Jump to content

Alexandre Song


fabregas14

Recommended Posts

  • Replies 770
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Håper jeg kan si det samme når kampprogrammet tetter seg til og skadene kommer (og de kommer, garantert!) når det begynner å bli alvor i de ulike turneringene.

Er skadene jeg er redd for, Arteta/Wilshere og Diaby/Coquelin/Ramsey er bra, men om vi får skade på Abou og Mikel samtidig tror jeg vi kommer til å slite litt..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lars Tjærnås må i såfall være blid. Hvis man så kampen i går så ryddet Song midten rimelig grundig gang på gang. Han dekket enorme rom og skjermet for Alba og Alves som fungerte som vinger mer enn backer.

Slike karakteristikker av en såkalt topptrener blir rett og slett latterlige. Vet ikke om det er for å få følgere, men det er like tabloid og dumt som det han lirer av seg som kommentator i Aftenposten. Jeg blir rett og slett sjokkert over at en arbeidsledig fotballtrener (som prøver å selge seg selv inn i alle klubber uten trener..) kommer opp med slikt vas.

Hvis han skulle hakke på noen i går så må det bli Mascherano og Bartra. Pedro og Sanchez surret rundt så lenge de var på banen uten antydning til fremdrift eller gjennombruddsevne. Xavi og Iniesta satte de opp så utrolig mange ganger uten at de var i stand til noe som helst.

 

Å henge ut Song i denne kampen er bare helt merkelig.

Link to comment
Share on other sites

Mascherano, Bartra, Pedro og Alexis er fortsatt strålende fotballspillere, selv om de hadde en dårlig match i går. Kampen i går er en av mange Alex Song har levert siden han dro til Spania i sommer. Legger merke til at de fleste store Barcelona-twitrerne slakter han nesten hver gang han er på banen.

 

Det overrasker meg om han er Barca-spiller når 13/14-sesongen sparkes i gang. Han er ikke på Barcelona-nivået. Busquets, som de savnet enormt i går, pisser på Song dagen_lang. Å forlate Arsenal var en generaltabbe av Song. Mitt tips er at han ender opp som Hleb. Lurer på hva hans neste stopp blir.

Link to comment
Share on other sites

Mascherano, Bartra, Pedro og Alexis er fortsatt strålende fotballspillere, selv om de hadde en dårlig match i går. Kampen i går er en av mange Alex Song har levert siden han dro til Spania i sommer. Legger merke til at de fleste store Barcelona-twitrerne slakter han nesten hver gang han er på banen.

 

Det overrasker meg om han er Barca-spiller når 13/14-sesongen sparkes i gang. Han er ikke på Barcelona-nivået. Busquets, som de savnet enormt i går, pisser på Song dagen_lang. Å forlate Arsenal var en generaltabbe av Song. Mitt tips er at han ender opp som Hleb. Lurer på hva hans neste stopp blir.

Tror du tar feil. Song er hentet fordi han kan bekle flere roller i laget og har spillt mye mer enn hva de fleste trodde. Busquets sliter med store skadeplager og klarer ikke mer enn ca 30 kamper i året.

 

Hva en twitrer skriver sier ingenting om sannhenten. Det er mediekåte personer som alt for ofte skriver for å få oppmerksomhet samt få sitt eget navn på trykk. Det vaset Tjernås lirer av seg er jo et bevis på det samme.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir rett og slett sjokkert over at en arbeidsledig fotballtrener (som prøver å selge seg selv inn i alle klubber uten trener..) kommer opp med slikt vas.

 

I normale omstendigheter ville jeg vært enig - men Tjærnås er "arbeidsledig trener" på grunn av hans helsesituasjon, og har bla. slitt med stemme og hals i årevis, det samme som gjorde at han måtte trekke seg som HamKam-trener for noen år itlbake.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Barca brawlers! So, why are Pique and Song FIGHTING in front of supporters on the Spanish champions' open-top bus parade?

article-2326050-19D4CE7C000005DC-947_634x454.jpg

[/left][/left]

Synd det bare ble med en fik.

[/left][/left]

Skal sies at på videoene som ligger vedlagt på bunn av artikkelen så ser det nesten mer ut som en "pride parade" enn det ser ut til å være fotballspillere som feirer et ligagull.

:P

[/left]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...