Jump to content

2006.11.29 Fulham B


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

hva så om vi kommer tilbake og snur dette, vi er ikke noe topplag uansett, når tid skal vi score ett spillemål og ikke bare disse frisparka osv...uansett om vi vinner 4-2 her så forandrer ikke synet mitt seg, vi er ett middels lag....potensiale ja, men middels nå...

Link to comment
Share on other sites

hva så om vi kommer tilbake og snur dette, vi er ikke noe topplag uansett, når tid skal vi score ett spillemål og ikke bare disse frisparka osv...uansett om vi vinner 4-2 her så forandrer ikke synet mitt seg, vi er ett middels lag....potensiale ja, men middels nå...

Stallen er mer enn god nok, gutta må bare komme i form og få det frem. Du sa nok ikke så mye da vi vant 5-6 kamper på red tidligere i sesongen.

Link to comment
Share on other sites

hva så om vi kommer tilbake og snur dette, vi er ikke noe topplag uansett, når tid skal vi score ett spillemål og ikke bare disse frisparka osv...uansett om vi vinner 4-2 her så forandrer ikke synet mitt seg, vi er ett middels lag....potensiale ja, men middels nå...

 

 

Selv om du mener at Arsenal er ett middels lag, så må du vel synes at seier smaker bedre enn tap.

Og mål er mål, samma hvordan de scoreres

Link to comment
Share on other sites

nå har vi 2 i midten som ikke kan slå passninger. Greit at cesc hviler men da kunne da heller Rosicky gått i midten så og Walcott på kanten. Eventuelt Baptista. Synes wenger gikk ut å sa at dette var 4 uhyre viktige kamper framover, fikk vi se hva som bodde i oss. Merkelig da å starte med Hoyte, Flamini og Song. Spesilet med sistnevnte som ikke har bevist mye bra

Link to comment
Share on other sites

Jeg savner Diaby jeg. Han kan erstatte en Fabregas som må hviles. Song ser ikke til å ha trua på seg selv i det hele tatt. Hvorfor spiller ikke Clichy og Eboue? Trodde vi hadde en forsvars firer som skulle sette seg nå..

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner ikke kamper med å spille 4-5-1. Det er helt nytte løst!! KLarer ikke å skjønne Wenger hvorfor de skal spille 4-5-1 når vi ikke vinner kamper. Og det hjelper heller ikke å bare score på frispark heller. Prøv 4-4-2 og se en gang. Kanskje vi kan klare å vinne kamper igjen??!!

Link to comment
Share on other sites

selvsagt deilig med seier, og mål er mål det, greit nok, jo finere jo bedre, men når det skjer sånn som i denne omgangen her så blir det for dumt og snakke om at vi skal være ett topplag, mener med topplag og kjempe om gullet, og selv tidligere i sesongen når vi vant 5- 6 kamper på rad, selvsagt klaga jeg ikke, er ikke noe bedre enn Arsenal seiere, men det var stort sett mot lag vi skal slå, det jeg mener er at vi spilte utrolig bra til tider da, men var uheldige som ikke vant, mens i det siste spiller vi ikke bra ei gang....men er den første til å innrømme at ikke noe hadde vært bedre enn om jeg tok feil, og elsker hver kamp vi vinner, men blir bare utrolig frustrert når jeg sitter med troa på at vi skal greie og kjempe oss inn i gullkampen igjen, bare vært alt for mye frustrasjon i år, og sier selvsagt ting som høres litt feil ut, ett middels lag er tottenumb, castle osv vi er selvsagt mange hoder foran de, men gutta blør ikke for drakta, og da presterer vi som ett middels lag, men cheers up, vinner vi 4-2 skal jeg juble som en gal

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner ikke kamper med å spille 4-5-1. Det er helt nytte løst!! KLarer ikke å skjønne Wenger hvorfor de skal spille 4-5-1 når vi ikke vinner kamper. Og det hjelper heller ikke å bare score på frispark heller. Prøv 4-4-2 og se en gang. Kanskje vi kan klare å vinne kamper igjen??!!

 

Spiller vi ikke 4-4-2 Idag da?

Link to comment
Share on other sites

jeg liker virkelig ikke Senderos, han er så klønete. Hvorfor får ikke Djourou som var glimrende tidligere sjansen . ..

quote:Håper Wenger begynner å innse at det ikke nytter å ligge under mot lag som Fulham. Satser på et bytte i pausen <- Song - Fabregas->. Song har vært helt usynlig og ubruklig."

 

Må si meg fryktelig enig her!! Senderos er veldig skummel med at han nesten aldri faller av. Dette skaper enten en målsjanse da han blir driblet eller så lager han et frispark i gunstig possisjon for motstanderen. Han er fling i luften og sterk i taklingene, men utrolig grønn i grunnleggende forsvarspill. For meg så er Djourou et mye bedre valg og har så langt hatt et friskt sammarbeid med Toure.

Fantastisk mål av Van Persie! At Song starter er ikke det største problemet, Hleb sliter og det finnes nesten ikke bevegelse! Kanskje hvis Walcott og Fabregas kommer inn så kan vi snu det, men er nok avhengig av et tidlig mål i andre omgang.

Får leve i trua, men sesongen har begynt å se mørk ut da det er veldig tett mellom lagene på tabellen, og det skal ikke så mye til før vi ligger et stykke ned på tabellen!

Og Wenger bytter nok ikke før i det 70 min..

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner ikke kamper med å spille 4-5-1. Det er helt nytte løst!! KLarer ikke å skjønne Wenger hvorfor de skal spille 4-5-1 når vi ikke vinner kamper. Og det hjelper heller ikke å bare score på frispark heller. Prøv 4-4-2 og se en gang. Kanskje vi kan klare å vinne kamper igjen??!!

 

Spiller vi ikke 4-4-2 Idag da?

 

Veit ikke helt, men 4-5-1 funker ikke. Jeg trur for vår del at 4-4-2 funker bedre, men jeg har på følelsen at selv om Wenger setter opp til 4-4-2 trur jeg at v. Persie trekker ned, og det blir 4-5-1!

Link to comment
Share on other sites

Nei vi har nok ikke bra nok spille stall, når vi bruker Song fra start da sier det seg selv at vi ikke vinner fotball kamper Fulham skulle leda med 2-3 mål til. Uten om Van persie sitt frispark har vi ikke skapt noe som helst , ser jo godt manga kamper rad nå Henry er ikke lenger den spilleren han en gang var.

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner ikke kamper med å spille 4-5-1. Det er helt nytte løst!! KLarer ikke å skjønne Wenger hvorfor de skal spille 4-5-1 når vi ikke vinner kamper. Og det hjelper heller ikke å bare score på frispark heller. Prøv 4-4-2 og se en gang. Kanskje vi kan klare å vinne kamper igjen??!!

 

Spiller vi ikke 4-4-2 Idag da?

 

Veit ikke helt, men 4-5-1 funker ikke. Jeg trur for vår del at 4-4-2 funker bedre, men jeg har på følelsen at selv om Wenger setter opp til 4-4-2 trur jeg at v. Persie trekker ned, og det blir 4-5-1!

Arsenal spiller en vanlig 4-4-2 idag så det er ikke noe å diskutere, problemet er som kommentatoren sa trekanten Hleb Song hoyte på høtre siden.

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner ikke kamper med å spille 4-5-1. Det er helt nytte løst!! KLarer ikke å skjønne Wenger hvorfor de skal spille 4-5-1 når vi ikke vinner kamper. Og det hjelper heller ikke å bare score på frispark heller. Prøv 4-4-2 og se en gang. Kanskje vi kan klare å vinne kamper igjen??!!

 

Spiller vi ikke 4-4-2 Idag da?

 

Jo, vi spiller 4-4-2 idag!

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner ikke kamper med å spille 4-5-1. Det er helt nytte løst!! KLarer ikke å skjønne Wenger hvorfor de skal spille 4-5-1 når vi ikke vinner kamper. Og det hjelper heller ikke å bare score på frispark heller. Prøv 4-4-2 og se en gang. Kanskje vi kan klare å vinne kamper igjen??!!

 

Spiller vi ikke 4-4-2 Idag da?

 

Veit ikke helt, men 4-5-1 funker ikke. Jeg trur for vår del at 4-4-2 funker bedre, men jeg har på følelsen at selv om Wenger setter opp til 4-4-2 trur jeg at v. Persie trekker ned, og det blir 4-5-1!

Arsenal spiller en vanlig 4-4-2 idag så det er ikke noe å diskutere, problemet er som kommentatoren sa trekanten Hleb Song hoyte på høtre siden.

OK. Jeg gir meg. Men generelt i år, har ikke 4-5-1 funka. Men jeg gir meg :)

 

PS: Song ut, Cesc inn :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...