Jump to content

2007.09.19 Sevilla H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Gallas skal være klar igjen til West Ham kampen.

Fint. Håper det blir en stund til neste gang han blir skada. Toure og Gallas er på papiret et fantastisk stopperpar, men de har enda ikke helt funnet tonen....

 

Synes egentlig de faktisk har det jeg. Bare at hver gang de virkelig har noe på gang har Willy blitt skada. Altså forrige sesong, og nå denne sesongen. Håper han holder seg skadefri i en lang periode nå, sammen med Kolo selvsagt, så de klarer å få til et fint samspill.

På papiret er de blandt verdens mest skremmende stopperpar, etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Hamstring skade på Rosicky. Trolig ute for noen uker.

Hvor står det ?

Synd for Tomas og for Arsenal! =/

 

Kommentatoren på ArsenalTV sa det.

 

Dere som har sett kampen i dag så langt, hvordan har Flamini gjort det? Syns det virker som om han er all over the place!

 

ALLE er all over the place! Også Flamini. Fantastisk innsats av samtlige, endel feilpasninger etterhvert, men veldig høyt tempo og Arsenal har en form for kontroll.

Link to comment
Share on other sites

3 - 0 mot Sevilla er særdeøes imponerende! Vi har et godt grep om 1. plassen i gruppa. Herlig. Når vi klarer 3 - 0 mot Sevilla, lurer jeg på hva vi kan klare mot Derby ;)

 

Ha en herlig natt - får håpe dere klarer å få sove til tross for all gledesrusen :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...