Jump to content

2006.11.29 Fulham B


Magnus87

Recommended Posts

Fulham - Arsenal

Craven Cottage, Onsdag 29. November, klokken 20:45

 

Lagoppstilling:

 

Fulham:

Niemi, Volz, Christanval, Knight, Rosenior, Brown, Boa Morte, Radzinski, Bouba Diop, Jensen, McBride

---------------Lastuvka, Helguson, John, Zakuani, Routledge---------------------------

 

Arsenal:

Lehmann, Toure, Senderos, Rosicky, van Persie, Hleb, Henry, Flamini, Song, Gilberto Silva, Hoyte

--------------Almunia, Fabregas, Djourou, Adebayor, Walcott----------------------------

 

Dommer:

Howard Webb, South Yorkshire

 

TV kanaler:

 

TV / Radio streams:

http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

http://www.streamingstar.com/download-p2ptv.htm

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

B Lauren (Arsenal)

V Diaby (Arsenal)

W Gallas (Arsenal)

F Queudrue (Fulham)

J Bullard (Fulham)

A Elrich (Fulham)

M Pembridge (Fulham)

S Elliott (Fulham)

 

Før avspark

Et Arsenal-lag med stjerner som Robin van Persie, Henry og Rosicky tilbake er klare for å komme tilbake i riktig retning etter borterapet mot Bolton sist runde. Arsenal har vanligvis et godt tak på Fulham, men har slitt med mange motstandere som vanligvis har vært plankekjøring.

 

Siste 5 møter

04.03.2006 Fulham - Arsenal 0 - 4

24.08.2005 Arsenal - Fulham 4 - 1

26.12.2004 Arsenal - Fulham 2 - 0

11.09.2004 Fulham - Arsenal 0 - 3

09.05.2004 Fulham - Arsenal 0 - 1

 

Siste 6 kamper hjemmelag

25.11.2006 Fulham - Reading 0 - 1

18.11.2006 Manchester City - Fulham 3 - 1

11.11.2006 Portsmouth - Fulham 1 - 1

04.11.2006 Fulham - Everton 1 - 0

28.10.2006 Fulham - Wigan 0 - 1

21.10.2006 Aston Villa - Fulham 1 - 1

 

Siste 6 kamper bortelag:

25.11.2006 Bolton - Arsenal 3 - 1

21.11.2006 Arsenal - Hamburger SV 3 - 1

18.11.2006 Arsenal - Newcastle 1 - 1

12.11.2006 Arsenal - Liverpool 3 - 0

08.11.2006 Everton - Arsenal 0 - 1

05.11.2006 West Ham - Arsenal 1 - 0

 

Plass ||||Lag||||Kamper||||Hjemme|||||||||||||Borte|||||||||||Totalt|||||||||Poeng

6 ||||||Arsenal|||13||||||||3 4 0 13-4|||||||3 0 3 8-6|||||||6 4 3 21-10||||||22

12||||| Fulham||14||||||||3 1 3 5-6|||||||||1 4 2 9-14||||||4 5 5 14-20||||||17

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

Ser at Arsenal har vunnet de fem siste mot Fulham. Dette blir jo en viktig kamp, for å se om vi klarer å igjen slå de laga vi har slått før! Orker ikke en unødvendig uavgjort i denne kampen, her er bare seier godt nok. La oss håpe Henry er sulten etter nye scoringer, og at han kan få med seg resten av laget. Godt å ha Rosicky tilbake. Vi har alle forutsetninger for å vinne denne kampen her, noe vi også bør gøre!

Link to comment
Share on other sites

Dette er kanskje feil tråd/del av forumet, men for dere goonere i Bergen vises denne kampen på British Lion (samme bygg som Ricks). Tror de er de eneste. Mener at scotsman ikke har atr6. Rett meg gjerne om det ikke stemmer. Fotballpuben har den, men de prioriterer ikke Arsenal lengre (de viser bla chelsea i morgen for de 5 faste som kommer for å se dem).

 

Ellers håper jeg på 4-4-2 og opptur etter helgen.

 

Up the Arse!

Link to comment
Share on other sites

Da starter en periode med 3 viktige london derby på rad og med en vanskelig bortekamp innimellom som vil kunne avgjøre om vi går videre i CL. Fulham borte bør ikke by på noe særlig problem, men vi har ikke hatt marginene på vår side så langt i sesongen, og tapt poeng mot antatt dårligere lag. Kampen blir særdeles viktig med tanke på selvtilliten inn mot de 3 neste viktige. Hatoppgjøret mot Tottene vil også være en veldig viktig kamp, selv om vi sannsynligvis vil gå inn i kampen med Porto borte i bakhue. Deretter blir det en kjempeprøvelse for ungguttene våre borte på Stamford Bridge mot et stjernelag fullt av rutinerte og gode spillere. Likevel mener jeg vi har en god sjanse til å stjele 3 poeng også her. Etter å ha sett laget vårt slå Manchester United på Old Trafford uten(!) Henry på banen (og rundspilt de i store perioder av kampen), og slått Pool 3-0 hjemme. Greit nok at resultatet var flatterende, men det er fortsatt et resultat som vil bli husket en god stund fremover.

 

Kampen jeg er mest redd for i denne perioden er borte mot Porto. Ja, vi banket dem hjemme, men vi kan fort ende opp uten videre avansement i CL etter denne kampen. Porto er som mange andre lag, best hjemme. Med uavgjort er vi videre, men vi må ikke gå inn i kampen med en sånn tankegang. Det kan fort bli vår bane.

 

Men tilbake til topic. Borte mot F'ham håper jeg på dette laget:

Jens

Eboue-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Cesc-Gilberto-Fredrik

Adebayor-Henry

 

Kan godt hende Wenger velger 4-5-1 formasjonen her, siden det er en bortekamp og et londonderby, så da håper jeg på dette:

Hleb-Cesc-Gilberto-Fredrik-van Persie/Theo

Henry

Link to comment
Share on other sites

Wenger sier han skal hvile Baptista i denne kampen. Kanskje litt overraskende når han trenger matchtrening og ikke har spilt så mange minutter etter skaden, men det er vel kanskje greit å spare han til lørdag.

 

Positivt med Henry og Rosicky tilbake, samt Van Persie tilbake fra suspensjon.

Tror nok en av de scorer.

 

Bør kunne vinne over Fulham, men syns de har vist bedre takter denne sesongen enn i fjor så det blir ingen enkel kamp.

Med litt mer skjerpings på dueller defensivt og uttelling på sjansene bør vi ta 3 poeng.

 

Tips: 2-1 til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Bør i utgangspunktet bli en seier til Arsenal, men jeg ser også muligheten til at Fulham reiser seg etter sin dårlige periode. Arsenal på sin side har mye som my rettes opp. Effektiviteten må bedres betraktelig.

 

Vanskelig å spå noe lag til denne kampen. Viktig at Arsenal får tilbake trioen Thierry Henry, Tomas Rosicky og Robin van Persie. Satser på en 1-0 til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

For guds skyld la oss spille 4-4-2!! Tenk hvor godt det ville vært med den formasjonen igjen! Med våre kanter på løp og de to spissene, så vi får 3-4 passningsalternativer når vi har mulighet til å sette fart.

Da putter Henry 4mål!

 

Dette Laget:

 

Lehman

 

Eboue - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Van Persie - Henry

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med dem som vil ha 4-4-2 igjen, selv om det London-oppgjør og bortekamp. Det kan fort bli avgjørende å score første målet, vi vinner jo nesten aldri når vi kommer under...

Viktig at van Persie, Henry og Rosicky er tilbake...Jeg mener nå at Fabregas bør få hvile denne kampen...sett Rosicky eller Baptista sentralt sammen med Gilberto. Har trua i denne kampen også, på tross av Bolton-kampen. Vi vinner 2-0; Henry og Baptista!

 

Ønsker dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Baptista/Rosicky - Gilberto - Rosicky/Ljungberg

 

Henry - van Persie

Link to comment
Share on other sites

Her er kun seier godt nok.Ifølge Wenger er de neste 4 kampene avgjørende eller 'The Moment Of Truth'.Nå må gutta vise at de er menn

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6550405,00.html

 

TRor på dette laget:

 

 

Lehmann

 

Eboue Toure Senderos Clichy

 

Hleb Gilberto Fabregas Ljungberg/Rosicky

 

VP Henry

Link to comment
Share on other sites

Detter er så absolutt en av kampene vi bør vinne, ja. Men det er nå rart med disse Londonoppgjørene, selv om akkurat Fulham er et lag vi har hatt god kontroll på.

 

Godt at Robin, Mozart og Henry er tilbake, ser helst at alle tre går rett inn i startelveren.

 

Jens

Eboue-Toure-Senderos-Clichy

Hleb-Cesc-Gilberto-Mozart-VanP

Henry

 

Kampen går vel kun på stream, hvilket kan være et godt omen; alle de kampene jeg kun har sett på stream hittils i sesongen har endt med seier !

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Kampen går vel kun på stream, hvilket kan være et godt omen; alle de kampene jeg kun har sett på stream hittils i sesongen har endt med seier !

Hilsen Nilsen

 

Har ikke sett noen kamper på strem i år, men er det fortsamme samme grusomme kvaliteten, og kinesisk kommentatorspor? I så fall blir det heller pub. Wembley i Tønsberg, de viser alltid Arsenal! (bortsett fra carling cup)

 

Vi har et enormt godt grep om Fulham, og i kveld skal ikke bli noe unntak. I helgens kamp mot Reading, ble de rundspilt til tider ( I hvertfall det jeg så på MOTD), og vi skal da gi dem større problemer enn Reading.

 

Håper på 4-4-2, og en Henry som er tent, han har hatt gode kamper på Craven Cottage før...

Link to comment
Share on other sites

Som nevnt tidligere i tråden er det puber (for de som kan gå dit da) som har atr6. Denne kanalen er arabisk, men har engelske kommentatorer. De viser kampen i kveld.

 

I Bergen vet jeg British Lion sender denne kampen (hvertfall i følge nettsidene. Skal ringe etterpå og høre). Fotballpuben har også kanalen, men de vil ikke vise Arsenal i kveld av en eller annen grunn jeg ikke kjenner.

 

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

hvis vi skal ha en sjans til og være med helt der oppe på tabellen er disse kampene svært viktige at vi vinner, i grunnen så skal vi ha god kontroll på slike lag, men mange viktige kamper har hvist seg og bli 1-1 eller uavgjort mot "dårlige"lag. så i denne det bare seier som er bra nåkk.

 

håper vi stiller med følgende lag:

 

Lehman

 

Eboue----Toure----Senderos----Clichy

 

Hleb----Fabregas----Gilberto----Rosicky

 

Henry----Baptista/Van Perise

Link to comment
Share on other sites

Kampen går vel kun på stream, hvilket kan være et godt omen; alle de kampene jeg kun har sett på stream hittils i sesongen har endt med seier !

Hilsen Nilsen

 

Har ikke sett noen kamper på strem i år, men er det fortsamme samme grusomme kvaliteten, og kinesisk kommentatorspor? I så fall blir det heller pub. Wembley i Tønsberg, de viser alltid Arsenal! (bortsett fra carling cup)

 

Vi har et enormt godt grep om Fulham, og i kveld skal ikke bli noe unntak. I helgens kamp mot Reading, ble de rundspilt til tider ( I hvertfall det jeg så på MOTD), og vi skal da gi dem større problemer enn Reading.

 

Håper på 4-4-2, og en Henry som er tent, han har hatt gode kamper på Craven Cottage før...

 

Joda, som Tønsbergenser er selvsagt Wembley et alternativ, men jeg må ærlig innrømme at jeg er en skikkelig sofagris sånn på kveldstid. Man kan ikke gå på pub uten å drikke øl, og da må man ta buss, også det ene med det andre. Det blir aalt for mye pes for en arbeidskar/familiefar til en vanlig kamp :blink:

Streamen har jeg som sagt god erfaring med!

 

 

 

 

Det er mange forskjellige streams, og det er relativt lett å styre unna kinesiske kommentatorar. Til kampen mot Fulham er der berre en stream, så langt i alle fall, og den skal vere engelsk...

 

http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm

 

De pleier vel å oppdatere den lista utover kvelden, så utvalget blir litt større. Men er det det om å gjøre så overlever jeg kinesisk også, jeg, bare jeg får sett kampen.

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp vi vinne, rett og slett.

Ikke nødvendigvis for å klare topplassering i år, men for lagmoralen.

To dårlige resultater mot to lag vi BØR ha overtaket på er ikke bra for verken moralen eller selvtilliten til vårt unge mannskap. Jeg regner med at Wenger og resten av gutta klarer å få gutta topp motiverte til denne matchen. Den er en viktig "oppkjøring" til det andre Londonoppgjøret på Lørdag. :blink:

 

Jeg tipper:

 

----Lehman-----

Eboue--Toure--Senderos--Clichy

-----------Gilberto-----------------

Hleb------Fabregas------Rosicky

-----------------------RvP

----------Henry(cpt)

 

På papiret er jo det et lag som bør valse over Fulham?

 

PS. Er det noen som har testa PPMate og streaming fra nettet? Tenkte se den der i dag og håper det gir ok kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg lurer på noe. Jeg har lastet ned og instalert pp-mate. Må jeg åpne den og så finne rett sportskanal på listen(sports), for å få se kampen. Eller, kan jeg bare bruke denne linken :http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm og så bare trykke play?

Greit å vite på forhånd, så slipper jeg å plages når kampen starter.

 

Lykke til i kveld. Go gunners!

Link to comment
Share on other sites

Chelsea sleit utrolig lenge borte mot Fulham og de skorte 2 mål på tampen av kampen, vi ser vi sliter mot de laga vi enkelt slo lett i fjor, for guds skyld håpe at de 4 bak ikke gjør flere tabber. Blitt mye U på grunn av vi ikke får ballen i mål og det andre laget utnytter en tabbe bak hos oss. Men tipper vi vinner 3-1 og Thomas skorer sitte første i ligan , Van Persie og Henry :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg lurer på noe. Jeg har lastet ned og instalert pp-mate. Må jeg åpne den og så finne rett sportskanal på listen(sports), for å få se kampen. Eller, kan jeg bare bruke denne linken :http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm og så bare trykke play?

Greit å vite på forhånd, så slipper jeg å plages når kampen starter.

 

Lykke til i kveld. Go gunners!

Du trenger bare å trykke på play, ja :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...