Jump to content

2006.11.29 Fulham B


Magnus87

Recommended Posts

Dette er langt under pari av samtlige 11 med gule trøyer utpå der.. dette holder IKKE mål i det hele tatt..

 

Quote Lars Tjernås : Henry ser ut som en litt for arrogant spiller som yter 70% og ikke mer.

Quote meg : Det gjelder nok flere i dagens Arsenal-lag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 221
  • Created
  • Last Reply

snur dette??hva er det med dere, vi er ett middels lag, når spillere som flamini, song osv får spille så er vi ett lag som kommer til og ligge mellom 4 - 8 plass, dette må være den dårligste stallen vi har hatt siden bruce rioch tok over eller noe sånt.....helt fælt og se hvordan arsene og gjengen har latt dette laget forfalle....3 - 0 nå...

Link to comment
Share on other sites

snur dette??hva er det med dere, vi er ett middels lag, når spillere som flamini, song osv får spille så er vi ett lag som kommer til og ligge mellom 4 - 8 plass, dette må være den dårligste stallen vi har hatt siden bruce rioch tok over eller noe sånt.....helt fælt og se hvordan arsene og gjengen har latt dette laget forfalle....3 - 0 nå...

 

snur dette??hva er det med dere, vi er ett middels lag, når spillere som flamini, song osv får spille så er vi ett lag som kommer til og ligge mellom 4 - 8 plass, dette må være den dårligste stallen vi har hatt siden bruce rioch tok over eller noe sånt.....helt fælt og se hvordan arsene og gjengen har latt dette laget forfalle....3 - 0 nå...

Link to comment
Share on other sites

snur dette??hva er det med dere, vi er ett middels lag, når spillere som flamini, song osv får spille så er vi ett lag som kommer til og ligge mellom 4 - 8 plass, dette må være den dårligste stallen vi har hatt siden bruce rioch tok over eller noe sånt.....helt fælt og se hvordan arsene og gjengen har latt dette laget forfalle....3 - 0 nå...

 

Du tar så feil så feil.

Det er skolen i morra. Tror du ikke på Arsenal, kan du likesågodt legge deg nå.

Link to comment
Share on other sites

PPMate har jeg aldri fått til å fungere tilfredsstillende. Dessverre eneste tilgjengelige host i øyeblikket. Kanskje like greit når stillingen er som den er.

 

Det positive med dette er kanskje at Wenger for første gang i år gir gutta en skikkelig skyllebøtte i pausen. Håper dog ikke Wenger går hen og kjøper spillere i pausen, som noen her har foreslått :(.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også installert pp.mate.

Jeg går bare inn på http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm.

Når kampen har begynt, skal jeg trykke på play og da vises kampen?

 

Når jeg trykker PLAY så kommer denne feilmellingen fram :. "Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene."

 

Er det noe gale me innstillingene mine, eller er det noen andre så har problemer?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også installert pp.mate.

Jeg går bare inn på http://www.myp2p.eu/Matches/Match1.htm.

Når kampen har begynt, skal jeg trykke på play og da vises kampen?

 

Når jeg trykker PLAY så kommer denne feilmellingen fram :. "Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene."

 

Er det noe gale me innstillingene mine, eller er det noen andre så har problemer?

 

 

 

Fungerer meget bra for meg. Ser alle de dårlige pasningene fra Song!

Link to comment
Share on other sites

Jabadabba duuuuuh.... 1-3 mot Bolton, og hva med Fulham???

Ser neimen ikke lovende ut! Er vi tilbake til gamle dager?

 

Spennende :(

 

Hvor er hjertet?? Hvor er innsatsen vi så i Parlour, Winterburn og hvor er kapteinen som går foran ala Viera og Adams? Ligner fælt på tidene hvor vi lå rundt 10-15 plass og vaket akkurat nå. Hadde jeg bare sett noe positivt akkurat nå..

Vi er dog gode på frispark...:)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...