Jump to content

2007.02.11 Wigan Ath. H


Imerslundinho

Recommended Posts

Arsenal - Wigan Athletic

Søndag 11. februar 2007 kl. 17:00, norsk tid - Emirates Stadium

 

TV-kanaler:

channel_2_h10_06.gif

Canal Plus Sport HD

 

Streams:

Myp2p.eu

Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

Dommer:

Paul Dowd (Staffordshire)

 

Suspensjoner:

Philippe Senderos

 

Skader:

Injury news

 

Klipp fra kampen:

Arsenalclips.tk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Dette tror jeg vi tar, 3-0 med to mål av Henry og ett av Rosicky.

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Hoyte-Toure-Djouro-Clichy

 

Walcott-Fab-Gilb-Rosicky

 

Adebayour-Henry

 

Reserve:

Alemunia-Denilson-Baptista(kanskje?)-Flamini-Ali

Link to comment
Share on other sites

Enig i alt du sier, Biger, bortsett fra følgende ting:

 

1. Hadde kanskje vært greit med Aliadiere fra start?

 

2. Finn en erstatter til Baptista på benken (han er vel tilbake, men overflødig denne dagen).

 

3. Gilberto skorer det 3. målet, ikke Rosicky. ;)

Link to comment
Share on other sites

Etter "bare" uavgjort med 10 mann borte mot Boro, er det på tide at vi finner vinnersporet igjen, og prøver å spise oss innpå lederlaga igjen. Takket være 0-0 mellom Pool og Everton ligger vi fortsatt 4 poeng bak Pool, med en kamp mindre spilt. Diaby og Baptista er tilsynelatende klare igjen til søndag. Ellers er Hleb tilbake i trening, og Ljungberg tilbake i trening i morgen. Disse kommer nok ikke til å være med i troppen til denne kampen, men godt å ha tilbake våre to høyrevinger.

 

Hjemme mot Wigan føler jeg er en god sjanse for Theo til å spille på seg litt selvtillit. Håper også Ali får sjansen i løpet av kampen selv om jeg gjerne skulle sett ham starte. Tror likevel Wenger satser på Ade på topp med Titi. Tror på dette laget:

 

Jens

Hoyte-Kolo-Senderos-Clichy

Theo-Cesc-Gilberto-Rosicky

Ade-Henry

 

Manuel, Djourou, Baptista, Diaby, Ali

Link to comment
Share on other sites

Tja.. Ikke så mye å si, fordi dette er en kamp vi skal og må vinne! Kanskje greit og hvile Fabregas.. Men dette tviler jeg på.. Jeg er nesten sikker på at Denilson for starte på høyrekant på søndag! Tror dette blir en 3-1 Seier etter scoringer av Henry, Adebayor og Ali... ;)

 

Lehmann

Hoyte-Toure-Djourou-Clichy

Denilson-Gilberto-Diaby-Rosicky

Adebayor-Henry

 

Manuel, Theo, Flamini, Fabregas og Aliadiere ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal bli godt å slippe den nye Cygan i forsvaret. Demper nervene litt.. Han har egentlig vært brukbar etter jul, men gud så klønete han kan være.

 

Håper/tror disse starter:

Lehmann

Hoyte - Kolo - Djourou - Clichy

Denilson - Cesc - Gilberto - Rosicky

Aliadiere - Henry

 

- Almunia, Eboue, Diaby, Walcott, Baptista

 

 

Tror Ade kan ha godt av litt hvile. Han har spilt mye rett etter skaden, og virka sliten mot Boro.

Link to comment
Share on other sites

Tipper Heskey kan skape problemer for Djourou og Kolo i denne kampen. Luftstyrken til Senderos vil nok bli savnet, sjølv om roen til Djourou blir flott å ha.

 

Kan seriøst ikkje tenkje meg at me avgir poeng søndag. Wigan fekk seg riktignok ein opptur sist helg mot Pompey, men klasseforskjellen mellom Arsenal og Wigan skal vere for stor. Nå har eg sikkert sagt det samme mot Everton, Boro, Villa osv. Likevel; nå har me blitt meir komfortable på Fortress Ashburton.

 

Hyggelige skadenyheiter frå Wenger i dag faktisk: Me har snart høyresida av midtbanen vår tilbake med Svensken og Hleb. Gallas og Eboue er også tilbake snart. Medan Diaby og Baptista er med i troppen, men eg mistenker at dei blir spara til Bolton-kampen onsdag.

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

 

Denilson - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Henry - Ali/Ade (kanskje på tide Ade får kvile litt?)

 

 

Lehmann

 

Hoyte -

Link to comment
Share on other sites

Dette er ein kamp som må vinnast! Som vanlig viktig å ikkje komme under, då me blir verandes å stange, og det sprer seg stor frustrasjon. Håper og trur at dette blir siger!

 

 

Jens

 

Hoyte Djourou Kolo Clichy

Walcott Cesc Gilberto Rosicky

 

Henry Ade (Ali)

 

 

Baptista, Almunia, Denilson, Ade (Ali), Flamini

Link to comment
Share on other sites

Dette er ein kamp som må vinnast! Som vanlig viktig å ikkje komme under, då me blir verandes å stange, og det sprer seg stor frustrasjon. Håper og trur at dette blir siger!

 

 

Jens

 

Hoyte Djourou Kolo Clichy

Walcott Cesc Gilberto Rosicky

 

Henry Ade (Ali)

 

 

Baptista, Almunia, Denilson, Ade (Ali), Flamini

 

Støtter denne lagoppstillingen hundre prosent!

Link to comment
Share on other sites

Dette er ein kamp som må vinnast! Som vanlig viktig å ikkje komme under, då me blir verandes å stange, og det sprer seg stor frustrasjon. Håper og trur at dette blir siger!

 

 

Jens

 

Hoyte Djourou Kolo Clichy

Walcott Cesc Gilberto Rosicky

 

Henry Ade (Ali)

 

 

Baptista, Almunia, Denilson, Ade (Ali), Flamini

 

Støtter denne lagoppstillingen hundre prosent!

Henger meg på denne jeg og. Det skal bli digg å endelig få sett kamp hvor man slipper å bli nervøs, pga Philippe "Sparker alltid hull i lufta" Senderos, befinner seg i de bakre rekker. DJ er tilbake :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...