Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Synes både Dzeko, Gøtze og Bastian virker helt urealistiske.

 

For all del. Bare understreket hvor lite tro jeg har på at Dzeko kommer inn ved å si at jeg har større tro på Götze. Og der har jeg ikke mye håp. :P

 

Forøvrig: Det ble jo bekreftet at vi la inn et bud på nesten £30M for Götze like før vinduet stengte i fjor, men Dortmund ville ikke selge.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg vet at dette er et skikkelig "long-shot", og ja, jeg gleder meg også til overgangsvinduet stenger på fredag så vi endelig slipper alle ryktene og ITKene osv, men kom over denne tweeten nå:

 

Jack Nesbitt ‏@Jack_Nesbitt@nufcfans

Just been to the club shop at St James' and all the staff are saying we have accepted a bid for Cabaye from Arsenal. #NUFC #AFC

 

https://twitter.com/Jack_Nesbitt

 

Vet ikke om jeg orker å tro på han. Kan være et ultimate troll, eller han kan være en geniun og ærlig type som faktisk snakker sant. Han påstår også at han fikk høre om Demba Ba-overgangen lenge før alle andre, så.

 

Hater overgangsvinduet, twitter, silly season og drittordet ITK. Fuck off.

Link to comment
Share on other sites

Cabaye har allerede tatt nivået i Premier League, og var vell også med i troppen til Frankrike i EM. En av de viktigste bidragsyterne for Newcastles gode sesong forrige sesong, og jeg tar han gladelig imot med åpne armer. Mye heller Cabaye enn Tiote, for å si det sånn! Fulgte han også mens han var i Lille, og på den tiden håpte jeg Arsenal kom til å kjøpe han, bedre sent enn aldri.

Link to comment
Share on other sites

Cabaye har allerede tatt nivået i Premier League, og var vell også med i troppen til Frankrike i EM. En av de viktigste bidragsyterne for Newcastles gode sesong forrige sesong, og jeg tar han gladelig imot med åpne armer. Mye heller Cabaye enn Tiote, for å si det sånn! Fulgte han også mens han var i Lille, og på den tiden håpte jeg Arsenal kom til å kjøpe han, bedre sent enn aldri.

 

Heller Cabaye enn Tiote ja, men heller M'Vila enn Cabaye. Slik jeg ser det så får vi utrolig mange like spillertyper i Cabaye, Arteta, Diaby, Ramsey, Coquelin og Wilshere.

 

Edit: Skal vi først gå for en Newcastle spiller så ville jeg gjerne hatt Ben Arfa.

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Har nevnt det i Tottenham tråden.

 

Og forøvrig mente folk jeg overdrev når jeg sa at Spurs kom til å ta over tronen som det beste laget i Nord-London.. jepp. Det er ikke de som selger 2-3 av sine beste spillere hver sesong hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Nuvel. Spurs har til vane for å selge unna når de store klubbene er ute etter spillerne deres, jf. Berbatov, Keane og Modric - det hører bare til sjeldenhetene at de har spillere som de rike klubbene vil ha.

 

Til syvende og sist er det er resultatene på banen som telles, jeg syns ikke Spurs har en bedre stall selv om de henter Dembele.

Link to comment
Share on other sites

Mener at vi tross alt har en klart sterkere stall enn Spurs. De var vel også veldig heldige mtp skader i fjor. Får de skader på et par nøkkelspillere så er det veldig tynt bak dem.

 

Det er det vel i grunn hos oss også, spesielt på spiss og back plass?

Link to comment
Share on other sites

Det som kan spille en avgjørende faktor på Tottenhams sesong er om Andre Villas Boas får en god start både poengmessig og ikke minst tillitt fra spillerne. Kan fort surfe på en bølge om de nå setter sammen en rekke seire, samtidig det kan bli en ny hetsing av treneren om suksessen uteblir. Alle kjøpene gir ikke supporterne noe mindre forhåpninger og press.

Link to comment
Share on other sites

Selv tror jeg at faktisk Spurs og Liverpool kan slite innledningsvis med nye trenere som ønsker å legge om spillestil kombinert med flere nye spillere inn. Dersom resultatene da ikke kommer raskt så begynner fansen og media å presse og spillerne kan miste troen på treneren og da er kaoset løs.

Confidence is everything.

Link to comment
Share on other sites

Vi kunne hentet verre spillere enn Dempsey, så å hente han ville kanskje ikke vært en så altfor dårlig ide. Det er definitivt mye Benayounsk over han også. Vår amerikanske eier må jo gni seg i hendene over oppmerksomheten vi ville fått i USA også.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Dette er vel tidenes mest useriøse rykte, men Marca rapporterer at Arsenal vil kjøpe tilbake Fabregas...

 

http://www.caughtoff...rsenal-return/?

 

Litt hjemvendt sønn over denne.

Ikke noe er umulig og gode historier skapes jo gjerne.

Men dessverre lite sannsynlig er det nok.

Så kunne vi få vise vår evne til tilggivelse.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært en drøm ja! Jeg sitter å drømmer om Bastian Scweinsteiger nå som Bayern signerer Javi Garzia! Men ville heller sett disse 3 sentralt på midtbanen utover sesongen : Arteta,Wilshere og Fabregas..Cazorla og Podolski på kanter,de to spillerne med best innleggs/skuddføtter og Giroud på topp

Link to comment
Share on other sites

Ryktene om Afellay har blusset opp i nederlandske medier igjen(som igjen er hentet fra spanske). I første omgang er Barca interessert i å låne han ut for sesongen. Klubbene som har meldt sin interesse er visstnok Zenit, Arsenal og tottenham. Kilde: http://www.ad.nl/ad/...-gebeuren.dhtml

 

EDIT: Og der ser det ut som at han drar til Shalke istedet: http://www.vi.nl/nieuws/226968/Afellay-op-weg-naar-hereniging-met-Stevens-bij-Schalke.htm

Edited by bergkampje
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...