Jump to content

2007.09.29 West Ham United B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

88 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette var en dårlig kamp av Arsenal, Rvp gjør ingenting forutenom målet, jeg synes også at Fabregas var for dårlig i dag, men det hender kanskje at jeg forventer litt mye av han.

Pluss for Flamini for innsatsen. Ebouè har fortsatt litt av filminga inne, noe som jeg synes er beklagelig.

 

West-Ham gjør alt for å skade spillerne våre og det ødelegger store deler av spillet vårt.

 

Jeg er fornøyd med seieren og dette var en av de kampene vi hadde kommet til å tapt i fjor.

 

dårlig kamp?? da har du jaggu høye forventninger! Og du blir sur på folk som synes RVP gjode det bra idag? :blink: Robin gjorde en god kamp. Sterkt å vinne hodeduellen som førte til målet, skjøt i stolpen ut av ingenting og spilte Ade alene gjennom. Synes ikke dette er så værst..? og synes folk på forumet har vært vell strenge med VP i det siste. Grunnen til at han ikke er så markant og så synlig som han kanskje var før, er at han har fått en litt ny rolle som innebærer å ligge å lure mellom stopperene og skape gode arbeidsvilkår for de andre gutta. Det er et lagspil og Robin gjør en viktig jobb ved å gjøre dette. Vi spiller som kjent mye gjennom midten og vingene trekker ofte inn. Hvis også van persie skulle "ned" å hente ball, hadde de vært lite effektivt. Fabregas spilte heller ikke dårlig idag og var viktig med ballsikkerheten sin. Den eneste jeg ikke er helt fornøyd med idag er Senderos. Jeg er blitt vant til det dårlige pasningsspillet, de dårlige klareringene og de klønete inntredene, men en ting hadde han; han vant i lufta. Idag taper han så og si alt mot Ashton. Det er forsåvidt akseptabelt siden Ashton er god i lufta, men synes han også i de tidligere kampene har slitt litt med å posisjonere seg og å vinne duellene i lufta :P

 

 

Nei vi valser ikke over West Ham og spiller de i senk, men vi skaper en del store sjanser og slepper heller ikke til West Ham mye. Ashton hadde en stor mulighet og Freddie et mål som like gjerne kunne blitt godkjent, men selvfølgelig får man sjanser imot seg iløpet av en hel kamp. Vil gjerne høre hvorfor du synes dette var en dårlig kamp av arsenal..... ?

 

Ok, kanskje jeg overdrev, men de spilte langt fra sitt potensial og fikk ikke til sitt vante spill. Jeg beklager at jeg har startet en stor krangel, men jeg krever nok mer fra Arsenal enn de fleste i og med at jeg er vant med at de spiller underholdene fantastisk fotball(noe som alle her er), men jeg er fornøyd med at vi klarte å vinne en slite kamp.

 

Skal forsøke å vente litt neste gang jeg skriver et innlegg til jeg virkelig har forstått hvem de spiller mot ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Vurdering av spillerne.

 

Almunia, Sagna, Kolo, Clichy, Fabregas, Diaby, Hleb,Eboue, RvP og Adebayor har en middels kamp. 7

 

Flamini spiller fortsatt bedre enn noensinne tidligere i sin karriere. 8

 

Senderos er dessverre svakest på banen. 5.

 

Skremmende er det at Senderos taper 90% av alle duellene, når nettopp duellspill skal være en av få styrker sveitseren har. Eneste grunnen til at han spiller istedet for Gilberto er at han har en ok forståelse med Kolo og er middels til å være med og sette offisdelinja. Her har Gilberto klare svakheter.

 

Nei, gi meg Gallas tilbake fra skade eller Djorou tilbake fra lån.

Link to comment
Share on other sites

Det er mange som tror (eller er det bare et håp?) på Senderos, men jeg kan ikke begripe hvorfor. Han får "skryt" for en god kamp hver gang han kommer seg gjennom 90 minutter uten å drite seg fullstendig ut. Når pari er lik maks, så går det ikke. Jeg ser et potensial (til dels enormt potensial) i hver eneste spiller i Arsenalstallen, med ett unntak. Senderos. Så, ja AnabOle. Det er rett og slett ikke godt nok. Han er direkte svak på det meste, og når han heller ikke er god på det han er best til så må dette få en konklusjon snart. Dette er fullstendig slakt av Senderos fra min side. Jeg pleier ikke å gjøre slikt, men dette er min ærlige mening. Jeg ser for meg at Djourou kommer tilbake i januar og at Senderos drar i juli.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en dårlig kamp av Arsenal, Rvp gjør ingenting forutenom målet, jeg synes også at Fabregas var for dårlig i dag, men det hender kanskje at jeg forventer litt mye av han.

Pluss for Flamini for innsatsen. Ebouè har fortsatt litt av filminga inne, noe som jeg synes er beklagelig.

 

West-Ham gjør alt for å skade spillerne våre og det ødelegger store deler av spillet vårt.

 

Jeg er fornøyd med seieren og dette var en av de kampene vi hadde kommet til å tapt i fjor.

 

dårlig kamp?? da har du jaggu høye forventninger! Og du blir sur på folk som synes RVP gjode det bra idag? :D Robin gjorde en god kamp. Sterkt å vinne hodeduellen som førte til målet, skjøt i stolpen ut av ingenting og spilte Ade alene gjennom. Synes ikke dette er så værst..? og synes folk på forumet har vært vell strenge med VP i det siste. Grunnen til at han ikke er så markant og så synlig som han kanskje var før, er at han har fått en litt ny rolle som innebærer å ligge å lure mellom stopperene og skape gode arbeidsvilkår for de andre gutta. Det er et lagspil og Robin gjør en viktig jobb ved å gjøre dette. Vi spiller som kjent mye gjennom midten og vingene trekker ofte inn. Hvis også van persie skulle "ned" å hente ball, hadde de vært lite effektivt. Fabregas spilte heller ikke dårlig idag og var viktig med ballsikkerheten sin. Den eneste jeg ikke er helt fornøyd med idag er Senderos. Jeg er blitt vant til det dårlige pasningsspillet, de dårlige klareringene og de klønete inntredene, men en ting hadde han; han vant i lufta. Idag taper han så og si alt mot Ashton. Det er forsåvidt akseptabelt siden Ashton er god i lufta, men synes han også i de tidligere kampene har slitt litt med å posisjonere seg og å vinne duellene i lufta :P

 

 

Nei vi valser ikke over West Ham og spiller de i senk, men vi skaper en del store sjanser og slepper heller ikke til West Ham mye. Ashton hadde en stor mulighet og Freddie et mål som like gjerne kunne blitt godkjent, men selvfølgelig får man sjanser imot seg iløpet av en hel kamp. Vil gjerne høre hvorfor du synes dette var en dårlig kamp av arsenal..... ?

 

Ok, kanskje jeg overdrev, men de spilte langt fra sitt potensial og fikk ikke til sitt vante spill. Jeg beklager at jeg har startet en stor krangel, men jeg krever nok mer fra Arsenal enn de fleste i og med at jeg er vant med at de spiller underholdene fantastisk fotball(noe som alle her er), men jeg er fornøyd med at vi klarte å vinne en slite kamp.

 

Skal forsøke å vente litt neste gang jeg skriver et innlegg til jeg virkelig har forstått hvem de spiller mot ;)

 

Hehe det er bra ;) Klart man er lysten på å se den unike fotballen vi spiller for tida. Blir fort avhengig :P Jeg kan hvertfall ikke ha det så mye bedre enn når jeg ser arsenal spille "The Beutiful Game". Men man kan bare ikke forvente dette spillet hver kamp og spesielt ikke på bortebane. Alle kamper er tøffe i Premier League (utenom på White Harte Lane) og hvis du så på United ifjor hadde de vanvittig mange kamper som det her. Var spille-og sjanse-messig på lik linje med motstanderne, men var sterke og sta nok "to grab the victory". Og skal vi ha håp om å vinne titler er dette måten å gjøre det på. Men se ikke bort fra at penspillet kommer neste hjemmekamp ;)

 

OBS! For en framgang på Flamini!? :P valgene er bedre, skuddene bedre, pasningne bedre, duellspillet bedre.

 

Spudz-Villa 0-2. Barry, Moore :P So so quite at the lane

Link to comment
Share on other sites

Det er mange som tror (eller er det bare et håp?) på Senderos, men jeg kan ikke begripe hvorfor. Han får "skryt" for en god kamp hver gang han kommer seg gjennom 90 minutter uten å drite seg fullstendig ut. Når pari er lik maks, så går det ikke. Jeg ser et potensial (til dels enormt potensial) i hver eneste spiller i Arsenalstallen, med ett unntak. Senderos. Så, ja AnabOle. Det er rett og slett ikke godt nok. Han er direkte svak på det meste, og når han heller ikke er god på det han er best til så må dette få en konklusjon snart. Dette er fullstendig slakt av Senderos fra min side. Jeg pleier ikke å gjøre slikt, men dette er min ærlige mening. Jeg ser for meg at Djourou kommer tilbake i januar og at Senderos drar i juli.

Herlig formulert! Støtter denne 110%!

Link to comment
Share on other sites

Fy f***.. For en grisetakling :blink:

 

Ser taklingen er tatt bort fra youTube pga rettigheter... men den ligger nå ute på siden min. http://www.verdensvevet.com/arsenal/

 

...det er vel ikke lenge før jeg har noen høye menn i mørk dress på døren også og ser stygt ned på meg :P

Ser du har fått både engelsk og norsk lyd, nå... Så lenge Arve Fuglum kommenterer går jeg for engelsk :P

Link to comment
Share on other sites

Fy f***.. For en grisetakling :D

 

Ser taklingen er tatt bort fra youTube pga rettigheter... men den ligger nå ute på siden min. http://www.verdensvevet.com/arsenal/

 

...det er vel ikke lenge før jeg har noen høye menn i mørk dress på døren også og ser stygt ned på meg :D

Ser du har fått både engelsk og norsk lyd, nå... Så lenge Arve Fuglum kommenterer går jeg for engelsk :D

Fuglum er morsom. Insisterte i 1 minutt på at det var Fabregas, ikkje van Persie, som scorte lørdag. Einaste likheten er vel hudfargen...

Link to comment
Share on other sites

Fy f***.. For en grisetakling :D

 

Ser taklingen er tatt bort fra youTube pga rettigheter... men den ligger nå ute på siden min. http://www.verdensvevet.com/arsenal/

 

...det er vel ikke lenge før jeg har noen høye menn i mørk dress på døren også og ser stygt ned på meg :D

Ser du har fått både engelsk og norsk lyd, nå... Så lenge Arve Fuglum kommenterer går jeg for engelsk ;)

 

akkurat! det er en grunn til at jeg bytter de ut så snart reprisen går på engelsk. :D

Link to comment
Share on other sites

Fy f***.. For en grisetakling ;)

 

Ser taklingen er tatt bort fra youTube pga rettigheter... men den ligger nå ute på siden min. http://www.verdensvevet.com/arsenal/

 

...det er vel ikke lenge før jeg har noen høye menn i mørk dress på døren også og ser stygt ned på meg :D

Ser du har fått både engelsk og norsk lyd, nå... Så lenge Arve Fuglum kommenterer går jeg for engelsk ;)

 

akkurat! det er en grunn til at jeg bytter de ut så snart reprisen går på engelsk. ;)

Bra jobba! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...