Jump to content

Thierry Henry


Guest Young Gun

Recommended Posts

Guest luckylars
Nettavisen må være blandt de dårligste medier når det gjelder å få korrekt informasjon.

 

Dette er enda en artikkel som er en halvdårlig oversettelse fra en engelsk tabloid. At Henry faktisk har fortalt/hintet om at han vil prøve seg i en annen klubb har gått meg hus forbi ihvertfall. Han har ALDRI sagt dette. Ikke har han 12 mnd igjen av kontrakten heller.

23015[/snapback]

 

Ja og når de også bruker TheSun som kilde så kan en heller ikke forvente noe annet. (til og med bilde har de kopiert).

The Sun

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
For øvrig hadde eg ikkje sagt nei til Ballack til klubben, viss det var nokon som trudde det. Dog ser eg på Gilberto som såpass viktig for spelestilen vi har, at det ikkje ville gått på bekostning av han. Ballack-Gilberto ville vert min midtbaneduo. Ein Fabregas som tredjevalg ville passa Arsenal og Cesc bedre, trur eg. For modningsprosessen hans sin del. Sjølvsagt måtte han fått sin andel kampar, men det ville han då også gjort. Det er heilt klart også at andre midtbaneduoar enn Fabregas-Gilberto i dag, vil kunne gi resultat i enkeltkampar. Over tid er sagaen ein annan.

22917[/snapback]

 

Jeg kan vel kanskje være enig i at Gilberto er en veldig viktig spiller for Arsenal, eller, der er han jo. Men jeg er ikke så veldig sikker på om han er såååå viktig for akkurat spillestilen. Ballack er den spilleren som hadde vært viktig for spillestilen, mens Gilberto er en relativt viktig spiller bakover på banen. Jeg mener at med Toure-Campbell bak der at vi ikke trenger en sånn spiller. Vi trenger, for å lage spillet til Arsenal, en teknisk, rask, god til å stoppe osv. Kort sagt, et OFFANSIVT midtbaneanker! Og hvis vi får tak i Ballack, så har vi to, med Cesc-Og han. Det hadde nok vært avgjørende i Henry-gate'en!

22950[/snapback]

 

Ja, da kan dere Ballack frelste hilse og si god tur, han befinner seg i united neste sesong.

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Så du kunne ikke tenkt deg en spiller a la Davids?

23025[/snapback]

Nei.

Han er for gammel. La han bli i Tottenham.

Vi har nok av kortvokste midtbanespillere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Henry skal ingen steder. Jeg mener at han er en av de mest lojale og "trofaste" spillerne i Arsenal.

 

Selvfølgelig skjønner jeg hvis det frister å dra til Juventus, spille i sin gamle klubb med sin gode venn Vieira. + at en trio med Trez, Henry og Zlatan*wow*. Tror også at han er litt misfornøyd med Wengers jobb når det gjelder overgangsmarkedet iår(selvom jeg ikke har noe å klage på selv, han prøvde, ikke hans feil at Baptista/Robhino ikke kom over). En topp-spiller som han, ønsker seg nok andre spillere som er "velkjente". Men på den andre siden så har han mange gode venner i Arsenal, og du kan ikke si at det ikke finnes noen velkjente spillere der. Spillere som Bergkamp, Sol, Pires, Cole osv er jo velkjente, mens andres fremtid ser lys ut..som feks. Fabregas, Quincy, Reyes, V.Persie osv. Men for det, så skjønner jeg at han ønsker flere, noen med erfaring!!

 

Men alt i alt, så blir jeg veeeldig sjokka hvis han forlater Arsenal. Håper heller at han vil bli i Arsenal og lede laget oppover. Han er verdens beste spiller(min mening) og fortsatt ikke fått oppleve det store i Europa, CL mesterskap!!

 

Ooog ja, det med at Arsenal ikke r noe uten han, er vel også feil. Det er riktig at han er en veldig viktig spiller for dette laget, men man ikke si at laget ikke kommer noen steder uten han. Vi har faktisk vunnet en CL kamp(borte) og kommet til PL og fått en seier(den første kampen etter Cl kampen), det er noe som vi sleit med forrige sesong. Og det har vi klart denne sesongen, vunnet CL kampene, og vunnet PL kampen etterpå!

 

Synes laget er i en veldig viktig utviklingsfase, og at det begynner å gå oppover nå! Noen av spillerne er i kanoooonform(som Reyes), og andre er på vei(som V.Persie). Jeg ser fremover....Dette går så bra så

Link to comment
Share on other sites

Tar sjansen på noe fra the sun. Ni dager igjen til kampen mot manc. både campbell og henry synes klare til da. Dette kan bare gå en vei kjære venner. Fint bilde.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5470461,00.html

23094[/snapback]

 

 

Tror dette blir litt tidlig! På arsenals side sier de at Campbell vil antagelig miste flere PL kamper. Henry kan jo være en mulighet men tror det tar minst 2 uker før han kanskje er tilbake. Akkurat nå tror jeg helt erlig Campbell er den viktigste mannen å få tilbake.. Uansett så får vi krysse fingrene og håpe at vi kan nærme oss fullt lag for vi vinner ikke noe ellers, hvis ikke Wenger handler i januar som han sikkert ikke gjør :lol:

Link to comment
Share on other sites

Var det ironi Paddy, eller vil du virkelig SPARKE Wenger??? :( ;)

Jeg er vel forsåvidt enig i at han ikke har noe å gjøre på transfer-markedet. men vi kan jo ikke sparke han, etter at han har fått oss på 1. eller 2. plass i PL hvert ENESTE år etter at han kom til Arsenal. jeg er klar over at den rekka ryker etter sesongen i år da. Og Wenger må handle mye for å få beholde Henry!

 

men jeg må innrømme at det hadde vært digg å fulgt med på enten Barca eller Juvè hvis de hadde fått han til klubben da. Se på de trioene de hadde blitt...:

 

:o

 

Henry, Ronaldinho, Eto'o - Barca

Henry, Zlatan, Trezeguet - Juvè

22886[/snapback]

 

Følg Arsenal du før du begynner å drømme om andre lag...

 

"Wenger ikke har noe å gjøre på overgangsmarkedet": slutt å skrive tull. Lær litt historie før du kommer med våset ditt. Wenger har et rykte i overgangsmarkede som ingen andre. De fleste klubber kan bare drømme om å få en manager med en slik teft som Wenger. At han ikke fikk de han ønsket seg i sommer (Baptista, Robinhio) kan man ikke klandre ham for. Han la inn høyere bud enn RM for begge spillerene, men de ønsket ikke selv å gå til Arsenal. Dette kan man ikke gjøre noe med. Valget av de to som target viser jo også at Wenger virkelig hadde ambisjoner om å svi av penger så det holder.

 

En annen debatant som hevder at Wenger kvittet seg med Edu, Vieira, Kanu, Wiltord.. Det var kun Kanu som ikke fikk tilbud om ny kontrakt. De andre ønsket seg bort og takket nei til videre spill i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tar sjansen på noe fra the sun. Ni dager igjen til kampen mot manc. både campbell og henry synes klare til da. Dette kan bare gå en vei kjære venner. Fint bilde.

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...5470461,00.html

23094[/snapback]

 

Meget betryggende hvis Henry og Campbell snart er tilbake. Wenger er optimistisk med tanke på Henrys muligheter for snarlig comeback. Ikke noe ville ha gledet meg mer.

Link to comment
Share on other sites

Det fins då plenty av andre lag som klarer seg uten Henry, faktisk alle andre lag, så kvifor skal ikkje vi?

At det ikkje er ønskeleg at han går er ei anna sak.

22984[/snapback]

 

Så sant så sant!

 

Selvsagt er det ingen som vil miste Henry. Men skulle de skje, så er ikke alt håp ute. Ingen er større enn klubben :o

Link to comment
Share on other sites

Var det ironi Paddy, eller vil du virkelig SPARKE Wenger??? ;) B)

Jeg er vel forsåvidt enig i at han ikke har noe å gjøre på transfer-markedet. men vi kan jo ikke sparke han, etter at han har fått oss på 1. eller 2. plass i PL hvert ENESTE år etter at han kom til Arsenal. jeg er klar over at den rekka ryker etter sesongen i år da. Og Wenger må handle mye for å få beholde Henry!

 

men jeg må innrømme at det hadde vært digg å fulgt med på enten Barca eller Juvè hvis de hadde fått han til klubben da. Se på de trioene de hadde blitt...:

 

:P

 

Henry, Ronaldinho, Eto'o - Barca

Henry, Zlatan, Trezeguet - Juvè

22886[/snapback]

 

Følg Arsenal du før du begynner å drømme om andre lag...

 

"Wenger ikke har noe å gjøre på overgangsmarkedet": slutt å skrive tull. Lær litt historie før du kommer med våset ditt. Wenger har et rykte i overgangsmarkede som ingen andre. De fleste klubber kan bare drømme om å få en manager med en slik teft som Wenger. At han ikke fikk de han ønsket seg i sommer (Baptista, Robinhio) kan man ikke klandre ham for. Han la inn høyere bud enn RM for begge spillerene, men de ønsket ikke selv å gå til Arsenal. Dette kan man ikke gjøre noe med. Valget av de to som target viser jo også at Wenger virkelig hadde ambisjoner om å svi av penger så det holder.

 

En annen debatant som hevder at Wenger kvittet seg med Edu, Vieira, Kanu, Wiltord.. Det var kun Kanu som ikke fikk tilbud om ny kontrakt. De andre ønsket seg bort og takket nei til videre spill i Arsenal.

23191[/snapback]

 

ja, jeg vet det der. Men uansett hvor høyt budet var på Robinho og Baptista så fikk han de ikke, og det er det som er poenget! Uansett hvor gode Arsenal er i en kamp men taper uansett, så er det det som teller!! Det er ikke lenger spillet som teller, det er resultatet og pengene som er det store i fotballen nå! Wenger er god på transfermarkedet når det gjelder å finne lovende talenter. Men vi kan ikke bare tenke på hvem som skal bli gode om noen år, vi må også beholde den statusen som allerede er i klubben!!

Forstår dere poenget???

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

henry stikker til sommeren. det har jeg forberedt meg på nå. denne sesongen går rett til helvete. vi får satse på at laget ender blant de fire beste ved sesongslutt. hvis ikke kan klubben ikke bare slite sportslig fremover, men også økonomisk kan det bli tungt...

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke dommedag heller....Vi har jo såvidt starta sesongen. Blir vi blandt de 4 i år er det greit det. Viktigste er jo at vi er i CL hvert år for å kunne fylle The Emirates og betale ned gjelda, det har jo klubben gått ut og sagt flere ganger. De vet jo godt hva som kreves for å greie det. Gidder hvertfall ikke ta sorgene på forskudd... :(

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ikke dommedag heller....Vi har jo såvidt starta sesongen. Blir vi blandt de 4 i år er det greit det. Viktigste er jo at vi er i CL hvert år for å kunne fylle The Emirates og betale ned gjelda, det har jo klubben gått ut og sagt flere ganger. De vet jo godt hva som kreves for å greie det. Gidder hvertfall ikke ta sorgene på forskudd... :(

23489[/snapback]

 

 

Ja, man kan ikke ta sorgene på forskudd, skjønner det er mange skuffa arsenal fans her og de som ikke har vært fan så lenge kan se på dette som ganske frustrerende! Folk må nesten bare huske de bra tingene! Vi har faktisk en ny verdensklasse stadio i vente, den beste unggutt politikken i spillet, mange lovende talenter, et lag fullt av verdensklasse spillere, en fantastisk og godt beryktet sjef i Wenger, Henry, muligheten til å vinne champions league og FA cupen, og vis vi kan holde oss noe friske og skadefrie og med noen viktige kjøp i januar kan dette bli en bra sesong. Viktigste for meg er å bli blant de 4 beste i PL, ser det som en stor krise hvis vi ikke klarer det!

Uansett så gleder jeg meg veldig til å se Campbell og Henry tilbake ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes vi trekker det hele litt langt. Synes ikke noe om mistankene mot Henry. At han bare stikker. Det gjør han ikke.- Skulle han dra så er det ikke fordi han stikker, men fordi de som styrer ikkke viser at de kan skape et topplag. Jeg tror Henry blir og at hensikten hans er å presse på for at overgangsvinduet i januar skal brukes til å styrke stallen. Ikke bare skaffe et par starlets, men noen stars. Det er hans måte å understreke alvoret på. Og det tror jeg Wenger vil forstå. Wenger har bommet litt i satsingen på talent, det har blitt litt for stort ansvar på enkelte.

 

I stedet for å gå rundt å frykte så gled dere heller at han sammen med Campbell er med i troppen til Praha.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes vi trekker det hele litt langt. Synes ikke noe om mistankene mot Henry. At han bare stikker. Det gjør han ikke.- Skulle han dra så er det ikke fordi han stikker, men fordi de som styrer ikkke viser at de kan skape et topplag. Jeg tror Henry blir og at hensikten hans er å presse på for at overgangsvinduet i januar skal brukes til å styrke stallen. Ikke bare skaffe et par starlets, men noen stars. Det er hans måte å understreke alvoret på. Og det tror jeg Wenger vil forstå. Wenger har bommet litt i satsingen på talent, det har blitt litt for stort ansvar på enkelte.

 

I stedet for å gå rundt å frykte så gled dere heller at han sammen med Campbell er med i troppen til Praha.

23543[/snapback]

 

Enig, og Wenger hadde vel heller ikke akkurat planlagt skader på den mest rutinerte delen av førsteelveren....

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes vi trekker det hele litt langt. Synes ikke noe om mistankene mot Henry. At han bare stikker. Det gjør han ikke.- Skulle han dra så er det ikke fordi han stikker, men fordi de som styrer ikkke viser at de kan skape et topplag. Jeg tror Henry blir og at hensikten hans er å presse på for at overgangsvinduet i januar skal brukes til å styrke stallen. Ikke bare skaffe et par starlets, men noen stars. Det er hans måte å understreke alvoret på. Og det tror jeg Wenger vil forstå. Wenger har bommet litt i satsingen på talent, det har blitt litt for stort ansvar på enkelte.

 

I stedet for å gå rundt å frykte så gled dere heller at han sammen med Campbell er med i troppen til Praha.

23543[/snapback]

Ifølge lista fra Arsenal.com så er ikke Campbell med i troppen!

 

Wenger sier nå at Henry skal starte på BENKEN, og kanskje komme innpå hvis spillet tillater det!

 

Link: http://www.arsenal.com/article.asp?article...t+Sparta+Prague

Link to comment
Share on other sites

Signerer han ikke ny kontrakt så er ikke det krise. Han ødelegger ikke ettermælet sitt i mine øyne iallfall. Han er en voksen mann, ønsker han seg nye utfordringer, så er det ingenting galt med det. Han har vært fantastisk i Arsenaltrøya, og JEG vil uansett huske han for nettopp dette.

 

Men alt sagt, håper og tror han blir. Å ha en slik spiller på laget er ikke akkurat en ulempe for fremmadstormende unge spillere.

 

Vet forøvrig ikke om jeg helt likte at han spilte så mye som han gjorde i dag. Håper vi slipper samme situasjon som sist sesong, hvor han spilte halvskadd lenge.

Link to comment
Share on other sites

Vil bare si grattis til Henry med scoringsrekord i Arsenal!!

 

Ian Wright var stor, men jeg tror nok Henry er og blir Arsenal beste spiss noensinne!

23746[/snapback]

 

De to spillerne som begge er store kan egentlig ikke sammenliknes. Wright var stor, Henry er megastor. Tenk bar på annenplassene hans i kåringe om å være verdens beste fotballspiller, på alle gullstøvlene hans og på komplettheten hans som fotballspiller. Det er urettferdig for Henry ikke å sammenlikne han kun med spillere som Pele, Maradona Zidane eller Ronaldhino.

Bare tenk hva wenger uttaler etter kampen i går

 

"He is vital because he always gives you hope that you can score and that confidence spreads all through the team and you could see that tonight."

 

Dette handler om klasse.

Henry er verdt det han vil bli tilbudt i lønn. Og det godtar de andre og det imponerer meg. Ellers vil jeg si til ditt utmerkete innlegg snitram, at jeg mener det er mer enn nok utfordringer for han hos oss og det tror jeg han ser selv også. Jeg har tidligere skrevet at han ved sin tilbakeholdenhet med hensyn til kontraktsforhandling trolig bruker denne væremåten som et argument overfor Wenger om forsterkning av laget. Jeg er helt sikker på at Wenger forsterker i januar og jeg er helt sikker på at Henry blir. Skal man se ti år frem i tid tror jeg også han som for meg er kongen av arsenal blir vår manager. Han er kompetent, respektert, elsker angrepsfotball og han er klok med hensyn til holdninger og mennesker rundt seg.

 

For å understreke mitt argument. Se på feiringen etter det første målet. I en slik feiring sensurerer man seg ikke og følelsene som kommer frem må man betrakte som ærlige. Han har tidligere hyllet sin datter.

Men legg merke til, etter første målet i går, det ene dunket som kommer fra hjertet hos henry, med hånden mot klubbens emblem. Denne spilleren forsvinner ikke og jeg synes ikke vi skal legge inn noen form for mishagsytringer på forumet overfor han. Ikke med hensyn til kontrakt heller, han vil klubbens beste og dette er et sterkt argument for å forsterke laget. Og det ser vi at er nødvendig når vi blir så tappet på grunn av seks syv skader. Andre klubber hadde ikke merket det engang hvis så mange var skadet samtidig.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Vil bare si grattis til Henry med scoringsrekord i Arsenal!!

 

Ian Wright var stor, men jeg tror nok Henry er og blir Arsenal beste spiss noensinne!

23746[/snapback]

 

Enig idette. Gratulerer så mye. Han når nok 200 mål for Arsenal. Tror ikke han stikker til annen klubb. Han er uerstattelig - må bare gi han det han forlanger i lønn.

 

Han er nå tilbake på Fantasy League laget mitt. Klar til å ta nye poeng! ;)

Nå som han er størst i Arsenal burde kanskje tråden her fryses som en liten ære til historiens beste spiss??

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...