Jump to content

07.04.07 West Ham H


Birger

  

65 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

 

Takk skal du ha ;)

 

Slapp av, jeg er aldri langsint, men man kødder ikke med Arsenal, og tro meg, jeg er nok like skuffet som deg når det gjelder dagens kamp. Men hvis det er noen trøst, jeg har vært ute i hardere Arsenalvær enn dette! :)

Link to comment
Share on other sites

er i alle fall lei av at Wenger snakker om at vi har så mange spissar at han ikkje har tenkt å kjøpe nokon. vi har to stk med målteft, og begge er skada ;)

aliadiere og baptista kan muligens duge i ligacupen, men har elles ingenting på laget å gjere. adebayor ser heller ikkje ut til å vere typen som står for 10-15 ligamål per sesong...

 

 

Jeg tror Baptista er god for 10-15 i året.

 

BE

I ligaen? Det tror jeg dessverre du er rimelig alene om.

 

Vel, jeg tror faktisk du tar feil her. Jeg tror faktisk brorparten her vet at Baptista som scora 20 på 30 kamper for sevilla 03-04 ses og 22 på 38 kamper i 04-05 ses kan bli god for 10-15 i året for oss. Men om jeg mot formodning skulle være alene om å tro det så ser jeg likevel ikke problemet. Jeg skal jo bare formidle det jeg mener.

Wenger har jo gjort gull av gråstein før, så jeg tror ikke han vil ha store problemer med å gjøre gull av beistet som for to år siden var gull.

 

BE

 

Mye av den samme kritikken som kommer mot Baptista kom også mot Drogba i hans første sesong for Chelsea. At han bruker for mye tid med ballen, ikke vinner i lufta, faller for lett og syter mye. Ikke er helt med rett og slett. Uten at jeg skal trekke for mange paraleller mellom de to spillerene, så tror jeg det kan lønne seg å være tålmodige.

Uansett, så regner jeg med at Wenger vet ting bedre oss og det valget han tar sannsynligvis er det lureste. :)

Link to comment
Share on other sites

Skuffende at vi taper, men Green stod fantastisk i West Ham-målet i dag. Dessuten kunne vi nok klart å gjort mer ut av de sjansene vi skapte.

 

Jeg frykter at fjerdeplassen ryker hvis vi fortsetter på denne måten. Vi er nødt til å begynne å vinne kamper igjen. Mange tøffe kamper igjen og når man roter bort 3 poeng i denne kampen hvor motstanderen kun får 1 sjanse så blir jeg ikke så veldig positiv. Newcastle borte i neste kamp, og det blir ikke akkurat noen enkel oppgave...

Link to comment
Share on other sites

 

Takk skal du ha :)

 

Slapp av, jeg er aldri langsint, men man kødder ikke med Arsenal, og tro meg, jeg er nok like skuffet som deg når det gjelder dagens kamp. Men hvis det er noen trøst, jeg har vært ute i hardere Arsenalvær enn dette! :D

 

 

Rett det.. Vi spiller rævva nå, men betyr det at vi kommer til å spille rævva helt til vi ikke eksisterer for det ? Nei, akkurat, det er alltid en nedtur sefølgelig, men etter en sånn tur så er forsatt lyset i slutten av tunnelen der ;) B)

Link to comment
Share on other sites

Nå går vi for seier mot Newcastle på mandag!! ;)

Veldig skuffet, men må nesten bare prøve å snu den negative tankegangen om til positiv tankegang og starter nå! :) Adebayor scorer kampens eneste mål på mandag. :D

Link to comment
Share on other sites

Nå går vi for seier mot Newcastle på mandag!! ;)

Veldig skuffet, men må nesten bare prøve å snu den negative tankegangen om til positiv tankegang og starter nå! :) Adebayor scorer kampens eneste mål på mandag. :D

 

Ja,nå får vi nullstille oss igjen.

Link to comment
Share on other sites

Dette var fryktelege saker... Det siste som var igjen av stoltheit (ubeseira på Emirates), vart brutalt fjerna av eit West Ham lag med ein kjangse. Har me noken gong brent så mykje kjangsar, som me har gjort på Emirates i år? Toure var god. Ellers forferdeleg.

 

Baptista har ikkje det som skal til for å lykkast i PL. Enkelt og greit.

Link to comment
Share on other sites

Min "debutsesong" som supporter kom i 94/95-sesongen. 12. plass i ligaen og tap i cupvinnercup-finalen var ikke akkurat fantastisk, selv om jeg kanskje ikke kan klage så mye med tanke på midten av 80-tallet etc. Poenget er at vi har vært ute i desto værre situasjoner før, som Chaz så korrekt påpeker. Forandrer ikke det faktum at det er en lidelse å se på Arsenal-kamper for tiden. Men vi kommer tilbake, "They always bounce back", som en Arsenal-legende sa engang. Bob Wilson kanskje, usikker.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste positive i dag er vel at vi ikke slipper inn mål på dødball.

 

Neida, det er jo positivt at vi klarer å komme oss til 25 kvalifiserte avsluttninger. Det hadde vært mye værre om så ikke var tilfelle selv om resultatet av det er null og niks.

Link to comment
Share on other sites

er i alle fall lei av at Wenger snakker om at vi har så mange spissar at han ikkje har tenkt å kjøpe nokon. vi har to stk med målteft, og begge er skada ;)

aliadiere og baptista kan muligens duge i ligacupen, men har elles ingenting på laget å gjere. adebayor ser heller ikkje ut til å vere typen som står for 10-15 ligamål per sesong...

 

 

Jeg tror Baptista er god for 10-15 i året.

 

BE

Det tror jeg også.

Link to comment
Share on other sites

Nei dette var utrolig skuffende! Hadde aldri trodd at et så dårlig lag som West-Ham skulle slå Arsenal to ganger, pluss og ødelegge unbeaten på Emirates! Utrolig skuffende! Men 4. plassen kan vi ikke miste!! (vet det går ann i teorien altså!)

Link to comment
Share on other sites

:( west ham er et gampe lag :P og vi slår di ikke, lage ligger jo på nedrykk for fxxx ;) nå er vi kunn 2 poen før bolton med en kamp mindre spillt dette kan bli en reprise fra i fjord dette med idbyrdes kamp mot di vi kjemper mot bare at i fjord var det spurs
Link to comment
Share on other sites

Ganske utrulig at vi ikke satt igjen med ett eneste mål etter en bråta med gode sjanser. Første tap på Emirates mot slutten av sesongen gjør det ikke bedre. Heldigvis kommer jeg fort over sånt. Men allikevel, nå gleder jeg meg mer til tippeligaen starter enn til neste seriekamp.

Link to comment
Share on other sites

On securing a Champions League place...

"I want us to respond well against Newcastle because it becomes a very big game for us, and in the summer we'll see what we do."

 

Den siste delen der - kan det være at Wenger nå har skjønt at det må noen ordentlige forsterkninger til? Hvis det ikke hadde noe med CL plassen å gjøre da, men det er jo ikke i sommer heller akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Då forsvant det einaste positive fra denne sesongen: Ubeseira på heimebane.

 

Uten å ha sett kampen så er det vel ikkje så vanskelig forstå kva som har skjedd. Same old story mot svake lag. Det finnes ihvertfall ingen tvil hos meg: Det MÅ gjerast endringar foran neste sesong. Spelerar som Hleb, Baptista, Ljungberg og Aliadiere, har ingen framtid i Arsenal og bør selgast.

 

fullstendig enig i dine synspunkter på hva som må gjøres foran neste sesong.. legg til flamini og..

Link to comment
Share on other sites

Ikkje den store overraskinga at me tapte kampen, men måten det skjedde på var smått utrulig. Vi skapte i allefall nok klare sjansar denne gangen i motsetning til dei siste kampane der det har vore mykje halvsjansar. Denne kampen var eit steg i riktig retning!

 

Det er likevel ein del ting som må rettast opp på skal det her verte eit lag som byrjar vinne kampar. Målet vi slepp inn er smått utrulig! Det vert gjort så enkle elementere feil at det skulle ikkje vore mogleg, begge av våre to såkalla verdensstjerne midstopparar. Dei var fullstendig fråverande og Zamora står faktisk heilt aleine midt på bana, utan press på ballførar. Eit topp lag hadde hatt to stopparar på plass til å dekke opp West Ham spelaren, der ein ville ta mann og ein falle av. Eit dårlig lag ville hatt ein stoppar der som hadde falt av og dekt opp farlig rom, vi har INGEN der. Dette er ikkje første gangen og det skjer fleire gangar i kampen i går og eit meir kontringsvillig lag hadde drept oss med 2-3 scoringar før pause....

 

Det andre er den jobben som vert gjort utan ball. Vi er mest aldri i press på motsandar med ball. Spesielt våre midtbane spelarar er utrulig sløve. West Ham får lett etablere spel dei få gangane dei får tak i ballen, dei er aldri under press og kan alltid slå ei lett pasning vidare, eller ei pasning i bakrommet. Våre midtbanespelarar daffar rundt å ventar på ei pasning og snappe opp. Kvar er aggresiviteten, kvar er midtbane spelarar som tacklar tøft for vinne ballen? Det var jo dette som var fundamentet i spelet vårt for ei tid tilbake. Tøft press på ballførar ballerobring og kontringar. Våre spelarar er for tida smitta av Wenger sin naivitet om at fotballkampar vert vunne med å spele mest mogleg pasningar når ein har ballen, får håpe Wenger og resten av laget vert friske før 4. plassen er tapt....

Link to comment
Share on other sites

er i alle fall lei av at Wenger snakker om at vi har så mange spissar at han ikkje har tenkt å kjøpe nokon. vi har to stk med målteft, og begge er skada ;)

aliadiere og baptista kan muligens duge i ligacupen, men har elles ingenting på laget å gjere. adebayor ser heller ikkje ut til å vere typen som står for 10-15 ligamål per sesong...

 

 

Jeg tror Baptista er god for 10-15 i året.

 

BE

Det tror jeg også.

 

Jeg synes ikke ordene "Baptista" og "god" passer sammen. Baptista er rett og slett Arsenals dårligste spiss, vi har 4-5 stk som er bedre enn han. Er utrolig glad for at Real snappa han foran Wengers nese for et par år siden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...