Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Wenger skal visstnok ha vært i Amsterdam i møte med Ajax. Bekreftet av gode kilder at han ikke var på gårsdagens trening og en kar i et annet forum jeg er med i påsto at han så Wenger på Heathrow og at han gikk inn på flyet til Amsterdam.

 

Tipper vår kjære Arsene bare ville røyke en bønne i fred og ro.

Link to comment
Share on other sites

Wesley Sneijder vil veldig gjerne gå til en engelsk toppklubb men er også linket til Galatasaray og går bare til Tyrkia hvis det ikke dukker opp noe fra england. Han har innser at han gjerne må fire litt på lønnskravene, men han vil spille på toppnivå før VM og Tyrkia er dermed et steg ned. Hadde vært en enormt bra signering, men tror dessverre at selv om han firer litt på lønnskravene så er det fortsatt mer enn Arsenal er villig til å betale.

 

kilden: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/21208843/__Sneijder_hoopt_op_Engeland__.html (for de som kan nederlandsk)

Link to comment
Share on other sites

Han vil jo helst gå til en klubb i England men han har jo brent de fleste broer i Inter og har vel innsett at han ikke kan bli værende, så hvis noen betaler lønna hans så tar han vel det han kan få. Uansett så er han en vinnerskalle uten like og hans toppnivå er ikke langt unna der han var for et par år siden. Tror han ville tilført klubben en god del skulle vi hente han, og hvis det stemmer at han godtar €6m årlig så er vel det rundt poldi si lønn, eg mener løp og kjøp!!

Link to comment
Share on other sites

Han vil jo helst gå til en klubb i England men han har jo brent de fleste broer i Inter og har vel innsett at han ikke kan bli værende, så hvis noen betaler lønna hans så tar han vel det han kan få. Uansett så er han en vinnerskalle uten like og hans toppnivå er ikke langt unna der han var for et par år siden. Tror han ville tilført klubben en god del skulle vi hente han, og hvis det stemmer at han godtar €6m årlig så er vel det rundt poldi si lønn, eg mener løp og kjøp!!

Mener det er feil å kalle Sneijder en vinnerskalle uten like, Van Bommel er en vinnerskalle uten like. Sneijder er god å ha for å få spillet til å flyte, men stiller spørsmålstegn ved hvorvidt han kan fungere på en kald oktoberdag mot et lag som Stoke. God spiller; men er en grunn til at det er Galatasaray som får han..

Link to comment
Share on other sites

+1 til innlegget over.

 

David Villa scoret forøvrig akkurat et et fantastisk mål for Barcelona. Har hvertfall ikke mistet verken touchen eller målinstinktet sitt.

 

Der scoret han sitt andre for kvelden. Nok et flott mål. Et par meter fra hjørnet av venstre 16 meter smeller han til og ballen går i stolpen og inn.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Har forøvrig gått noen rykter om Alvaro Negredo de siste dagene. Spilleren har selv sagt han kunne tenke seg å spille i Premier League og nå sies det at Sevilla sin president Jose Maria del Nido er i England/London.

 

Tipper det mest sannsynligvis er snakk om Spurs, men det snakkes om en pris til £10M. Hadde glatt tatt imot Negredo for den prisen. Temmelig høy (185-186), teknisk god og temmelig rask. Målfarlig er han også, men han trenger nok å legge til litt flere mål i spillet sitt for å bli en skikkelig toppspiss og så langt i La Liga har han 8 ligamål på bare 10 kamper. Ellers er målstatistikken hans hos Sevilla mer enn godkjent med 52 mål på 112 kamper. Tror han kunne vært et godt kjøp.

 

Alvaro Negredo alerts Arsenal and Spurs with Premier League plea

Link to comment
Share on other sites

Har forøvrig gått noen rykter om Alvaro Negredo de siste dagene. Spilleren har selv sagt han kunne tenke seg å spille i Premier League og nå sies det at Sevilla sin president Jose Maria del Nido er i England/London.

 

Tipper det mest sannsynligvis er snakk om Spurs, men det snakkes om en pris til £10M. Hadde glatt tatt imot Negredo for den prisen. Temmelig høy (185-186), teknisk god og temmelig rask. Målfarlig er han også, men han trenger nok å legge til litt flere mål i spillet sitt for å bli en skikkelig toppspiss og så langt i La Liga har han 8 ligamål på bare 10 kamper. Ellers er målstatistikken hans hos Sevilla mer enn godkjent med 52 mål på 112 kamper. Tror han kunne vært et godt kjøp.

 

Alvaro Negredo alerts Arsenal and Spurs with Premier League plea

Er nok Spurs som er mest aktuelt vil jeg tro. Er ikke prisen hans nærmere £15M?

Link to comment
Share on other sites

Er nok Spurs som er mest aktuelt vil jeg tro. Er ikke prisen hans nærmere £15M?

 

Var snakk om £10M på onsdag og €18M i dag. :P Er ikke uten grunn til at jeg tar det på useriøse rykter. ;)

 

Men, er nok dessverre Spurs som er mest aktuelt. Det blir nok neppe noen spillere til oss i vinter. Kanskje vi kan krysse fingrene for en ny Eisfeld lignende signering? Er vel det mest realistiske pdd.

Link to comment
Share on other sites

Så da ser det ut til at Loic Remy er på vei til QPR (selv om han fortsatt også linkes sterkt til Newcastle), Capoue skal ha en medical hos Everton, Moussa Sissoko på vei til Marseille. Regner også med at M'Vila ender opp hos QPR. Kanskje allerede i løpet av denne uka. Da er det i hvert fall noen spillere de kan slutte å linke til oss.

 

Det var forøvrig et møte melleom AST og representanter fra Arsenal i går kveld angående:

Visttnok stort sett samme innhold som møtet før jul og med spørsmål rundt:

- Ticket prices to high

- No Transfers

- Wheres the money

- What is Stan doing?

 

Bekreftet der at vi ikke er i forhandlinger med noen klubber vedrørende spillere ut eller inn, men det tror jeg uansett de ikke ville ha sagt noe om dersom vi var det heller.

Men etter møtet har det kommet opp rykter om at AW er på vei ut til sommeren og at Usmanov, Thierry Henry og Dein "pønsker på noe". Kanskje Usmanov kjøper seg opp ytterligere og går inn som styreleder, Dein tar over for Gazidis og TH14 kommer inn som sportsdirektør. Hadde vært spennende det, men dette er et rykte jeg ikke har veldig stor tro på at har noen rot i virkeligheten.

Link to comment
Share on other sites

Var en på twitter som mente vi hadde forhørt oss om Cavani. Sukk, hadde det vare vært sant.

 

Napoli sin sportsjef (eller direktør eller hvem det var) sa at han hadde avslått et bud på 55 millioner euro for Cavani. Så han er nok litt utenfor vår rekkevidde for å si det slik. :P

Link to comment
Share on other sites

Hehe, Cavani ja...

 

Hvis det skjer skal jeg gå naken fra Tromsø til London.

Vi får huske på denne da, dersom vi signer Cavani hehe

 

Veldig mye rykter om en eller to marquee signings i dag. Sneijder og Kaka er vel blant de meste nevnte. Noen av kildene til disse ryktene er vanligvis blant de mest troverdige så kan tyde på at noe skjer.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...