Jump to content

Henry er lei Arsenal


Arsenal90

Recommended Posts

mhm....ikke bra! men vis Henry går, har jo Arsenal vist at de er like bra og kanskje bedre uten Henry på banen. Så vi får bare vente og se

... men som Henry selv har sagt: "Jeg har ikke hvert 100% skadefri og har ikke klart å spille mitt beste" (Sånn ca.) Kanskje Arsenal ville klart seg bedre med Henry i 100% topp stand? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ren spikra Propaganda! Henry og Wenger er perlevenner, er bare bra de diskuterer litt! og viser at de bryr seg!

 

Helt enig. Nå er ikke akkurat VG-tv den mest troverdige kilden man kan få tak i. Synes det er positivt at Henry får hvile en stund. Han er ikke i form, og han skal heller ikke spille halvskadet. Laget klarer seg fint så lenge vi unngår skader på Adebayor og Van Persie...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig meg de aller fleste her. En ting som må tilføyes: VG er gjennomsyret av Man U- og Liverpoolsuppoertere som elsker å sette arsenal i dårlig lys. Et godt eksempel var jo at episoden der Lehmann kastet en vannflaske på en supporter under Man U kampen fikk større overskrifter enn at Arsenal hadde vunnet kampen.....

Link to comment
Share on other sites

Dette ligner kanskje litt på det som skjedde med Vieira før han ble solgt? Han underpresterte også siste sesongen, og Wenger (styret?) var lei av at han oppførte seg som om han var større enn klubben. Er virkelig redd at dersom laget ikke presterer skikkelig i løpet av den neste måneden, vil Henry ha fått enda mer grobunn til disse tankene om at han er større enn klubben. Da blir han vanskelig å ha med å gjøre...

Link to comment
Share on other sites

Tror Henry det? At han er større enn klubben? For meg ser det ut som om han og Wenger bare er uenig når andre (medianisser) snakker om det. Alt de to sier direkte, virker jo helt greit. Eller har jeg gått glipp av noe?

Link to comment
Share on other sites

Tror Henry det? At han er større enn klubben? For meg ser det ut som om han og Wenger bare er uenig når andre (medianisser) snakker om det. Alt de to sier direkte, virker jo helt greit. Eller har jeg gått glipp av noe?

Come On!! Finn noe mer interessant aa diskutere enn dette vaset. Baade Henry og Wenger avkreftet spliden foer nyheten har spredd seg til VG (som slik det er nevnt ovenfor her begynner aa ligne vel mye paa The Sun) og det at til og med Aftenposten slenger seg paa tullet sier bare litt om at mediesirkuset begynner aa faa daarlig med kaniner og dra opp av hatten. Skjekk Sky Sports hvis det skal vaere noen tvil. http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...9&clid=3&cpid=8

 

Henry er forstaaelig nok frustrert fordi han har vaert skadet i hele hoest (noe vi alle har kunnet se) i denne nakkenerven og ikke har kunnet hjelpe laget. Vi som har fulgt med paa Arsenal de siste aara burde vite at mannen har en vanvittig drivkraft og er utrolig fokusert. Naar han ikke faar til aa prestere som han vil blir fyren frustrert. Det er hederlig og det er derfor vi digger han.

 

Hvem tror dere paa Titi og Wenger eller gjarvhundene i sladrepressen??? Ikke vaer saa innmari lettlurt da! Tenk selv!

Link to comment
Share on other sites

Dette ligner kanskje litt på det som skjedde med Vieira før han ble solgt? Han underpresterte også siste sesongen, og Wenger (styret?) var lei av at han oppførte seg som om han var større enn klubben. Er virkelig redd at dersom laget ikke presterer skikkelig i løpet av den neste måneden, vil Henry ha fått enda mer grobunn til disse tankene om at han er større enn klubben. Da blir han vanskelig å ha med å gjøre...

 

Etter å ha lest boka om Vieira kan jeg ikke se at Vieira så seg større enn klubben.Tvertimot så

har han heller vært motsatt.

Men faktisk så nevner han i boka en som han var skuffa over som mente han var større enn klubben etter han la opp...hvem...den godeste Tony Adams.

 

Henry innrømmer selv han er vanskelig i The Sun idag.Henry elsker klubben han spiller på.

Frustrert over at han ikke spilte mot Spurs.

 

Som mange andre sier: Piss fra ende til annen

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenalnewsreview.co.uk/index.p...nt01returnid=42

 

Får håpe at den godeste Myles tar feil da...

 

Myles har vel snart bevist at han ikke har så god innsikt i hva som foregår i og rundt Arsenal som han selv tror. Mye av det han skriver minner mye om storm i vannglass. At han har visse opplysninger som vi her i Norge ikke får er det nok noe i, men for meg virker han som en mann på jakt etter oppmerksomhet ved å gjøre små fillesaker mye større enn de er.

 

For min egen del legger jeg ikke så mye mer i hva Myles skriver enn det som står i The Sun.

Link to comment
Share on other sites

VG er Norges svar på The Sun!

 

Henrys reaksjoner på målene mot Tottenham sier vel alt?

Enig, blir så forbanna sur på VG. Det har faktisk gjort slik at noen av "vennene" mine sier at Henry vil forlate Arsenal og at han ikke var skadet, men Wenger satt han ut, irritert!! Uansett hva jeg sier stoler de på VG :) :D Venter nå bare på at han kommer tilbake for fullt og scorer på United og 'pool, så de kan holde kjeft!

 

Henry is a gooner for life!!

Link to comment
Share on other sites

VG er Norges svar på The Sun!

 

Henrys reaksjoner på målene mot Tottenham sier vel alt?

Enig, blir så forbanna sur på VG. Det har faktisk gjort slik at noen av "vennene" mine sier at Henry vil forlate Arsenal og at han ikke var skadet, men Wenger satt han ut, irritert!! Uansett hva jeg sier stoler de på VG :) :D Venter nå bare på at han kommer tilbake for fullt og scorer på United og 'pool, så de kan holde kjeft!

 

Henry is a gooner for life!!

Titi sammenligner pressens skriblerier med science fiction: "..Star Trek". :D

 

http://news.bbc.co.uk/sol/ukfs_sport/hi/av..._rm_default.stm

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...