Jump to content

2007.02.11 Wigan Ath. H


Imerslundinho

Recommended Posts

Ok, nå må vi ha en erkjennende stund her.

- vi suger mot svake lag

- vi har en kaptein som ikke gidder en dritt

- vi har et par bomkjøp i klubben (Rosicky og Walcott (Theo kan bare løpe rett frem, elendig dribler) )

- vi har en keeper som er svakere nå enn i fjor

- vi undervurderer lag

- vi har større ønske om å spille vakkert enn å spille effektivt!

 

Dette er ingen subjektiv analyse, men sannheten, så ikke skriv nå at "nå må du støtte laget ditt" osv. Jeg støtter laget og det er nettopp derfor jeg "sier fra"!!!

 

hahaha! bomkjøp?? ja, det er nok lurt av deg å dømme de som bomkjøp allerede nå.. Walcott på 17 år, og Rosicky som har blitt bedre og bedre.. Viste klasse bortemot lfc.. Han kommer etterhvert.. tar tid vet du.. Walcott har jo også en del assist i år..

 

Jeg er ingen som svever på skyer slik som mange. Jeg er realist. Det Rosicky har vist har vært dårlig i hele år, bortsett fra to mål mot Pool. Walcott startet bra, med gode innhopp mot Villa etc, men han har fullstendig mistet grepet, og spiller helt uten plan og selvtillit

 

Oi, der scora visst floppen Rosicky..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Ok, nå må vi ha en erkjennende stund her.

- vi suger mot svake lag

- vi har en kaptein som ikke gidder en dritt

- vi har et par bomkjøp i klubben (Rosicky og Walcott (Theo kan bare løpe rett frem, elendig dribler) )

- vi har en keeper som er svakere nå enn i fjor

- vi undervurderer lag

- vi har større ønske om å spille vakkert enn å spille effektivt!

 

Dette er ingen subjektiv analyse, men sannheten, så ikke skriv nå at "nå må du støtte laget ditt" osv. Jeg støtter laget og det er nettopp derfor jeg "sier fra"!!!

 

hahaha! bomkjøp?? ja, det er nok lurt av deg å dømme de som bomkjøp allerede nå.. Walcott på 17 år, og Rosicky som har blitt bedre og bedre.. Viste klasse bortemot lfc.. Han kommer etterhvert.. tar tid vet du.. Walcott har jo også en del assist i år..

 

Walcott har jo vært umulig de siste kampene, Wenger gikk jo ut og sa det også. Syns han spilte en grei 1. omgang, men har nesten ikke sett han i 2. Han er bare 17 år, greit nok, men han kunne fått litt mer tid på benken nå, etter å ha fått flere anledninger til å vise seg.

 

Hvordan tror du man utvikler unge spillere? Jo, man gir de tillitt over tid.. Det må vi gi Walcott.. Han er født i 1989.. Da må vi forvente perioder uten plan og god spill..

Jeg tror jeg vet godt hvordan man utvikler unge spillere ja, eller ca like lite som deg. Selv om unggutta skal ha tillit over tid, blir det feil at de skal være den svake delen av laget kamp etter kamp.

Link to comment
Share on other sites

Dette var stort, snu på 5 minutter kan vi kalle det. Men selv om vi vinner her sitter 1 omgangen hard i ennda.

Nå er jeg helt ruslete i halsen etter å ha jublet etter at Rosicky og the king Henry scora goal.

Vi holder på ballen mye, men framføre mål er uttelingen ikke like bra..! Nå ligger 3 plassen innen rekkevidde.

 

Ja der er det slutt.... Gratulerer alle Gooners fan!

Link to comment
Share on other sites

Vi snudde det og det er vi såklart veldig happy for, men må si vi var heldige i denne kampen.

 

Stolpeskudd for Wigan på 0-1, tvilsom den med Flamini som bakerste mann, men mye skapt av Heskeys skuespill. Og mulig offside på 1-1.

 

Herlig mål av Rosicky da!

Men vi må spille bedre mot Bolton hvis vi skal videre i FA cupen.

 

Vil si Adebayor kommer inn å skaper nok til at vi vinner denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Takk og lov at vi klarte å snu denne kampen. Jeg trodde faktisk ikke at vi skulle klare det i dag, men nok en gang så kjemper vi hele kampen ut og klarer å sikre en seier. Helt fantastisk!

 

Utrolig gøy at Rosicky scorer! Han fortsetter å imponere og han kommer bare til å bli bedre og bedre i fortsettelsen. :D

Link to comment
Share on other sites

Litt unødvendig av Jens, men man kan også diskutere det gule kortet når dommeren ikke gav det til Kirkland som drøyde tida minst like mye som Lehmann. Konge at vi vinner, men syns det er så utrolig unødvendig å slippe inn det første målet i nesten alle hjemmekampene våre. Det er lenge siden vi scoret 3 i løpet av det første kvarteret og lå å cruiset inn til seier. Det tærer på kreftene til spillerne å måtte slåss i 90 min. for å få først en utligning og så et vinnermål.

 

Men vi får ta det positive fra denne kampen, og det er at vi vinner og nå ligger kun ett poeng bak Pool med en kamp mindre spilt

Link to comment
Share on other sites

Tittet innom vgd en tur, og anbefaler dere å stikke innom der en tur. Trådene om hvor usportselig Henry og Arsenal er kommer fortere enn sekundene går.

 

Innholdet i disse innleggene har jeg ikke sett maken til. Fatter ikke at folk klarer å spe ut så masse dritt.

 

Edit: Rart at det ikke er masse tråder der om hvordan Heskey divet og hvordan alle spillerne drøyet ut tiden utover i kampen. De klarer ikke se sånt vett. :D

Link to comment
Share on other sites

Var det fortjent eller?

Vsit f*** var det de! Har alkdir vore me på en slik uprofisjonell og feig og urettferdig dommer, faen vor dårli gårdet ann til å bli, Phil Dowd gå å legg deg!

 

Men back to Arsenal...

Fult fortjent seier og 3 poeng til The Gunners i dag :D

Link to comment
Share on other sites

Tittet innom vgd en tur, og anbefaler dere å stikke innom der en tur. Trådene om hvor usportselig Henry og Arsenal er kommer fortere enn sekundene går.

 

Innholdet i disse innleggene har jeg ikke sett maken til. Fatter ikke at folk klarer å spe ut så masse dritt.

 

Edit: Rart at det ikke er masse tråder der om hvordan Heskey divet og hvordan alle spillerne drøyet ut tiden utover i kampen. De klarer ikke se sånt vett. :D

 

Nå er ikke de fleste folka på vgd de skarpeste knivene i skuffen heller. En gjeng fjortisser som tror de kan alt om fotball og klager på alt og alle som ikke omhandler deres eget lag. Men når folk tar opp saker om deres lag, begynner de å kaste dritt og er usaklige til tusen..

Link to comment
Share on other sites

Herlig mål av Wigan, altså!!!

Vi var elendige i første omgang og mesteparten av andre, men de 20 siste minutta, spilte vi fantastiskt!!

Kontroversiell første scoring med offside(så det ut som) ut på kanten(husker ikke hvem det var) og la inn til Henry, men en Wigan-spiller kom først i den og selvmål! Skuffende oppførsel av Henry :D

Andre målet var et herlig innlegg fra Baptista som traff Rosicky midt på hodet og sikkert i mål!

Kjekt at Tomas begynner å score :D

Det så ille ut til at vi skulle gå på vårt første tap på Emirates! Men NEI!!!! Vi er et lag som aldri gir opp og det er jeg stolt av. Men det jeg ikke er stolt over er at vi alltid skal få et baklengs i mot oss, det irriterer!

 

Men så har vi jo Jens da! :D :D Han er bare så konge!!!

Snak om å dra ut tida :lol: :lol: :lol: Noen som har klipp/link??

 

Men det ble en 2-1 seier fortjent, spør du meg :D

Ble søndagen min redda for ikke å få bare sure ting! (Spilte cup og vant 1/6, 5 tap. Så er litt sur etter det :D men som sagt en hyggelig ting, hvertfall :D ))

Link to comment
Share on other sites

Var det fortjent eller?

Vsit f*** var det de! Har alkdir vore me på en slik uprofisjonell og feig og urettferdig dommer, faen vor dårli gårdet ann til å bli, Phil Dowd gå å legg deg!

 

Men back to Arsenal...

Fult fortjent seier og 3 poeng til The Gunners i dag :D

[/quo

 

Fortjent? Wigan burde hatt flere mål en ett, og det skulle vært offside på den ene scoringa. I dag er vi heldige som får 3 poeng.

 

Merkelig oppførsel Av TH i dag. Tror noe måtte ha skjedd i forkant av den epsioden. Det kommer nok ut hva som ble etter noen intervjuer.

Link to comment
Share on other sites

Vi snudde det og det er vi såklart veldig happy for, men må si vi var heldige i denne kampen.

 

Stolpeskudd for Wigan på 0-1, tvilsom den med Flamini som bakerste mann, men mye skapt av Heskeys skuespill. Og mulig offside på 1-1.

 

Herlig mål av Rosicky da!

Men vi må spille bedre mot Bolton hvis vi skal videre i FA cupen.

 

Vil si Adebayor kommer inn å skaper nok til at vi vinner denne kampen.

 

 

Vi var nok heldige i denne kampen, men vi hadde vel kontroll nok til å vinne denne kampen uansett. Men Flamini er vel kanskje den som var heldigst utpå der, som fikk lov til å fullføre kampen. I 9 av 10 tilfeller blir det straffe og påfølgende kort. Kan bare nevne Senderos (riktignok var Senderos utenfor når forseelsen startet).

 

Men vi vant og det er det viktigste, litt flaks gør det ingenting at vi også har en gang i blant, vi har mange nok tilfeller i mot oss til å "rettferdigjøre" flaksen i denne kampen.

 

Men honør til moralen til å fighte helt til slutt og på den måten sikrer seieren.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...