Jump to content

07.04.07 West Ham H


Birger

  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Herlig!

Vi har sjanser gang på gang, scorer vi? Nei!

West Ham får en skikkelig sjanse, scorer de? Ja!

 

Kunne det blitt bedre? Ja, at vi taper for første gang på Emirates.

 

 

Det er så forferdelig trist å se på at jeg vil grine......ALLTID, ALLTID!

Hvorfor søren må vi ALLTID slippe inn baklengsmål på deres første sjanse!?!?

 

TALENTLØST! Ikke bokstavlig, for vi har jo mye bra sjanser, men vi får jo aldri mål pga at vi MÅ jo løpe ballen over mållinja, for ingen kan jo skyte!

 

Syns faktisk vi har skutt mer i denne kampen enn noen annen kamp tidligere i sesongen. Skuddene går dessvere rett på keeper eller over ved vinklene. :unsure:

Legg merke til at jeg skrev at vi må jo helst løpe ballen over mål, for ingen kan jo skyte.

Og det jeg mener når jeg sier at ingen kan skyte, så er det at de ikke greier å skyte ballen i mål.

Link to comment
Share on other sites

Går vel ikke an å vinne en kamp når feks.Cesc er nesten alene mot mål så skyter han i keeper i stede for å chippe det er så mye lettere ! .. Men En omgang i gjen ALT kan skje :unsure::D... Lykket til gutter

Link to comment
Share on other sites

Herlig!

Vi har sjanser gang på gang, scorer vi? Nei!

West Ham får en skikkelig sjanse, scorer de? Ja!

 

Kunne det blitt bedre? Ja, at vi taper for første gang på Emirates.

 

 

Det er så forferdelig trist å se på at jeg vil grine......ALLTID, ALLTID!

Hvorfor søren må vi ALLTID slippe inn baklengsmål på deres første sjanse!?!?

 

TALENTLØST! Ikke bokstavlig, for vi har jo mye bra sjanser, men vi får jo aldri mål pga at vi MÅ jo løpe ballen over mållinja, for ingen kan jo skyte!

 

Syns faktisk vi har skutt mer i denne kampen enn noen annen kamp tidligere i sesongen. Skuddene går dessvere rett på keeper eller over ved vinklene. ;)

Legg merke til at jeg skrev at vi må jo helst løpe ballen over mål, for ingen kan jo skyte.

Og det jeg mener når jeg sier at ingen kan skyte, så er det at de ikke greier å skyte ballen i mål.

Oja, var ikke noe personangrep eller noe :unsure: Men misforstod. Ville bare påpeke at det var noen skudd i 1. omgangen.

 

Ah, Clichy fikk en rolig trillball utenfor 16, skjøt den til h****** over. Huff.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...