Jump to content

07.04.07 West Ham H


Birger

  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nå kan vi vel vinke farvel til 3. plassen, Liverpool opp i 2-1 mot Reading. Hvis vi ikke begynner å spille fotball snart så ser det stygt ut for 4. plassen også, men vi skal vel klare den i år også. Hva skjedde med den flotte fotballen vi spilte da? Ble den borte sammen med Van Persie? vi spiller jo bra nok, men ingen klarer og utnytte sjansene våre. Skuffet

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Baptista inn også. Lovende.

 

¨

Latterlig kommentar. Godt gjort å disse beistet før et spark på ballen. Det sier litt

 

BE

 

Følg med. Han var selvfølgelig ironisk.

 

Sier du det?

 

Hehe, sorry, kompis. Leste den litt for fort :P :D

 

 

Nå overgikk baptista seg selv utpå der, med et nakketak :(

Link to comment
Share on other sites

Han har ikke vært direkte målfarlig i år, og jeg føler det var på sin plass med en liten frustrert kommentar. Et beist har han iallfall ikke vært så langt i år, med et untak.

 

Det er mange som har vært mindre målfarlige enn ham dersom det er det som er ditt kriterie for å kritisere beistet. De som virkelig har skuffet i år er hele midtbanen med unntak av Gilberto.

 

 

Beistet har vært helt ok i år, og neste år blir han forrykende med Henry på topp. Dessuten får vi en meget målfarlig ving igjen i Van Persie

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Good bye 2 cl !!!!!!!! ... Hvorfor i H****** går ikke den ballen mellom stanga !!!!!!!!!!!!!!!! Det er så trist å se på !!!!!! 3 strake tap !!!!!!! FY F*** !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .......

Link to comment
Share on other sites

Like greit at vi taper hele greia, for makan til sløseri og ineffektivitet skal man lete lenger etter. Faktum er at det overhodet ikke kommer som noen stor overraskelse og dermed muligens også fortjent. Ser heller ingen grunn til å skylde på fraværet av Henry og van Persie. Dette resultatet kunne ha kommet for lenge siden. Utrolig irriterende at vi gang på gang skal gå i samme felle.

 

Det ”positive” etter denne kampen er at Wenger & co nå for opp øynene. Håper inderlig ikke at dette bortforklares slik vi har sett eksempler på tidligere. Stikk fingeren i jorda og innse at dagens lag ikke er det vi kjenner fra tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Det spillet gutta har vist den siste tiden er så dårlig at vist det fortsetter så taper vi denne kampen også.

west h har vel vunnet di 2 siste vist jeg ikke tar helt feil?og kjemper for å beholde plassen så hær må vi gi alt.

 

 

Ja, de har vunnet de to siste kampene Blackburn vant de 2-1 og Middlesbrough 2 - 0

Husk de har tapt Mot Charlton (4-0) Watford (1-0) De er ikke de beste lagene de så :(

 

Som sagt,vi sliter!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg noe sykt til å lese Wengers bortforklaringer nå. Faktum er vel at han ikke har flere igjen, spes ikke etter dette begredelige tapet?

 

Men nå kan vi endelig senke skuldrene neste gang vi skal spille på Emirates. Dette tapet gjør at vi ikke blir like anspente som før.

Link to comment
Share on other sites

Då forsvant det einaste positive fra denne sesongen: Ubeseira på heimebane.

 

Uten å ha sett kampen så er det vel ikkje så vanskelig forstå kva som har skjedd. Same old story mot svake lag. Det finnes ihvertfall ingen tvil hos meg: Det MÅ gjerast endringar foran neste sesong. Spelerar som Hleb, Baptista, Ljungberg og Aliadiere, har ingen framtid i Arsenal og bør selgast.

Link to comment
Share on other sites

Tror aldri jeg har følt slik hat til enkelte spillere, og vår manager som idag, jeg sier ikke at han skal gå,men du verden hvor lei jeg er av og se han gni seg i håret, hvorfor i H..... gjør man ikke noe med det. Det er ikke uflaks, det er udyktighet som gjør at vi ikke scorer, når det skjer kamp etter kamp etter kamp. Om og om og om igjen så er det udyktighet. Jeg skjønner godt hvis Henry og Fab forlater oss, vi er middelhavsfarere. Jeg har fått så nok av enkelte spillere at jeg får helt vondt, skal ikke nevne navn, men man må vel for F... ikke alltid drible og gå bakover...

Vi fortjener ikke noen cl plass, vi har vel kanskje tre fire toppspillere, resten er middelmådige, og for og vise ett eksempel. Hvem av våre hadde gått inn på utd eller chelski?? tror det er toppen to tre stk, og det er når de er i form.

 

idags skulle jeg ønske at jeg aldri hadde begynt og følge med på fotball. jeg er ganske sikker på at vi ikke kommer til cl, og ærlig talt, slik som vi ser ut så har vi ingen ting der og gjøre.

Link to comment
Share on other sites

VI spilte til tider glimrende i første omgang og burde totalt sett vunnet med 6 mål. Det var vel strengt talt ikke noen bombe at det var Graham Poll som godkjente offisdemålet. I andre omgang var vi derimot ikke like gode og tempoet var veldig lavt. Mange dårlige innlegg i dag. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke skyter inn mot mål og dermed skaffer oss noen deflection-/returmål. Begge backene våre var desverre svake offensivt i dag og midtbanen er som vanlig vaksinert mot å score.

Link to comment
Share on other sites

Like greit at vi taper hele greia, for makan til sløseri og ineffektivitet skal man lete lenger etter. Faktum er at det overhodet ikke kommer som noen stor overraskelse og dermed muligens også fortjent. Ser heller ingen grunn til å skylde på fraværet av Henry og van Persie. Dette resultatet kunne ha kommet for lenge siden. Utrolig irriterende at vi gang på gang skal gå i samme felle.

 

Det ”positive” etter denne kampen er at Wenger & co nå for opp øynene. Håper inderlig ikke at dette bortforklares slik vi har sett eksempler på tidligere. Stikk fingeren i jorda og innse at dagens lag ikke er det vi kjenner fra tidligere.

HELT ENIG!!!!! Dette går ikke an lenger.... skuffelse på skuffelse!

Link to comment
Share on other sites

er i alle fall lei av at Wenger snakker om at vi har så mange spissar at han ikkje har tenkt å kjøpe nokon. vi har to stk med målteft, og begge er skada :(

aliadiere og baptista kan muligens duge i ligacupen, men har elles ingenting på laget å gjere. adebayor ser heller ikkje ut til å vere typen som står for 10-15 ligamål per sesong...

Link to comment
Share on other sites

Idag skal jeg vokte meg vel for å skrive noe negativt om mitt kjære Arsenal, men dette var flaut. Jeg har sjelden vært så flau som idag. West Ham tar the double over oss, de gjør faktisk det.

 

Jeg var svært usikker på om det ble CL på oss etter forrige sesong, vi klarte det med et nødskrik, men jeg tror sjansen er større for at vi ryker i år og blir nr 5 eller 6.

 

Vi har ingen form ,ingen rytme, og ingen matchvinnere på banen, dette er pinlig og flaut...

 

Kaster gjerne en brannfakkel nå, men her må det gjøres noen grep, betydelige grep.

 

Vi er i ferd med å kaste bort vår posisjon som et av PL sterkeste lag.

Link to comment
Share on other sites

FY F**N!!!! GOOD BYE tredjeplass. Hvorfor skal vi bytte in håpløse Aliadiere som ikke kunne truffet målet om så ballen lå på streken og ingen presset han!! :( Arsenal er et av englands beste lag, så hvorfor klarer vi ikke engang vinne mot drittlaget West Ham?? Hva i he*****e skal vi med Baptista som bare greier å score i ligacupen???? Hvorfor klarer ikke Gilberto heade den ballen inn i åpent mål???!!!

Link to comment
Share on other sites

er i alle fall lei av at Wenger snakker om at vi har så mange spissar at han ikkje har tenkt å kjøpe nokon. vi har to stk med målteft, og begge er skada :(

aliadiere og baptista kan muligens duge i ligacupen, men har elles ingenting på laget å gjere. adebayor ser heller ikkje ut til å vere typen som står for 10-15 ligamål per sesong...

 

 

Jeg tror Baptista er god for 10-15 i året.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...