Jump to content

2007.09.19 Sevilla H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

håper på følgende lag:

 

Lehmann

Sagna-senderos-toure-clichy

Hleb-Cesc-Gilberto-Rosicky

ADE-Eduardo

 

benk: almunia-gallas-diarra-diaby-flamini-walcott-RvP

 

Nesten enig, men Almunia står og Flamini fortsetter på midten med Cesc. Gilberto kan godt benkes og komme inn i 2. omgang og stabilisere oss da.

Dette er laget jeg håper på:

 

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Cesc-Flamini-Rosicky

Ade-Eduardo

 

Benk: Jens/Fabianski, Hoyte, Diarra, Gilberto, Diaby, Walcott, RvP

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

håper på følgende lag:

 

Lehmann

Sagna-senderos-toure-clichy

Hleb-Cesc-Gilberto-Rosicky

ADE-Eduardo

 

benk: almunia-gallas-diarra-diaby-flamini-walcott-RvP

 

Nesten enig, men Almunia står og Flamini fortsetter på midten med Cesc. Gilberto kan godt benkes og komme inn i 2. omgang og stabilisere oss da.

Dette er laget jeg håper på:

 

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Cesc-Flamini-Rosicky

Ade-Eduardo

 

Benk: Jens/Fabianski, Hoyte, Diarra, Gilberto, Diaby, Walcott, RvP

 

Jeg tviler sterkt på at Gilberto blir benket, hvis han ikke er skadet.

Link to comment
Share on other sites

Håper på disse ellve:

 

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Fabregas-Flamini-Rosicky

Adebayor-Eduardo

 

Benk:Fabianski-Diaby-Gilberto-Bendtner-vanPersie(Ingen forsvarspillere men både Gilberto og Flamini kan trekkes ned, viktigere med offensive jokere)

 

En veldig åpen kamp, likevel er alt annet en tre poeng for dårlig. Sevilla blir nok steintøffe i kampen om 1plassen så skal vi føle oss sikre på gruppeseier er dette en kamp vi må vinne. Dumt at Wenger slapp Djourou på utlån, det fører til at vi er sterkt svekket på stopperplass så lenge kun en av Toure og Gallas er ute. Etter mitt syn en dårlig vurdering av Wenger. Gleder meg voldsomt til kampen, to lag som spiller fin fotball og skaper masse mål, det må nesten bli underholdende. De fem bakerste sier vel seg selv. Gilberto er og vil aldri bli noe bedre enn en NØDløsning på stopperplass, det viste han til fulle på lørdag. På midtbanen vil jeg fortsette med Flamini, Gilberto trenger nok litt mer tid før han er helt på topp. I alle fall med tanke på at han spilte på lørdag bør han få hvile. vanPersie har og spilt mye kamper og i og med at han er helt ute av form tror jeg det er bedre at han kommer litt ovenpå fysisk sett før han igjen spiller. Som joker kan han og gjøre en god jobb skulle vi trenge mål eller lede med ett og det er store rom for kontringer. Lykke til!!!

Link to comment
Share on other sites

For å vinne gruppen bør vi vinne denne kampen. Dette er hjemmekampen mot de antatt beste i gruppa, bortsett fra oss selv. Dette må vi vinne om vi skal få lettest mulig motstand ut av gruppespillet, noe som er absolutt mest ønskelig.

 

Jeg har troa.

 

Troen har jeg hatt hele tiden :P Dette skal gå Arsenals vei i CL i år!!!!!

Snakker vi kun ett redigert opptak av kampen på viasat 4!? Ser ut som sendingen bare varer i 1 time!?

I så fall må man finne alternative kilder for å se kampen. De redigerte opptakene som TV3 viste tidligere var jo helt håpløse. Umulig å finne roen og ikke minst få noe overblikk av kampen,

Virker da som om Viasat Sport 3 viser kampen i sin helhet direkte... Står både på førstesia av denne tråden, og på viasat.no. Så da er nok det rett.

Bare søk på feks Sport 3 som kanal, eller søk etter Arsenal i fritekst... og husk å velg onsdag :)

http://viasat.no/cm/2.10/2.118

Joda greit nok at den går på viasat3. Men dette er en kanal de fleste ikke har, jeg har den i hvert fall ikke. Så da er spørsmålet om de viser hele kampen på visat 4 klokken 23.00 eller om det kun er ett redigert opptak. Streams har jeg for å si det pent blandede erfaringer med, stort sett skuffende. Pub er ikke ett alternativ i dag da det rett og slett ikke passer seg sånn.

Link to comment
Share on other sites

håper på følgende lag:

 

Lehmann

Sagna-senderos-toure-clichy

Hleb-Cesc-Gilberto-Rosicky

ADE-Eduardo

 

benk: almunia-gallas-diarra-diaby-flamini-walcott-RvP

 

Nesten enig, men Almunia står og Flamini fortsetter på midten med Cesc. Gilberto kan godt benkes og komme inn i 2. omgang og stabilisere oss da.

Dette er laget jeg håper på:

 

Almunia

Sagna-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Cesc-Flamini-Rosicky

Ade-Eduardo

 

Benk: Jens/Fabianski, Hoyte, Diarra, Gilberto, Diaby, Walcott, RvP

 

Jeg tviler sterkt på at Gilberto blir benket, hvis han ikke er skadet.

 

Kan godt tenkes at Gilberto blir benket, han spilte landskamp forrige uke og rett etter det tottenhamkampen. Så kan godt hende Wenger hviler Gilberto i dag, har trua på at Flamini klarer å løpe Sevillamidtbanen i senk.

Link to comment
Share on other sites

For å vinne gruppen bør vi vinne denne kampen. Dette er hjemmekampen mot de antatt beste i gruppa, bortsett fra oss selv. Dette må vi vinne om vi skal få lettest mulig motstand ut av gruppespillet, noe som er absolutt mest ønskelig.

 

Jeg har troa.

 

Troen har jeg hatt hele tiden :P Dette skal gå Arsenals vei i CL i år!!!!!

Snakker vi kun ett redigert opptak av kampen på viasat 4!? Ser ut som sendingen bare varer i 1 time!?

I så fall må man finne alternative kilder for å se kampen. De redigerte opptakene som TV3 viste tidligere var jo helt håpløse. Umulig å finne roen og ikke minst få noe overblikk av kampen,

Virker da som om Viasat Sport 3 viser kampen i sin helhet direkte... Står både på førstesia av denne tråden, og på viasat.no. Så da er nok det rett.

Bare søk på feks Sport 3 som kanal, eller søk etter Arsenal i fritekst... og husk å velg onsdag :)

http://viasat.no/cm/2.10/2.118

Joda greit nok at den går på viasat3. Men dette er en kanal de fleste ikke har, jeg har den i hvert fall ikke. Så da er spørsmålet om de viser hele kampen på visat 4 klokken 23.00 eller om det kun er ett redigert opptak. Streams har jeg for å si det pent blandede erfaringer med, stort sett skuffende. Pub er ikke ett alternativ i dag da det rett og slett ikke passer seg sånn.

 

http://www.viasat4.no/component/option,com...ss/Itemid,1099/

 

Kun et redigert opptak på en time ser det ut til. Men det går an å se den på nett dersom du betaler for det. Du finner mer info på viasat4.no

 

Jeg vet ikke hvor mye det koster, men jeg vet de hadde store problemer under landskampen mot Hellas. Det var mange som betalte, men som ikke fikk sett kampen likevel. da er du advart mot at det kan forekomme.

 

Mvh

 

BE

 

 

EDIT: Det koster 49 kroner å se kampen på nett

Link to comment
Share on other sites

Før avspark

 

Må si jeg gleder meg veldig, veldig til kampen idag. Ser virkelig fram til det som skal skje, alltid moro når Champions League sparkes ingang for fullt igjen. Sevilla er en veldig god motstander som vi kan slå. Men det blir ikke lett. Vi får kun Senderos tilbake fra suspensjon, Gallas,Eboue og Lehmann er fortsatt skadet. Men som nevnt tror jeg ikke denne kampen er den aller viktigste i gruppespillet. Tror heller Slavia og Stea B kampene blir viktigere. Men klart denne kampen blir viktig hvis vi skal nå toppen av gruppen. Tipper kampen blir gjevn, 1-1 eller 2-1 håper selvfølgelig på det siste da!

 

Interjuv med Arsenè Wenger før kampen.

Anbefales! Kolo er også med på interjuvet.

 

Lykke til Arsenal, vi krysser fingrene!

Link to comment
Share on other sites

For å vinne gruppen bør vi vinne denne kampen. Dette er hjemmekampen mot de antatt beste i gruppa, bortsett fra oss selv. Dette må vi vinne om vi skal få lettest mulig motstand ut av gruppespillet, noe som er absolutt mest ønskelig.

 

Jeg har troa.

 

Troen har jeg hatt hele tiden ;) Dette skal gå Arsenals vei i CL i år!!!!!

Snakker vi kun ett redigert opptak av kampen på viasat 4!? Ser ut som sendingen bare varer i 1 time!?

I så fall må man finne alternative kilder for å se kampen. De redigerte opptakene som TV3 viste tidligere var jo helt håpløse. Umulig å finne roen og ikke minst få noe overblikk av kampen,

Virker da som om Viasat Sport 3 viser kampen i sin helhet direkte... Står både på førstesia av denne tråden, og på viasat.no. Så da er nok det rett.

Bare søk på feks Sport 3 som kanal, eller søk etter Arsenal i fritekst... og husk å velg onsdag ;)

http://viasat.no/cm/2.10/2.118

Joda greit nok at den går på viasat3. Men dette er en kanal de fleste ikke har, jeg har den i hvert fall ikke. Så da er spørsmålet om de viser hele kampen på visat 4 klokken 23.00 eller om det kun er ett redigert opptak. Streams har jeg for å si det pent blandede erfaringer med, stort sett skuffende. Pub er ikke ett alternativ i dag da det rett og slett ikke passer seg sånn.

Da har man alltids internett. Hvis ikke må du nok belage deg på å se den i opptak ja..

Link to comment
Share on other sites

Prøvde å se noen av kampene i CL i går da de ble streamet på noe som heter champions league channel 1,2,3,4 eller noe slikt. Det funka ikke i det hele tatt. Det kan virke som om det samme kommer til å skje i dag. På myp2p.eu står det at det kommer kanaler opp klokka 19.15 (20.15), og da er det vel snakk om de samme kanalene tenker jeg.... Ser mørkt ut dette her.... Satser på TUV player - det er det sikreste.

Link to comment
Share on other sites

Slik blir det:

 

Manuel Almunia Kolo Toure Philippe Senderos Gael Clichy Bacary Sagna Cesc Fabregas Mathieu Flamini Alexander Hleb Tomas Rosicky Robin Van Persie Emmanuel Adebayor

 

Subs not used

Lukasz Fabianski Lassana Diarra Denilson Gilberto Theo Walcott Eduardo

 

Gilberto på benken! Litt rart. Lehmann fremdeles på vent.

Link to comment
Share on other sites

Slik blir det:

 

Manuel Almunia Kolo Toure Philippe Senderos Gael Clichy Bacary Sagna Cesc Fabregas Mathieu Flamini Alexander Hleb Tomas Rosicky Robin Van Persie Emmanuel Adebayor

 

Subs not used

Lukasz Fabianski Lassana Diarra Denilson Gilberto Theo Walcott Eduardo

 

Gilberto på benken! Lehmann fremdeles på vent. Litt rart.

Greit lag det der, håpet på det! ;)

 

Nå er det ikke lenge igjen...

Link to comment
Share on other sites

Slik blir det:

 

Manuel Almunia Kolo Toure Philippe Senderos Gael Clichy Bacary Sagna Cesc Fabregas Mathieu Flamini Alexander Hleb Tomas Rosicky Robin Van Persie Emmanuel Adebayor

 

Subs not used

Lukasz Fabianski Lassana Diarra Denilson Gilberto Theo Walcott Eduardo

 

Gilberto på benken! Lehmann fremdeles på vent. Litt rart.

Greit lag det der, håpet på det! ;)

 

Nå er det ikke lenge igjen...

 

 

Ikke greit å utelate Gilberto........

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir veldig skuffet hvis ikke Bedntner er i troppen(Om ikke han er skadet) , han viste mye bra tidlig i sesongen og en spiller som kan komme innpå og gi nødvendig punch til angrepet vårt. på uefa.com går det an å se kampen for noen euro, tror jeg gjør det hvis ikke jeg finner en stabil stream før kampen begynner. Det bør i alle fall foretrekkes foran viasatondemand som var en enorm fiasko sist, sjansen for at det er noe kødd med uefa.com er vel ye mindre enn denne amatøriske provosoriske løsningen til Viasat.

Link to comment
Share on other sites

Slik blir det:

 

Manuel Almunia Kolo Toure Philippe Senderos Gael Clichy Bacary Sagna Cesc Fabregas Mathieu Flamini Alexander Hleb Tomas Rosicky Robin Van Persie Emmanuel Adebayor

 

Subs not used

Lukasz Fabianski Lassana Diarra Denilson Gilberto Theo Walcott Eduardo

 

Gilberto på benken! Lehmann fremdeles på vent. Litt rart.

Greit lag det der, håpet på det! ;)

 

Nå er det ikke lenge igjen...

 

 

Ikke greit å utelate Gilberto........

Gilberto tror jeg kan trenge litt hvile, dessuten kommer han nok inn på! ;)

 

Edit: Veginho, Bendtner er ikke en gang på benken i denne kampen, skuffende!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...