Jump to content

07.04.07 West Ham H


Birger

  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Dette skal være en enkel match for oss :huh: !!

Link to comment
Share on other sites

Vi har trodd at kamper blir lette litt for mange ganger denne sesongen. Det er nok ikke den tøffeste kampen vi har igjen, men den krever allikevel en viss innsats.

 

Uansett må jeg gå for en H. Hvis vi taper det som kanskje er den letteste vi har igjen, har vi ikke engang fortjent 4.-plassen. Vi har kastet bort nok av poeng vi absolutt burde tatt, men disse tre håper jeg virkelig vi håver inn. Hvis ikke, da sliter vi.

Link to comment
Share on other sites

Vi har trodd at kamper blir lette litt for mange ganger denne sesongen. Det er nok ikke den tøffeste kampen vi har igjen, men den krever allikevel en viss innsats.

 

Uansett må jeg gå for en H. Hvis vi taper det som kanskje er den letteste vi har igjen, har vi ikke engang fortjent 4.-plassen. Vi har kastet bort nok av poeng vi absolutt burde tatt, men disse tre håper jeg virkelig vi håver inn. Hvis ikke, da sliter vi.

 

Enig,ikke alle kampene er så lette som noen tror..

Tipper 1-1 jeg.

Link to comment
Share on other sites

Dette bør vi vinne! Men West Ham er i form for tiden og trenger sårt poeng. Og vi tapte jo på Highbury i fjor som de fleste husker... Har en ganske dårlig følelse :huh:

 

Lehmann

Eboue

Toure

Gallas

Clichy

Ljungberg

Diaby/Gilberto?

Fabregas

Rosicky

Baptista

Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Nå blir det viktig å finne en god trend i sesongavslutningen. Seier over WH er første stopp på veien. Dette vinner vi ikke hvis ikke alle som spiller er gira på å ta seieren i land. Håper på seier, men tror det kan bli vanskelig.

 

Jens

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Gilberto-Cesc-Rosicky

Baptista-Ade

Link to comment
Share on other sites

Får håpe Gilberto er tilbake til denne. Hleb og Baptista fortjen å bli benka. Forhåpentligvis er Ljungberg og Aliadiere skadefri og klare til å steppe inn istedetfor Hleb og Baptista. Eg vil gi "den beste forsvarsfireren vår", som Wenger antyda, eit par kampar til på å bevise at dei kan spele saman. Kanskje det blir litt enklare med Gilberto foran og beskyttar dei.

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Ljungen - Gilberto - Cesc - Rosicky

Aliadiere - Adebayor

Link to comment
Share on other sites

I og med at det er Heimekamp so burde det bli lett match.. men som sikkert alle her har sett so har vi slitt mot sanne lag som West Ham, Fulham, Middlesbrough osv. men no e vi begynt å bli so sikre heime at eg ikkje kan sei noke anna enn at vi vinne..

 

Eg ville ha brukt en såkalla skeiv formasjon:

 

----------Lehmann-------------

-Eboué-Touré-Gallas-Clichy--

-Hleb-Gilberto-Fabregas-Diaby-

-------------------Rosicky------

----------Adebayor------------

 

Hadde vert drit kult å sett arsenal laget sann ;) trur det hadde fungert bra, Rosicky kan nok fyre av et par skudd meir i den posisjonen der.. :P

 

Men eg trur wenger bruka denne formasjonen: 4-4-2 med:

 

---------Lehmann-----------

-Eboué-Touré-Gallas-Clichy---

-Hleb-Gilberto-Fabregas-Rosicky-

-----Adebayor-Baptista--------

 

skulle gjerne ha sett Diaby igjen so viss Wenger velge han istadenfor Gilberto eller Rosicky so hadde det bare vert fint ;)

Link to comment
Share on other sites

Nytt tap? Eg har ikkje store forventningar. Hammers kjem til å gi alt. Det bør me og gjer.

Enig med den. Vist me fortsett i det "sesonger er over" tempoet me har hatt i det siste, slår me ikkje West Ham som kjempar med nebb og klør for å unngå nedrykk. Håper derimot at me tar oss saman, og viser klasse for første gang på ei stund.

Link to comment
Share on other sites

Ved siden av å kvalifisere oss til neste Champions League må målet være å gå ubeseiret en hele sesongen hjemme på Ashburton.

Det vil være en god prestasjon og en liten trøst i en heller svak sesong til Arsenal å være.

 

Profesjonaliteten til spillerne må vise seg på lørdag og vi tar tre poeng.

 

Alt annet vil sende oss ut i en vår som ser svart ut.

Link to comment
Share on other sites

Roter vi oss bort på lørdag så tror jeg fjerdeplassen fort kan ryke. Vi har mange tøffe kamper igjen som vi fort kan tape poeng i hvis vi ikke snart begynner å ta oss sammen.

 

Sesongen er kanskje over med tanke på titler, men vi er nødt til å sikre oss en CL plass og da må alle og enhver stå opp og jobbe for laget slik at vi klarer det.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en hjemmeseier :) , tror nok det blir tøft. West Han kjemper om og ungå nedrykk, så de har full innsats hele tiden, men vi drar seieren i land! Vet ikke om det er fortjent, men vi vinner. hvis ikke blir jeg veldig skuffet, håper wenger har fått løftet laget etter noen dårlige uker

Link to comment
Share on other sites

Vær gang jeg sier Arsenal vinner taper de :/ Så West Ham vinner nokk denne kampen ja :)

Link to comment
Share on other sites

Det spillet gutta har vist den siste tiden er så dårlig at vist det fortsetter så taper vi denne kampen også.

west h har vel vunnet di 2 siste vist jeg ikke tar helt feil?og kjemper for å beholde plassen så hær må vi gi alt.

 

 

Ja, de har vunnet de to siste kampene Blackburn vant de 2-1 og Middlesbrough 2 - 0

Husk de har tapt Mot Charlton (4-0) Watford (1-0) De er ikke de beste lagene de så :)

Link to comment
Share on other sites

Dette er en motstander vi ikke har råd til å undervurdere. De må ha poeng og helst vinne samt at de er i en fin flyt for tiden. Her må gutta gi 100%, noe det har vært mangler på de siste kampene. Håper disse 11 entrer Emirates på lørdag:

 

Lehmann

 

Eboue-TOure-Gallas-CLichy

 

Ljungberg-Diaby-Fabregas-Rosicky

 

Adebayor-Baptista

Link to comment
Share on other sites

Reiser over på min første match. Håper virkelig gutta reiser kjerringa. Ikkje snakk om 3 ligatap på rad. Gleder meg som ein unge.. Dette blir rått!!!

 

 

 

GOD TUR ;) <_<

Link to comment
Share on other sites

Nå skal vi sloss, og da er det enkelte spillere vi ikke må ha på banen!

 

Lehmann

 

Toure - Djorou - Gallas - Clichy

 

Ljungberg - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Adebayor - Baptista (selvom jeg enda ikke har sett noe til beistet!)

 

Sub: Almunia, Senderos, Denilson, Hleb, Aliadiere

 

Med min bagasje av erfaringer med Arsenal de siste 25 år, ser jeg for meg en 0-0 kamp der begge lag har problemer med å skape målsjanser.

 

Men siden jeg alltid velger å være optimist, går jeg for en 2-1 seier, der Adebayor og Ljungberg skorer. Jeg håper virkelig Ljungberg får opp farten igjen som spiller. Jeg tror Hleb blir for lite effektiv for oss. Løpene sitter ikke lenger i Arsenal-laget, og mye av årsaken ligger i at vi har kuttet den direkte måten å spille fotball på. Det blir for omstendelig... Og der er Hleb ekspert! Få inn Ljungen og klem til! Vi vinner krigen på lørdag!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...