Jump to content

2007.02.11 Wigan Ath. H


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Wigan er et lag vi skal slå, og som vi kommer til å slå!!!Jeg håper Wenger sparer noen spillere til Bolton-kampen onsdag...den er vesentlig vanskeligere!

 

Med dette laget slår vi Wigan 3-0:

 

Lehmann

 

Hoyte Toure Djourou Clichy

 

Denilson Baptista Gilberto Rosicky

 

Henry Aliadiere

 

Ade, Fab spares til onsdag!

Link to comment
Share on other sites

Blir deilig med kamp igjen(8 dager siden sist :) )... Vi må vinne hjemme mot et lag som har 8/10 siste kamper eller noe? 4-0 Henry 2, Gilberto og Adebayor! Liverpool tapte og 3.plassen er vår!

 

Håper på:

 

Jens

Justin Kolo DJ Gael

Theo Cesc Gil Tomas

Titi Ade

 

Manuel

Mathieu

Denilson

Julio

Ali

 

Come on you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

viktig med seier i dag ja.

 

Tror dette bør gå greit og kanskje vi for en gang skyld kan score et tidlig mål i 1.omg. på Emirates?

Tendensen har vært tidligere at motstander får en ufortjent ledelse etter 20 min. og det blir en slitekamp i 2.omg.

Syns Baptista bør få starte på topp og Walcott spille på høyre. Tror begge er rimelig ivrig etter å vise seg fram.

 

Defensivt blir det viktig å vinne duellene mot Heskey, Aghahowa og Camara hvis han spiller.

 

 

Jeg tror vi vinner 3-1 :)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Hoyte -Toure - Djourou - Clichy

Walcott - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Adebayor - Henry

 

 

Nå har d hvert mye frem og tilbake om når Gallas kommer tilbake?

Noen som kan si når han er tilbake?

:)

 

3-0 Nå håper jeg for all del at Fab får et mål altså..d unner jeg han,og et av Rosicky,og et av målkongen sjøl TH.14

Link to comment
Share on other sites

Arsenal:

Lehmann, Hoyte, Toure, Djourou, Clichy, Walcott, Fabregas, Silva, Rosicky, Julio Baptista, Henry.

 

Subs:

Almunia, Denilson, Flamini, Adebayor, Aliadiere

 

Wigan:

Kirkland, Hall, Boyce, Jackson, Baines, Taylor, Landzaat, Skoko, McCulloch, Heskey, Aghahowa.

 

Subs:

Filan, Kilbane, Valencia, Unsworth, Hæstad

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang slipper vi inn det første målet.. Verken Baptista, Theo, Cesc, Titi eller Rosicky virker å være venner med ballen i dag. Dårlige førstetouch, dårlig ballbehandling og dårlig samhandling fra alle så langt. De må skjerpe seg, vi SKAL ikke tape det her!!

Link to comment
Share on other sites

Urettferdig og urettferdig. Det er ikke tilfeldig at Arsenal har sluppet inn det første målet i nesten halvparten av kampene i år. Det kalles mangel på rutine. Det som var varemerket til Arsenal før var at de gikk hardt ut, scoret på sjansene sine, og avgjorde kampen etter 20 minutter. Vertfall mot de dårlige lagene. Nå opptrer de så nonchalant i forsvar at de fortjener å ligge under!!! Og Lehmann hadde tatt den goalen i fjor!!!

 

Vi ligger faktisk under mot det som for øyeblikket må kunne kalles det svakeste laget i Premier League!!! Første tap på Emirates, mot et slikt lag - tanken er helt uvirkelig!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi startet positivt, men Wigan har hatt de største sjansene. Bare fingertuppene til Jens som gjør at vi bare ligger under 0-1 til pause.

Føler vi trenger en Adebayor inn for Baptista etter pause. Hele laget må heve seg i 2. omgang. De trenger en virkelig god pep-talk virker det som.

Link to comment
Share on other sites

Alt som før dette. Jeg aner et snev av undervurdering her.

 

Wigan kunne fått 2-0 på slutten der også.

 

Henry løper for lite og må være litt mer frampå.

Syns Baptista og Rosicky prøver, men er avhengig av en felles bevegelse fra alle her.

Fabregas....hva skjer? Ikke sett han så utafor på lenge...

 

Jeg tror likevel vi snur dette.

Link to comment
Share on other sites

Eg blir så jævlig frustrert, og for å vere heilt ærlig; me fortener ikkje betre sålangt i dag. Forsvaret er heilt på trynet. Hadde Fab Four hatt ei grav så kan du banne på at dei hadde snudd seg i den nå!

 

I angrep så tok det vel 40 minutt før det kom eit løp i bakrom og det var det i tillegg Gilberto som måtte stå for. Dette er altfor dårlig. Får berre håpa at me kan snu dette i 2. omgang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...