Jump to content

2007.09.19 Sevilla H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Dette er en ligamester in the making.. :D

 

Synes alle gutta gjorde en kjempeinnsats i går, men Flamini viser innbitt at han er her for å bli. Synes han har levert en sesongstart av de sjeldne. Godt å se!

 

Senderos var også trygg i går, dette gleder meg. At fjorårets skyldnebukker trår til i år er moro.

 

Gleder meg til fortsettelse.. og i Novemeber pakker jeg sekken og forsvinner til et sted uten kontakt med omverdenen. Black November kommer!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Og Helmik`n; du har fått med deg hvem som vant Adidas Cup (uoffisielt NM) for 15 åringer???? ;) :D Har dere noe sånt på Jørpeland??? :)

 

Frekk, i kjeften, gammern? ;)

Regner med det var dere, også kjent som Vardeneset, som vant, siden du tar den tonen. Og nei, vi har ingen så gode 15-års lag her inne. Kanskje det kan ha øøørlite å gjøre med at vi har kun rundt 100 elever på hvert trinn på Jørpeland, og kun rundt 20 av dem spiller fotball, med stoor variasjon på nivået. Dere på bylandet kan plukke det som er av unge talenter og sette sammen et sterkt lag..

..og i og med at det er en Arsenalfan som trener, bør det være enda mer attraktivt å spille for dere. B)

 

Forøvrig så har jeg ikke hørt deg slenge med leppa angående G14-laget deres. Vi banka dem 5-3 her om dagen (et par uker siden), vi som har århundrets dårligste førstedivisjonslag. Flaaut.. :)

 

On Topic:

Fantastisk resultat dette.. Og jo, jeg mener fremdeles at det ikke, på papiret, er 3 mål i forskjell mellom Arsenal og Sevilla. De har et meget godt og talentfullt lag, som blandt annet vant UEFA-cupen i fjor. En gammel kjenning fra Spurs, i Kanoute scorer vel titt og ofte.

Så ikke kampen selv, men hørte andreomgang på ATVO. Men etter deres meldinger etter kampen virket det som om Arsenal var meget sterke! Gleder meg til fortsettelsen av dette.

Link to comment
Share on other sites

Frekk, i kjeften, gammern? ;)

Regner med det var dere, også kjent som Vardeneset, som vant, siden du tar den tonen. Og nei, vi har ingen så gode 15-års lag her inne. Kanskje det kan ha øøørlite å gjøre med at vi har kun rundt 100 elever på hvert trinn på Jørpeland, og kun rundt 20 av dem spiller fotball, med stoor variasjon på nivået. Dere på bylandet kan plukke det som er av unge talenter og sette sammen et sterkt lag..

..og i og med at det er en Arsenalfan som trener, bør det være enda mer attraktivt å spille for dere. B)

 

Forøvrig så har jeg ikke hørt deg slenge med leppa angående G14-laget deres. Vi banka dem 5-3 her om dagen (et par uker siden), vi som har århundrets dårligste førstedivisjonslag. Flaaut.. :D

 

 

Så, så din lille jypling, ton ned, ton ned!!! :) :)

 

"Dere på bylandet kan plukke det som er av unge talenter og sette sammen et sterkt lag.." Hææææh?!?!? ALLE spillerne kommer fra en og samme bydel, med maks 3 km fra ytterpunkt til ytterpunkt. 3 lag har vi innenfor alderstrinnet, og nærmere 50 spillere. Spillerne kom fra 3 skoler, hvor vi totalt snakker om ca. 100-125 gutte-elever. En ekstremt høy fotballspillende andel, spør du meg. Dette er resultatet av målbevisst og dyktig arbeid, både sosialt og fotballmessig i nesten 10 år. Forøvrig er det to av oss trenere som er Goonere. Av og til er det et pluss, av og til et minus. ;) Men at 1-laget nå er blant de aller, aller beste i Norge er hevet over enhver tvil.

 

14 årslaget vårt er desverre ikke av samme kaliber som de et år eldre guttene, ei heller er de like mange. Det finnes talenter også der, men ikke i samme målestokk. Gratulerer så mye med seieren, Helmik`n. B)

Link to comment
Share on other sites

Dette er en ligamester in the making.. :huh:

 

Synes alle gutta gjorde en kjempeinnsats i går, men Flamini viser innbitt at han er her for å bli. Synes han har levert en sesongstart av de sjeldne. Godt å se!

 

Senderos var også trygg i går, dette gleder meg. At fjorårets skyldnebukker trår til i år er moro.

 

Gleder meg til fortsettelse.. og i Novemeber pakker jeg sekken og forsvinner til et sted uten kontakt med omverdenen. Black November kommer!

Senderos var på ingen måte trygg der ute mot Sevilla. Ved to anledninger var han kjempeklønete og det kunne straffet seg. Begge anledningene så skulle han klarere å sparke ballen ut, men han sleivet stygt i begge tilfellene. Han var forøvrig god utenom disse feilene, men det har jo liksom vært typsik for han å rote det til plutselig etter å ha vært solid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...