Jump to content

Shay Given


pacman

Recommended Posts

hvorfor er du så ute etter meg? uannsett er det lite sannsynlig at alle keepere holder til der er 37år og uannsett er arsenals sterke side å ha mange gode unge talenter ;) B)

Er ikke ute etter deg lillegutt, men et diskusjonsforum er til å si hva man mener og vet.. Så det du mener er at Arsenal skal ha en ung og urutinert keeper etter Lehmann? Mange keepere holde til de er 37 jo..

- O. Kahn (38 år og gir seg etter sessongen)

- J. Lehmann (37, og et par år igjenn)

- C. Reitmaier :rolleyes: (41 år (!) når han avsluttet)

- D. Seaman (40/41 år da han avsluttet)

- P. Schmeichel (40 år når han avsluttet)

reitmaier var morsom mann :D , bare synd han spilte på et talentløst lag :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

hvorfor er du så ute etter meg? uannsett er det lite sannsynlig at alle keepere holder til der er 37år og uannsett er arsenals sterke side å ha mange gode unge talenter ;) :D

Er ikke ute etter deg lillegutt, men et diskusjonsforum er til å si hva man mener og vet.. Så det du mener er at Arsenal skal ha en ung og urutinert keeper etter Lehmann? Mange keepere holde til de er 37 jo..

- O. Kahn (38 år og gir seg etter sessongen)

- J. Lehmann (37, og et par år igjenn)

- C. Reitmaier :huh: (41 år (!) når han avsluttet)

- D. Seaman (40/41 år da han avsluttet)

- P. Schmeichel (40 år når han avsluttet)

reitmaier var morsom mann :D , bare synd han spilte på et talentløst lag ;)

Hva har dem med saken å gjøre? Uansett om han spiller på et såkalt talentløst lag, så er han den samme keeperen. Vålr'enga fan tipper jeg... ;)

Link to comment
Share on other sites

Hva med å hente Rami Shabaan tilbake istedet?? :o

 

Eller skrives det Shaaban?

 

Det beste alternativet etter min mening er Scott Carson. God og ung!

Enig, Carson kunne hatt enfremtid i Arsenal, tror jeg.

Men han er vel kunp ålån hos Charlton så vi må nok ut med litt spenn,

for at Liverpool godtar det.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

En av Newcastles stjernespiller, Shay Given er nå blitt linka til oss:

http://soccervoice.com/n070984.htm

 

Veit ikke om det er noe hold i dette ryktet, men dersom det viser seg å være sant, blir jeg meget fornøyd. Han er sammen med Chech den beste keeperen i ligaen, og det hadde vært en drøm å fått han til klubben. Men han har lenge vært trofast mot Newcastle og jeg tviler på om han vil dra fra klubben i sitt hjerte.

Link to comment
Share on other sites

Seamus "Shay" Given hadde vært perfekt, men jeg har som jeg har sagt før vanskelig for å se for meg at han kommer. Men flott hadde det vært. Han er en undervurdert spiller. Det eneste som hemmer han, er at han "bare" er 185 cm høy. Hadde han hatt 5+ cm til å gå på, hadde han vært enda bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Synes Given var meget god for et par sesonger siden, men han har vært mye skadet og jeg føler at nivået hans har dalt sesong for sesong.

Tror ikke han er bedre en Almunia lenger og tror ikke dette er mannen som vil være Arsenals number 1 i årene som kommer.

 

Er usikker på om Almunia er den rete, men om vi skal hente inn en keeper må han være toppklasse. Noe Given ikke lenger er.

Link to comment
Share on other sites

Dere som sier at Given ikke er i verdensklasse, kan aldri ha sett en skadefri Given. En særdeles undervurdert keeper. I verdensklasse.

joda, har sett han mye, men han blir en lettvekter i forhold hva som kreves for å bli kalt en keeper i "verdensklasse". Jeg mener det er for lett å bli kalt en spiller/keeper i "verdensklasse". Men uansett så var hvertfall poenget mitt at vi ikke skal hente en keeper som ikke er bedre enn det vi har nå. Vær gjerne uenig med meg, men det forandrer ikke min mening ;)

Link to comment
Share on other sites

For de som så kampen til Nederland i går, viser det hvor viktig det er med en god keeper. Istedenfor at Italia kom tilbake i kampen, holdt van der Sar nullen og fikk til og med igang kontringer. Keeperplassen er den eneste posisjonen der Man U er mye bedre rustet!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

http://www.independent.co.uk/sport/footbal...on-1214916.html

 

Synd for Newcastle hvis dette stemmer, hvis Given har lyst til å flytte på seg hadde det vært et utrolig godt kjøp av Wenger, han er vel tross alt bare et år eldre enn Almunia, men han er i en egen klasse sammenlignet med Almunia, ville vært en klar forsterkning.

Link to comment
Share on other sites

:unsure:-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 29 2008, 03:09 AM) 152986[/snapback]

http://www.independent.co.uk/sport/footbal...on-1214916.html

 

Synd for Newcastle hvis dette stemmer, hvis Given har lyst til å flytte på seg hadde det vært et utrolig godt kjøp av Wenger, han er vel tross alt bare et år eldre enn Almunia, men han er i en egen klasse sammenlignet med Almunia, ville vært en klar forsterkning.

Mange rykter rundt oss for tiden. Men om dette skulle gå inn betyr det at det er lenger frem for keeperne som står i rekka. Regner med at Almunia ville bli den konkurrerende annenkeeper og veien frem for Fabianski vil bli mye lenger. For ikke å snakke om Mannone. Vil kunne bli en evig reservelagskeeper og det høres ikke ut som en drømmetilværelse akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Hva gjør vi da med Almunia, ben lakris? Hehe. Jeg har noen tanker.

 

Men ellers så er det null tvil om at Shay Given hadde gått rett inn i førstelaget. Til og med Steve Harper som er andrekeeper i Newcastle, ser jeg på som bedre enn Almunia. Synd for Given med disse skadene, men Arsenal er kanskje ikke stedet å gå dersom man vil ha slutt på dem?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...