Jump to content

07.04.07 West Ham H


Birger

  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

er i alle fall lei av at Wenger snakker om at vi har så mange spissar at han ikkje har tenkt å kjøpe nokon. vi har to stk med målteft, og begge er skada ;)

aliadiere og baptista kan muligens duge i ligacupen, men har elles ingenting på laget å gjere. adebayor ser heller ikkje ut til å vere typen som står for 10-15 ligamål per sesong...

 

 

Jeg tror Baptista er god for 10-15 i året.

 

BE

Det tror jeg også.

 

Jeg synes ikke ordene "Baptista" og "god" passer sammen. Baptista er rett og slett Arsenals dårligste spiss, vi har 4-5 stk som er bedre enn han. Er utrolig glad for at Real snappa han foran Wengers nese for et par år siden.

Kunne ikke vært mer enig. Utrolig glad vi har retur rett på denne oppblåsbare Guffen figuren...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Noen som fortsatt mener at Robert Green, som jeg tidligere har foreslått som avtager til Lehmann, ikke er god nok for oss? ;)

 

EN kamp er en ting, men vi trenger ikke en som er god EN kamp. Vi trenger en som er god hele sesongen.

 

nesten alle keepere er gode på emirates stadium. Vi skyter dem som regel gode også ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...