Jump to content

2007.09.29 West Ham United B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

88 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Bendtner inn - RVP ut. Takk for målet rvp :D

 

kan noen fortelle meg kampbildet?

Mye fram og tilbake. West Ham fikk et mål av ljungis annulert pga offside og west ham har ellers hatt en del gode sjanser. Det har også arsenal (selvfølgelig) med gode skudd fra diaby og flamini bl.a. Burde nok hatt ett eller to mål til :) Syns arsenal har mest press for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

I dag var vi litt heldig som fikk tre poeng. Men uansett deilig med seier og fortsatt tabelltopp!

Heldige? :D syns vi har bra kontroll selv om West Ham kom til noen sjangser, men vi hadde flere sjangser som fort kunne blitt mål av..

Synd at ikke Clichy scorer sitt første mål for Arsenal i dag, og det med høyre :)

Link to comment
Share on other sites

I dag var vi litt heldig som fikk tre poeng. Men uansett deilig med seier og fortsatt tabelltopp!

Heldige? :D syns vi har bra kontroll selv om West Ham kom til noen sjangser, men vi hadde flere sjangser som fort kunne blitt mål av..

Synd at ikke Clichy scorer sitt første mål for Arsenal i dag, og det med høyre :)

 

Helt enig. Vi hadde en i stolpen, Adebayor var gjennom "alene" med Green og Clichy hadde også en fin sjanse som Green tok seg av. Goal Attempts var vel 14-8 i favør Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en dårlig kamp av Arsenal, Rvp gjør ingenting forutenom målet, jeg synes også at Fabregas var for dårlig i dag, men det hender kanskje at jeg forventer litt mye av han.

Pluss for Flamini for innsatsen. Ebouè har fortsatt litt av filminga inne, noe som jeg synes er beklagelig.

 

West-Ham gjør alt for å skade spillerne våre og det ødelegger store deler av spillet vårt.

 

Jeg er fornøyd med seieren og dette var en av de kampene vi hadde kommet til å tapt i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Dette ble akkurat så tøft som en måtte forvente. West Ham har et brukbart lag, og spesielt Ljungberg og Ashton var farlig frampå ved enkelte anledninger. Men nok en gang viser gutta at de har vokst siden i fjor. Vi opptrer mye mer modent, skårer på hodet, og overspillingen som vi beskyldt for å bedrive i fjor, er så godt som borte. Alt i alt vinner vi en fortjent seier, og det er fortsatt særdeles godt å være gooner!

 

St.Tottringsday rett rundt hjørnet?!?!

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi var ganske heldige i dag. Men det må vi bare ta med oss å bare være enda dyktigere neste gang. Strengt tatt så ble vel West Ham snytt for to situasjoner alene med keeper men det ofrer jeg ikke en tanke i dag. Veldig viktig seier på en litt dårlig dag. Synd at Lpool vant de og. Det jeg er mest spent på er hvordan det går med Hleb og Adebayor. De er viktige for oss begge to. Taklingen på Hleb var horribel.

Men vi tar med oss tre poeng og seiler videre i tabelltet :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig uenig i de som påstår at vi spilte en dårlig kamp idag. Vi skapte flere sjanser enn WH og spilte mye bedre. Fabregas spiller ikke en strålende kamp fordi han ikke får noe plass på midten. Noble og etterhvert i kampen, Boa Morte, var som en klegg på han. Dette var en skikkelig slitekamp med mange tøffe dueller og taklinger og vi kom seirende ut av krigen! Diaby og Flamini kjemper meget sterkt og vinner mange hodedueller. Jeg er ihvertfall fornøyd med kampen og den strålende vinnerviljen hele laget har.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en dårlig kamp av Arsenal, Rvp gjør ingenting forutenom målet, jeg synes også at Fabregas var for dårlig i dag, men det hender kanskje at jeg forventer litt mye av han.

Pluss for Flamini for innsatsen. Ebouè har fortsatt litt av filminga inne, noe som jeg synes er beklagelig.

 

West-Ham gjør alt for å skade spillerne våre og det ødelegger store deler av spillet vårt.

 

Jeg er fornøyd med seieren og dette var en av de kampene vi hadde kommet til å tapt i fjor.

 

Synes det var langt fra en dårlig kamp av oss.

Avslutningene var litt for dårlig,di skulle nok puttet etpar på di sjangsene som kom.

At persie kun hadde målet er jeg også uenig i,bare en feber redning av green gjør at skuddet hans går i stanga+at han hadde et veldig fint gjennomspill til adebayor som han skulle skåret på..Så du kampen?

Link to comment
Share on other sites

Syns vi gjorde en god kamp i dag. Vi spiller borte mot et hardtspillende og tøft West Ham lag som har flere gode spillere.

 

At vi tar med oss tre poeng i denne kampen er veldig sterkt og positivt for fortsettelsen. Vi har ikke spilt så mange bortekamper enda, så viktig at vi får seire og selvtillit der også. :D

Link to comment
Share on other sites

Herlig med 3 nye og viktige poeng!

Som jeg trodde ble dette en slitekamp, men syns vi vinner fortjent. Har vel tosifra i antall sjanser på mål i dag og burde putta et par til.

 

Bowyer burde jo vært utvist etter stygg takling på Flamini og en hands i 2.omg.

Noble sin takling på Hleb var også fæl.

Men kan ikke vente all verden av dommer Wiley som er og blir udugelig.

 

Syns spesielt Toure og Sagna var solid i dag, sammen med Diaby som styrer mye på midten.

 

"Weeee shall not, we shall not be moved!" :D

Link to comment
Share on other sites

I dag var vi litt heldig som fikk tre poeng. Men uansett deilig med seier og fortsatt tabelltopp!

Heldige? :D syns vi har bra kontroll selv om West Ham kom til noen sjangser, men vi hadde flere sjangser som fort kunne blitt mål av..

Synd at ikke Clichy scorer sitt første mål for Arsenal i dag, og det med høyre :)

 

Ja, jeg syntes vi levde farlige i perioder, men selvfølgelig så var vi best.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en dårlig kamp av Arsenal, Rvp gjør ingenting forutenom målet, jeg synes også at Fabregas var for dårlig i dag, men det hender kanskje at jeg forventer litt mye av han.

Pluss for Flamini for innsatsen. Ebouè har fortsatt litt av filminga inne, noe som jeg synes er beklagelig.

 

West-Ham gjør alt for å skade spillerne våre og det ødelegger store deler av spillet vårt.

 

Jeg er fornøyd med seieren og dette var en av de kampene vi hadde kommet til å tapt i fjor.

 

Synes det var langt fra en dårlig kamp av oss.

Avslutningene var litt for dårlig,di skulle nok puttet etpar på di sjangsene som kom.

At persie kun hadde målet er jeg også uenig i,bare en feber redning av green gjør at skuddet hans går i stanga+at han hadde et veldig fint gjennomspill til adebayor som han skulle skåret på..Så du kampen?

 

JA :D jeg så kampen, og jeg håper virkelig at du ikke synes at han var bra!

Å gjøre HELE tre ting i løpet av en kamp er ikke akkurat magisk. Han trakk seg i absolutt alle duellene med stopperne til WH!

 

Herlig med 3 nye og viktige poeng!

Som jeg trodde ble dette en slitekamp, men syns vi vinner fortjent. Har vel tosifra i antall sjanser på mål i dag og burde putta et par til.

 

Bowyer burde jo vært utvist etter stygg takling på Flamini og en hands i 2.omg.

Noble sin takling på Hleb var også fæl.

Men kan ikke vente all verden av dommer Wiley som er og blir udugelig.

 

Syns spesielt Toure og Sagna var solid i dag, sammen med Diaby som styrer mye på midten.

 

"Weeee shall not, we shall not be moved!" :)

 

Enig med det du sier, vi hadde sikkert nesten 20 målsjanser i dag:D

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig deilig med 3 poeng idag! Det er jeg veldig fornøyd med. Spillet var kanskje ikke all verden, men vi hadde mange fler sjanser enn WH, og vi hadde sikkert 17-18 cornere. Sånn sett var vi vel best. Men WH var farlig frampå flere ganger, og nervene roet seg egentlig aldri! :D Ellers syns jeg det var skuffende hvor mange hodedueller Senderos tapte mot Ashton, ikke tvil om at Ashton er utrolig god på hodet! (Bortsett fra den utrolige målsjansen hans da). Grattis folkens! Dette var deilig, og alltid digg når chelski ikke klarer å vinne :) Gleder meg til Steaua og Sunderland neste uke:D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...