vinke. Og jeg er overbevist om at den lompa av en avslutning han fikk til, bare var en umotivert sentring til Almunia etter at han hørte at fløyta gikk.. han hadde nok fått til en mye bedre avslutning om det ikke hadde blitt dømt offside. Altså bør vi være glade vi ikke fikk den på trynet tidlig i kampen. Da tror jeg det hadde endt 1-0 til West Ham etter 90 minutter.

 

Forøvrig er det bra med en drittkamp endelig. Jeg har vært bekymret for disse kampene på forhånd av sesongen. Slik som mot Blackburn, West Ham, og ikke minst Bolton. Disse lagene er bare på banen for å sabotere. De går knallhardt i taklinger, og gjør alt de kan for å drepe kampen, og ødelegge motstanderens kombinasjoner og spill. Derfor er det meget godt å se at vi takler dette på en god måte. Vi hadde Flamini og Diaby som gjorde en kongejobb på midten, og tok støyten. Cesc var mer usynlig i dag, men det er bare naturlig, da dette var en fysikkens kamp. Flamini jobbet utrettelig, og var kanskje man of the match. Han gikk knallhardt i taklingene, og viste ingen respekt mot de store midtbanespillerene fra The Hammers. Det samme var det med Diaby. Han jobbet godt, og vant mye dueller.

Disse fysiske kampene er helt avgjørende for en tittel eller ikke. Kommer vi gjennom disse, spesielt kampene på bortebane, er mye gjort. Og hvis vi fortsetter med den utrolige statistikken mot topplagene som vi hadde forrige sesong, med 2x seier mot Liverpool og United, samt 2x uavgjort mot Chelsea, tror jeg vi kan ta dette hjem.. altså ligatrofèet. Faktisk tror jeg de vanskelige kampene vil være disse kampene som vi fikk se i dag. Der lagene går utpå med ingen respekt for oss i det hele tatt, og går knallhardt i duellene. Lag som Derby, Sunderland osv, har mye mer respekt for oss, og vet at vi kan spille dem ut.. derfor er det langt lettere å slå dem enn disse lagene som virkelig har troa. Man merket fort hva publikum på Upton Park forventet i denne kampen... det tenner også spillerne på hjemmelaget, og derfor blir jobben vår langt vanskeligere.

Men nå har vi kommet oss gjennom èn av disse vanskelige bortekampene på ypperlig vis. 1-0 betyr 3 poeng, og vi fortsetter å være på toppen av tabellen. Jeg fryder meg mens jeg kan, og håper så inderlig at det kan holde helt ut.

 

COME ON YOU GOONERS!

[/quote

 

Han blåser ikke for offside, men frispark i duellen før Ashton blir spilt igjennom!

Link to comment
Share on other sites

Meget sterk seier av gutta dette!

Setter kanskje denne seieren høyere enn 5-0 over Derby forrige helg. Derby er et lag som kommer til å gå ned (min personlige mening), mens West Ham er sterke nok til å kjempe i toppen (i relativ forstand), så 1-0 borte mot West Ham er egentlig sterkere enn 5-0 hjemme mot Derby. Spesielt med tanke på den grusomme statistikken mot dem forrige sesong. Det er som man sa i studio på C+ før kampen..: Dette er (var) manndomsprøven for dette laget. Det forrige laget klarte det ikke, men klarer det nye laget det? Det endte opp med at svaret var ja, etter en bra kjempet kamp av laget!

 

West Ham var kanskje spillemessig nesten på høyde med oss, men det pleier de etter min oppfatning alltid å være på hjemmebane, ubetydelig hvem som står på andre banehalvdel.

 

Vi scorer et tidlig mål, noe som var avgjørende for resultatet i dag. Hadde Ashton fått komt gjennom helt i begynnelsen av kampen, der dommeren gjorde en helt horribel offsideavgjørelse, og scoret, hadde det sett meeget svart ut for Arsenal! Jeg forstår ennå ikke hvordan linjedommer klarte å se en offside der. Aston var bokstavelig talt 3-4 meter onside, og forsvaret presset ikke opp en gang. Allikevel presterte linjedommer å vinke. Og jeg er overbevist om at den lompa av en avslutning han fikk til, bare var en umotivert sentring til Almunia etter at han hørte at fløyta gikk.. han hadde nok fått til en mye bedre avslutning om det ikke hadde blitt dømt offside. Altså bør vi være glade vi ikke fikk den på trynet tidlig i kampen. Da tror jeg det hadde endt 1-0 til West Ham etter 90 minutter.

 

Forøvrig er det bra med en drittkamp endelig. Jeg har vært bekymret for disse kampene på forhånd av sesongen. Slik som mot Blackburn, West Ham, og ikke minst Bolton. Disse lagene er bare på banen for å sabotere. De går knallhardt i taklinger, og gjør alt de kan for å drepe kampen, og ødelegge motstanderens kombinasjoner og spill. Derfor er det meget godt å se at vi takler dette på en god måte. Vi hadde Flamini og Diaby som gjorde en kongejobb på midten, og tok støyten. Cesc var mer usynlig i dag, men det er bare naturlig, da dette var en fysikkens kamp. Flamini jobbet utrettelig, og var kanskje man of the match. Han gikk knallhardt i taklingene, og viste ingen respekt mot de store midtbanespillerene fra The Hammers. Det samme var det med Diaby. Han jobbet godt, og vant mye dueller.

Disse fysiske kampene er helt avgjørende for en tittel eller ikke. Kommer vi gjennom disse, spesielt kampene på bortebane, er mye gjort. Og hvis vi fortsetter med den utrolige statistikken mot topplagene som vi hadde forrige sesong, med 2x seier mot Liverpool og United, samt 2x uavgjort mot Chelsea, tror jeg vi kan ta dette hjem.. altså ligatrofèet. Faktisk tror jeg de vanskelige kampene vil være disse kampene som vi fikk se i dag. Der lagene går utpå med ingen respekt for oss i det hele tatt, og går knallhardt i duellene. Lag som Derby, Sunderland osv, har mye mer respekt for oss, og vet at vi kan spille dem ut.. derfor er det langt lettere å slå dem enn disse lagene som virkelig har troa. Man merket fort hva publikum på Upton Park forventet i denne kampen... det tenner også spillerne på hjemmelaget, og derfor blir jobben vår langt vanskeligere.

Men nå har vi kommet oss gjennom èn av disse vanskelige bortekampene på ypperlig vis. 1-0 betyr 3 poeng, og vi fortsetter å være på toppen av tabellen. Jeg fryder meg mens jeg kan, og håper så inderlig at det kan holde helt ut.

 

COME ON YOU GOONERS!

[/quote

 

Han blåser ikke for offside, men frispark i duellen før Ashton blir spilt igjennom!

 

Linjedommeren markerte klart for offside og jeg mener å huske at Dommeren løftet opp armen da han blåste noe som betyr at det var offside. jeg mener også at det var horribelt av dommeren!

Link to comment
Share on other sites

Dette var en dårlig kamp av Arsenal, Rvp gjør ingenting forutenom målet, jeg synes også at Fabregas var for dårlig i dag, men det hender kanskje at jeg forventer litt mye av han.

Pluss for Flamini for innsatsen. Ebouè har fortsatt litt av filminga inne, noe som jeg synes er beklagelig.

 

West-Ham gjør alt for å skade spillerne våre og det ødelegger store deler av spillet vårt.

 

Jeg er fornøyd med seieren og dette var en av de kampene vi hadde kommet til å tapt i fjor.

 

dårlig kamp?? da har du jaggu høye forventninger! Og du blir sur på folk som synes RVP gjode det bra idag? :) Robin gjorde en god kamp. Sterkt å vinne hodeduellen som førte til målet, skjøt i stolpen ut av ingenting og spilte Ade alene gjennom. Synes ikke dette er så værst..? og synes folk på forumet har vært vell strenge med VP i det siste. Grunnen til at han ikke er så markant og så synlig som han kanskje var før, er at han har fått en litt ny rolle som innebærer å ligge å lure mellom stopperene og skape gode arbeidsvilkår for de andre gutta. Det er et lagspil og Robin gjør en viktig jobb ved å gjøre dette. Vi spiller som kjent mye gjennom midten og vingene trekker ofte inn. Hvis også van persie skulle "ned" å hente ball, hadde de vært lite effektivt. Fabregas spilte heller ikke dårlig idag og var viktig med ballsikkerheten sin. Den eneste jeg ikke er helt fornøyd med idag er Senderos. Jeg er blitt vant til det dårlige pasningsspillet, de dårlige klareringene og de klønete inntredene, men en ting hadde han; han vant i lufta. Idag taper han så og si alt mot Ashton. Det er forsåvidt akseptabelt siden Ashton er god i lufta, men synes han også i de tidligere kampene har slitt litt med å posisjonere seg og å vinne duellene i lufta ;)

 

 

Nei vi valser ikke over West Ham og spiller de i senk, men vi skaper en del store sjanser og slepper heller ikke til West Ham mye. Ashton hadde en stor mulighet og Freddie et mål som like gjerne kunne blitt godkjent, men selvfølgelig får man sjanser imot seg iløpet av en hel kamp. Vil gjerne høre hvorfor du synes dette var en dårlig kamp av arsenal..... ?

Link to comment
Share on other sites

Christian svarte slik jeg ville svart, henry88. Linjedommeren vinket for offside.

 

Når det gjelder Robin, er jeg enig med de som forsvarer ham. Han gjorde ingen dårlig kamp i går. Han var utallige ganger bakover og snappet opp feilpasninger mellom forsvaret og midtbanen til West Ham, og jobbet mer defensivt enn jeg har sett ham gjøre noen gang. I tillegg vinner han den avgjørende hodeduellen som fører til målet, og har et bra skudd i stolpe (forøvrig med høyrefoten!:)), samtidig som han er god med ball i beina, og slår fine pasninger.

Link to comment
Share on other sites

Fikk desvarre ikke sitt denne kampen i går :/ Så kan ikke utale meg i denne tråden :/ Men noen som har link til høydepunktene ? :)

Link to comment
Share on other sites

Christian svarte slik jeg ville svart, henry88. Linjedommeren vinket for offside.

 

Når det gjelder Robin, er jeg enig med de som forsvarer ham. Han gjorde ingen dårlig kamp i går. Han var utallige ganger bakover og snappet opp feilpasninger mellom forsvaret og midtbanen til West Ham, og jobbet mer defensivt enn jeg har sett ham gjøre noen gang. I tillegg vinner han den avgjørende hodeduellen som fører til målet, og har et bra skudd i stolpe (forøvrig med høyrefoten!:)), samtidig som han er god med ball i beina, og slår fine pasninger.

 

Linjemannen markerer for offside i trekket før, dvs spilleren som stusser ballen kommer fra en offsideposisjon. Mener det var Camara. Flagget er oppe før A mottar ballen.

Link to comment
Share on other sites

Fikk desvarre ikke sitt denne kampen i går :/ Så kan ikke utale meg i denne tråden :/ Men noen som har link til høydepunktene ? ;)

 

Målet ligger ihvertfall ute på Verdensvevet.com/arsenal

Credit: Donaldinho

Målet har jeg lastet ned :) Men har ikke sitt sjangsene til lagene enda :s

Link to comment
Share on other sites

Må si gutta kjempet til siste slutt. Alle kjempet iherdig godt. Min spillerbørs 1-10;

 

Manuel Almunia: 7

Bacary Sagna: 7

Kolo Toure: 8

Phillipe Senderos: 6

Gael Clichy: 6

Alexander Hleb: 6 (Spilte lite)

Cesc Fabregas: 6

Mathieu Flamini: 8

Abou Diaby: 7

van Persie: 7

Adebayor: 7

 

Innbyttere:

Emmanuel Eboue: 6

Gilberto: 5

Bendtner: (Spilte for lite)

 

Mange av gutta presterte, som Toure og ikke minst Flamini. Mens Fabregas ikke hadde helt dagen, men som gjennomførte kampen greit. Jeg synes også Almunia var stødig idag, virker veldig trygg! Gleder meg allerede til neste kamp. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Senderos burde vel klart å vunnet noen hodedueller.

 

Han vant nå en da, men du har helt rett. Tan har en voldsom fysisk størrelse, men han er for treg både i hode og kropp til å gjøre seg nytte av den. Derimot pådrar han seg mange unødvendige frispark i farlige posisjoner, av samme grunn. For sein og dårlig timing.

 

West Ham hadde helt klart en agenda, men bortsett fra Ashton spesielt og til en viss grad Ljungberg hadde de ikke egenskapene til å true Arsenal nevneverdig. Robert Green gjør også en god kamp. Ellers var West Ham en arbeidsom, men grå masse. Vi var det klart beste laget tross alt, og var vel verdt seieren selv om et par avgjørelser (Ashton og Ljungberg) fra linjemannen går feilaktig i vår favør denne gangen. 3 nye poeng ble innkassert. Job done!!

Link to comment
Share on other sites

Det er en mann i første 11eren som definitivt ikke er god nok... Senderos. Tung, klønete og treg. Håper Gallas snart er tilbake. Senderos kommer nærmere og nærmere en avgjørende feil for hver kamp han spiller.

Lørdag skaffet han West Ham unødvendige dødballsituasjoner flere ganger.... an accident waiting to happen...

 

Almunia har gjort sine saker bra men her er jeg veldig usikker. Han har optrådt rimelig trygt men er han best når det gjelder? Det gjenstår å se...

 

Ellers må jeg si at laget virkelig imponerer. Denne kampen hadde vi tapt eller spilt uavgjort i fjor. Jeg er virkelig spent på hvor langt dette laget kan nå.

Ser at enkelte synes Fabregas hadde en kamp på det gjevne. Det er jeg totalt uengig i. Gang på gang slo han lekre pasninger fram til spissene - spesielt i første omgang. Etter pause ble kampbildet litt annerledes men jeg synes han kriget fremragende og vant mange dueller.

 

Til slutt vil jeg gi honør til Flamini... han er definitivt "most improved player". Fantastisk god mot West Ham i går som i de siste kampene. Meget fortjent holder han plassen i laget. Han er gitt tillit av Wenger og nå ser vi hvor mye det betyr.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...