Jump to content

Henry er lei Arsenal


Arsenal90

Recommended Posts

Dette ligner kanskje litt på det som skjedde med Vieira før han ble solgt? Han underpresterte også siste sesongen, og Wenger (styret?) var lei av at han oppførte seg som om han var større enn klubben. Er virkelig redd at dersom laget ikke presterer skikkelig i løpet av den neste måneden, vil Henry ha fått enda mer grobunn til disse tankene om at han er større enn klubben. Da blir han vanskelig å ha med å gjøre...

 

Med all respekt å melde: Det du sier er BULLSHIT. Vieira hadde aldri slike tanker om seg selv i forhold til Arsenal. Derimot er det annen gammel legende som gjør det, men skal ikke nevne hans navn, for da vet jeg for et helvete det blir her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Mee and Bertie har et poeng. Dagens kontrakter og lojalitet er ikke det samme som det en gang var. Ikke minst pengene styrer det hele i sterkere grad nå enn tidligere.

 

Men fordelen i denne saken, er at Henry har lang tid igjen på kontrakten. Om han går, så bør det vanke litt godt med nettopp penger på oss.

Link to comment
Share on other sites

Henry sier han er en gunner for ever, og Wenger avkrefter uenighet med kapteinen.

 

Akkurat som det er overraskende, de tar vel ikke opp eventuelt bråk for offentligheten.

 

Og når det gjelder fotballspillere og deres tilknytning til klubben, så er ikke slike utsagn verd å legge vekt på. Selvfølgelig er det hyggelig å høre at Henry er gunner for ever...............men jeg blir allikevl ikke overrasket om han spiller for en annen klubb neste år.

Slik er det bare blitt i dette gamet.............

For noe toev! Dette er ganske snodige saker, men det vil vaere 1000-ganger mer overraskende at Titi drar enn det er aa se aa se saakalte rutinerte fans her i forumet bli rundlurt av fabrikerte eventyr i den engelske pressen.

 

Dette med overgangsvinduer har virkelig skapt toerke i dramatikken rundt det aa foelge med paa fotballrykter. Det er kanskje derfor selv rutinerte travere ogsaa toerster etter dramatiske historier naar laget ikke er innvolvert i noen spennende tetstrid.

 

Ser ingen likheter mellom Henrys og Vieiras lojalitet. Titi har uttalt et helt annet forhold til klubben enn Paddy som aldri la ville utelukke noen overganger i framtiden. Allikevel skal det ogsaa huskes at Paddy ogsaa uttalte skuffelse over at klubben ville selge han.

 

Det som er klarest dog er at denne historien er toev fra ende til annen. Hoer linken til intervjuet med Titi jeg la ut ovenfor! Titi er direkte irritert over hvordan pressen dikter opp tolkninger av skaden hans. Han er krystal klar paa at han blir. Han er hissig paa suksess med Arsenal saa derfor er han frustrert over aa vaere skadet slik at han ikke kan bidra for laget han elsker.

 

Skjerp dere! Ingen av dere er saa dumme som dere gjoer dere til naa.

Link to comment
Share on other sites

For noe toev! Dette er ganske snodige saker, men det vil vaere 1000-ganger mer overraskende at Titi drar enn det er aa se aa se saakalte rutinerte fans her i forumet bli rundlurt av fabrikerte eventyr i den engelske pressen.

 

Dette med overgangsvinduer har virkelig skapt toerke i dramatikken rundt det aa foelge med paa fotballrykter. Det er kanskje derfor selv rutinerte travere ogsaa toerster etter dramatiske historier naar laget ikke er innvolvert i noen spennende tetstrid.

 

Ser ingen likheter mellom Henrys og Vieiras lojalitet. Titi har uttalt et helt annet forhold til klubben enn Paddy som aldri la ville utelukke noen overganger i framtiden. Allikevel skal det ogsaa huskes at Paddy ogsaa uttalte skuffelse over at klubben ville selge han.

 

Det som er klarest dog er at denne historien er toev fra ende til annen. Hoer linken til intervjuet med Titi jeg la ut ovenfor! Titi er direkte irritert over hvordan pressen dikter opp tolkninger av skaden hans. Han er krystal klar paa at han blir. Han er hissig paa suksess med Arsenal saa derfor er han frustrert over aa vaere skadet slik at han ikke kan bidra for laget han elsker.

 

Skjerp dere! Ingen av dere er saa dumme som dere gjoer dere til naa.

Veldig bra sagt. Jeg synes dette oppsummerer tråden bra, og tråden kan i mine øyne egentlig stenges nå.

Link to comment
Share on other sites

Henry sier han er en gunner for ever, og Wenger avkrefter uenighet med kapteinen.

 

Akkurat som det er overraskende, de tar vel ikke opp eventuelt bråk for offentligheten.

 

Og når det gjelder fotballspillere og deres tilknytning til klubben, så er ikke slike utsagn verd å legge vekt på. Selvfølgelig er det hyggelig å høre at Henry er gunner for ever...............men jeg blir allikevl ikke overrasket om han spiller for en annen klubb neste år.

Slik er det bare blitt i dette gamet.............

For noe toev! Dette er ganske snodige saker, men det vil vaere 1000-ganger mer overraskende at Titi drar enn det er aa se aa se saakalte rutinerte fans her i forumet bli rundlurt av fabrikerte eventyr i den engelske pressen.

 

 

Skjerp dere! Ingen av dere er saa dumme som dere gjoer dere til naa.

 

Å hallo, du er bra kjepphøy.

Tør jeg minne om at Vieira også var bundet til klubben, og skulle være i Arsenal karrieren ut, etter at overgangen til Real Madrid ble dementert.

Og lengre tilbake; Brady kom ikke til å forlate Arsenal, om Juventus tilbød hele Fiatfabrikken i bytte.

Nei du, vi får krysse fingrene, men som sgt i dette gamet er ingenting sikkert. Absolutt ingenting.

Og Myles Palmer er heller ingen hvem som helst i en slik sammenheng.

Du er bra naiv om du tror at noen av våre spillere er bundet til klubben i evig tid.

beklager hvis jeg formulerte meg for bastant og fornaermet deg, men innholdet staar jeg for. jeg kan aerlig ikke huske annet enn at Vieira aldri garanterte noe. det er en ganske annen sak med Titi. jeg anbefaler deg aa hoere BBC-intevjuet. ingenting er forandret. bare at dere blir lurt av sladrepressen.

 

jeg kan ikke tvinge deg til aa se forskjellen saa hvis du vil leve i tvilen saa vaersaagod. hva Brady har med saken aa gjoere har jeg ingen formening (jeg var vel i 10-aarsalderen da).

 

vi kan kalle hverandre naive over en lav sko, men det hjelper ikke mye, men jeg mener fortsatt at de ikke er noen som helst grunn til aa begynne aa spekulere i Titi's avgang. ingenting relevant har forandret seg som skulle indikere det.

 

kjenner ikke til Myles Palmer, men maa aerlig talt si at jeg ikke ble overmannet av logikken i argumentasjonen i den linken som ble lagt ut i denne traaden.

 

jeg har aldri sagt at vaare spillere er bundet til klubben for evig og alltid. at du konkluderer med det for meg til aa tro at jeg var litt hardhendt med ordbruken som for oevrig ikke bare var myntet paa deg. ikke alle som broeler er aper... her mener jeg serioest at dere har gaatt paa en skikkelig science fiction historie. men for all del. tro hva dere vil.

Link to comment
Share on other sites

Vieira stakk fra Arsenal på grunn av Wenger ikke henta de spilleren vi trenger, gjør ikke meg noe om vi mister Henry også for de jeg er ikke fan av Wenger lenger de siste 2-3 år syns jeg han har vært er ræva man henter bare dritt unger mens alle de andre stor klubbene henter klasse spillere. Ikke rart vi sloss om 4 plassen de siste 2 åra nemelig....... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Paddy sier til media: "Jeg forlot Arsenal pga at hvis en

er viktig for en klubb, sier man du skal ingen steder! "

 

Så sier Wenger: "Patrick ljuger! Jeg sa til han at han skulle få lovt til å gå hvis han ville,

fordi han har hatt sju fantastiske sesonger med Arsenal, at han skulle få ta avgjørelsen selv!"

 

Så etter mitt syn fra media så mista vi Vieira med en misforståelse :blink: <_<

Link to comment
Share on other sites

Vieira stakk fra Arsenal på grunn av Wenger ikke henta de spilleren vi trenger, gjør ikke meg noe om vi mister Henry også for de jeg er ikke fan av Wenger lenger de siste 2-3 år syns jeg han har vært er ræva man henter bare dritt unger mens alle de andre stor klubbene henter klasse spillere. Ikke rart vi sloss om 4 plassen de siste 2 åra nemelig....... ;)

 

Jeg må si at du VIRKELIG har meninger og formuleringer som til de grader er SLÅENDE, Dannialdo! Du markerer deg stadig vekk med kunnskaper og innsikt som ligger MANGE HESTEHODER foran oss andre! You`re a true Gooner! :huh:

 

Btw; hvem vil du ha til manager?

Link to comment
Share on other sites

Ingen over, ingen ved siden; Glenn Hoddle.

 

vanskelig å slå, men spørs om ikke souness er enda hakket verre...? :rolleyes:

 

... eller hva med Teitur Thordarsson? ;)

 

Teitur for spurs; bring him on!! ;) ;)

 

Alle de hysteriske uttalelsene til Glenda tatt i betraktning, så er det absolutt ingen hverken over eller på siden av realistiske personer(Tror faktisk at Steven Hawking hadde vært verre). Faktisk så er det langt ned til nummer to! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Paddy sier til media: "Jeg forlot Arsenal pga at hvis en

er viktig for en klubb, sier man du skal ingen steder! "

 

Så sier Wenger: "Patrick ljuger! Jeg sa til han at han skulle få lovt til å gå hvis han ville,

fordi han har hatt sju fantastiske sesonger med Arsenal, at han skulle få ta avgjørelsen selv!"

 

Så etter mitt syn fra media så mista vi Vieira med en misforståelse ;) :angry:

etter mitt syn ville Wenger forsoeke aa bevare masken etter at han "begikk feilen" aa ikke ville tviholde paa Paddy. saavidt jeg vet har det alltid vaert policy'en til Wenger aa la spillere gaa dersom et akseptabelt tilbud kommer aa spilleren selv vill (Wenger har vel aldri sagt at Paddy loey..). dette kan kanskje tolkes paa mangel paa ambisjon av noen, av andre igjen er det kanskje mer snakk om en sympatisk personalpolitikk. jeg med flere mener at Wenger burde sagt: "nei! Vieira er ikke til salgs. han er en uunvaerlig spiller og vi har ingen og erstatte han med" og saa selvsagt informert Paddy om dette slik at Paddy fikk avgjoere om han godtok dette eller ikke. saann som det ble ga man heller signalet til Paddy om at "du kan gaa hvis du vil. det betyr ikke saa mye for oss (enten fordi du 1: er erstattelig, eller 2: vi er ikke saa ambisioese og trenger pengene).

 

tilbake til traadens emne: Wenger har sagt at han vil at Titi skal bli og Titi har sagt at han vil vaere. de har att paa til begge utrykt frustrasjon over at Titi ikke kan spille p.g.a. skade, men av en eller annen grunn har dette blitt til at "de krangler og at Titi vil vekk" i den britiske pressen og ogsaa her i forumet av noen lettlurte gooners med det jeg gjetter er krisemaksimerende hengehuer p.g.a. lagets skuffende hoest form til og med gamle travere biter paa. altsaa er sammenligningen med Vieira for meg ganske soekt.

 

beklager hvis jeg gjentar meg selv :rolleyes:

 

foroevrig synes jeg ikke det er saa morsomt med et kobbel med luringer som proever aa "lese tankene" til en frisk om en litt surmaget dissident uansett hvor fjern man maatte mene at argumentene til denne karen er.

Link to comment
Share on other sites

Hm, all verdens respekt til Wrighty men klarer ikke ta han helt seriøst her:

"Robin van Persie is a great player, but he is not a goal machine. Arsenal need a Jermain Defoe-type player — a striker who knows where the goal is."

DEFOE? Hvor mange har han iår? Greit at han bare legger ut et eksempel men kunne nå unlatt å nevne han iallefall.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...