Jump to content

2007.09.19 Sevilla H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Helt utrolig resultat dette. Det er ikke 3 mål i forskjell mellom Arsenal og Sevilla. Det gjør at jeg er meget, meget fornøyd med resultatet. En viktig seier dette.

 

Vi leder serien og CL-gruppa, dere!:D

 

It's all over here and the Gunners' superb start to the season continues with a dominant performance over the much fancied Spanish outfit. Goals from Fabregas, Van Persie and Eduardo wrap up victory and means Arsenal top Group H after matchday one.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

 

Det er ikke 3 mål i forskjell mellom Arsenal og Sevilla.

 

Visst fanken er det dèt! Det viser jo dagens resultat!!! ;) Og i morgen ryker spudz for et ellet tyrkisk no-hoping lag! Herregud, så deilig fotballen er for øyeblikket! :D

 

Og Helmik`n; du har fått med deg hvem som vant Adidas Cup (uoffisielt NM) for 15 åringer???? :P ;) Har dere noe sånt på Jørpeland??? ;)

Link to comment
Share on other sites

Fy faen så rått! Rett og slett imponerende!

 

3-0 mot Sevilla er et resultat som det absolutt står stor respekt av. En perfekt start!

 

Fabregas er Gud! Makan til fenomenal fotballspiller skal man lete lenge etter. Putter mål i kamp etter kamp fra sin midtbaneposisjon, samtidig som han dirigerer det meste som skjer fremover på banen.

 

Ellers må det være deilig for RvP og Dudu å få sine mål. Selvtilliten peker oppover.

 

Sov godt!

 

 

Og i morgen ryker spudz for et ellet tyrkisk no-hoping lag! Herregud, så deilig fotballen er for øyeblikket! :D

 

Og etter neste ligakamp er jeg redd Jolebukken forsvinner. Bolton borte lukter juling! ;)

Link to comment
Share on other sites

Strålende kamp av guttene! De kjemper og går inn i taklinger som aldri før. Flamini stråler på midtbanen sammen med Cesc, og Ade jobber godt på topp.

 

Van Persie kom mer inn i kampen, og scoret et mål, men har fortsatt et stykke igjen til toppform. Rosicky og Hleb jobber godt langs sidene, og har Sagna og Clichy bak som kommer fram på banen.

 

Sagna slet litt med venstrevingen til Sevilla i starten, men fikk bedre og bedre kontroll over ham. Clichy er litt seint ute ved flere anledninger på Navas, og er vel heldig som ikke får gult kort.

 

Toure viser at han muligens er en av verdens beste midtstoppere. Senderos virker rusten, men gjør en OK kamp. Sliter fortsatt med å rydde bort lave innlegg, men gjør en god jobb i lufta.

 

Almunia hadde visst såpe på hendene ved et par tre anledninger, og er heldig som ikke mister ballen til en Sevillaspiller.

Synes Flamini bør ha MoM prisen i dag, han er overalt, er med fremover og skaper sjanser og rom for medspillere. I tillegg utfordrer han oftere enn han har gjort tidligere, og virker å passe veldig bra med Cesc på midten.

 

Uansett, en strålende kamp av guttene, og herlig at Robin åpner målkontoen for sesongen, og at Dudu scorer i CL-debuten!!

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett samtlige 90 min av kampen må jeg si meg storfornøyd med kampen. Sevilla var ikke spesielt farlige, de hadde selvfølgelig sjangser men jeg følte aldri at de truet Arsenal.

Synd Rosicky måtte gå ut rett etter pausen, Diaby var ikke like god.

Er vel ikke noe vits å si det men Fabregas er Konge med stor K. Skjønner ikke at det går ann å være så ufattelig god, litt heldig med målet men mål er mål. Den bakre firern skal også ha skryt. Toure var stor som vanlig, Sagna var kjempegod. Clichy og Senderos var gode de også. At Flamini også la sjela si i denna kampen er det ikke tvil om. Han gjorde det han var god til, løpe løpe presse presse.

Å se backene komme opp på løp og se spissene ta ansvar i forsvar er helt utrolig å se på. Alle var ufattelig gode i dag. Takk Wenger og ALLE i Arsenal for at jeg kan se på så fin og deilig fotball.

Link to comment
Share on other sites

 

Og etter neste ligakamp er jeg redd Jolebukken forsvinner. Bolton borte lukter juling! :D

 

For guds skyld, la oss nå ikke håpe det! At Jolebukken forsvinner, mener jeg! ;)

 

Selvsagt! Bolton går forhåptligvis på nok en smell! :P

Bolton er ikke det de en gang var, med en viss "big" mann ved roret. Nå har de fått "minihe", og sliter i bunnen. Hvis Tottene virkelig ikke klarer å slå Bolton i neste ligakamp, blir jeg lei meg, for da forsvinner en fargerik grilldressbærer fra EPL.

Link to comment
Share on other sites

Enestående, absolutt enestående!!!!

Hva har skjedd med dette laget???

 

Starter med Almunia som gjør en helt grei kamp i dag. Tar det han skal ta, og blir aldri testet stort. Sagna slet den første halvtimen, men tok seg veldig opp etter pause. Likte spesielt løpet hans i det 92 minutt. Kolo er bare kongen. Sjef i dag også. Tom for superlativer. Senderos er også solid i dag. Likte det jeg så av sveitseren. Da det gjelder Clichy er jeg også tom for superlativene. Gutten er rett og slett "breathtaking" slik han flyr (Bokstavelig talt) opp og ned venstresiden.

 

Rosicky gjør en god førsteomgang, utroli kjett at han skader seg. Frykter mye Diaby på kant nå, og selv om jeg liker han, så viste Abou at han ikke er noen kantspiller i dag. Da det gjelder sentralt, så har vi VIRKELIG luksusproblemer. Flamstern fortsetter med det han har gjort hele sesongen. Er all over the place. Spiller til 9 på børsen. Fabregas finnes det ikke ord for. 1 mål og 2 assist - igjen - er bare helt fantastisk. Vi har hatt Bergkamp, vi har hatt Henry, og nå har vi Fabregas. Ute på kanten er Hleb kanskje dagens svakeste, uten at det betyr han hadde en direkte dårlig kamp, men nåløyet ble for trangt for den tekniske hvitrusseren i kveld. Sett han bedre.

 

På topp løp RvP og Ade som galeislaver. RvP ble belønnet med en fin scoring, Ade var mer uheldig med avslutningene i dag, selv om stupnicken hadde fortjent en bedre skjebne. Eduardo kommer inn, scorer et vakkert mål.

 

Kunne vel ikke bedt om en bedre start?

Link to comment
Share on other sites

Gud bedre, vi er gode!

Ingen lag i verden er bedre enn oss på pasningsspill, det går så vanvittig fort.

Gutta kjemper glimrende og knuser Sevilla 3-0. Hva mer kan man si?

 

Håper Eduardo starter mot Derby, tror det er sannsynlig. Ellers synd hvis Rosicky nok en gang så ut til å bli småskadet. Skal han aldri få kontinuitet i spillet sitt?

Link to comment
Share on other sites

All honnør til Sevilla som vil spille fotball, og gjør kampen spennende og morsom å se på. Utrolig høyt tempo i kampen. Det skal sies at jeg ble litt overraska over at RBK til tider holdt like høyt tempo som Chelskij i går, men kampen i dag ligger enda et par hakk over tempoet i eggesalaten til Moaninho.

Link to comment
Share on other sites

Dette var en veldig positiv kamp, gutta kjempet skikkelig i alle dueller. Flamini viser seg ikke som noe "tekniker", men han fighter skikkelig bra! I tillegg må jeg takke Senderos for å ikke la meg sitte igjen med vond mage etter 90min, det gikk mye mye bedre i dag enn på veldig lenge! Håper han er på sporet tilbake. Jeg tror det var lurt å sette han inn der i dag, enn å bruke Gilberto bak.

 

Fabregas, Sagna og Toure, våre 3 beste i dag (etter min mening=)

 

Alle måla er lagt ut, enjoy! :D http://www.verdensvevet.com/arsenal/

Link to comment
Share on other sites

Bare for å roe ned folket der ute, det er ikke lenge til "black november"! Calm down! ;)

 

Hva er black november? :D

Arsenal suger alltid i november-måned i PL. Uansett hvem vi spiller mot, så går det på snørra.

 

Ok, da lærte jeg noe nytt idag å, takker ;)

Men tiden vil vise... :P

Link to comment
Share on other sites

Ja hva har skjedd med dette laget? Ikke stort vil jeg si. Akkurat nå er vi i en veldig flytsone. Den manglet nesten hele fjorårssesongen. Fabregas' skåring eksemplifiserer dette.

 

Når det er sagt, så må jeg allikevel få si hvor imponert jeg er av laget vårt om dagen. Vi skårer på langskudd, vi skårer på dødball (som nok en gang kom efter en "re-take"), og vi har målskårere på midtbanen. Akkurat hva vi efterlyste i fjor.

 

I dag rydder stopperne opp i stor stil. Backene sprinter i samfulle nitti. Spissene våre fortsetter å skåre. Men midtbanen - det er min man of the match i dag. Det er nesten rørende å se løpinga og selvoppoffrelsen som legges for dagen. De kollektive bevegelsene er prima, og rommene som gang på gang skapes for Fabregas og backene skyldes i stor grad den utrettelige innsatsen fra midtbanen forøvrig. Det er godt å se en lagdel (og forsåvidt hele laget) løpe så mye for hverandre. Og det vitner også om en lagmoral som er bedre enn på lenge, lenge... Gilberto, Denilson, Song og Diarra har fått en stor utfordring.

 

Wenger knows..

Link to comment
Share on other sites

Bare for å roe ned folket der ute, det er ikke lenge til "black november"! Calm down! ;)

 

Hva er black november? ;)

Arsenal suger alltid i november-måned i PL. Uansett hvem vi spiller mot, så går det på snørra.

 

Ok, da lærte jeg noe nytt idag å, takker :P

Men tiden vil vise... ;)

 

Er redd det kan bli stygt i november hvis denne forbannelsen følger klubben... :D

 

H Manchester Utd

A Slavia Prague

A Reading

H Wigan Athletic

A Sevilla

 

Men dette kamp-programmet er vel ingenting sammenlignet med desember!

 

A Aston Villa

A Middlesbrough

H Steaua Bucharest

H Chelsea

H Tottenham H.

A Portsmouth

A Everton

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk, absolutt fantastisk!!For et lag eller hva?! Fabregas, Flameni, Sagna, Toure, Clichy og Hleb var meget gode i dag. Almunia slet litt ved noen situasjoner, Senderos også men ok. Godt å se Eduardo igjen og han trenger tydeligvis ikke lang tid på å være på rett sted til rett tid :D Meget synd med Rosicky og blir antagelig ute i noen uker..igjen ;) Så det var meget dumt at Wenger ikke kjøpte en ving i sommer, men nå kan vel Eduardo og Van Persie spille der også da hvis man ser bort ifra Diaby og Walcott. Morsomt å se Diarra i arsenal drakt selv om det ble veldig lite tid på gutten. Og West Ham borte så er kapteinen vår tilbake så det lover bra. Så nå er det bare å telle dagene til Derby på lørdag :P

Link to comment
Share on other sites

Wenger er bare fantastisk :D

 

On another sellout crowd...

"I always said that I am amazed by the dimension of this Club and of the support of this Club. We are happy, first to have such a support, we have a big responsibility to keep these people happy, you know? We try and at the moment we manage to do that and of course that is the real dimension of the Club - the fans. We want more! We want more support, more fans, I hope that one day the managers and the next board will extend this stadium and build 100,000 on the roof!"

Link to comment
Share on other sites

Bare for å roe ned folket der ute, det er ikke lenge til "black november"! Calm down! :D

 

Ja, ingen grunn til å ta av enda. Det er SVÆRT langt frem. Det som kanskje er mest interessant er jo at man tidligere år har vært voldsomt overlegne, og skapt 15-25 målsjanser, for så å ende opp med uavgjort eller tap, mens nå holder man litt tilbake, og med litt mer sikring bak, skaper derfor litt færre sjanser, men er blitt mer effektive. Jo, det ser lovende ut, men det er spilt få kamper, og det er som regel aldri noen fordel å begynne FOR bra...! Har Arsenal rett og slett kommet i form for tidlig?

Link to comment
Share on other sites

Dette var en prikkfri kamp :D Enetående jobba fra alle mann!

Det er en fryd å se vårt kjære Arsenal spille kamper!

 

Blir spennende å se hvem som starter ved siden av fab mot Derby.

Synes Flamini bør få starte den kampen også, han er i god form om dagen. :)

 

Støtter den. Flamini imponerer og bør få beholde plassen i denne kampen også. ;)

Gilberto må jobbe hardt for å vinne tilbake plassen sin nå, og det er bare positivt. Forhåpentligvis kommer han da sterkere tilbake enn noengang. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...