Jump to content

Nigel Reo Coker


arsenalfc

Recommended Posts

Synes ikke vi trenger spillere i denne posisjonen,men men

 

Seriøst?Nigel er jo en av spillerne i England med mest driv i.God med ball,sterk å rimelig kjapp.kan lett brukes som hengende spiss/off midbane bak Henry/ van persie.Selvfølgelig trenger vi en slik spiller på gunners.noe av det beste som kan skaffes til den prisen mener nå jeg.Å når han atpåtil er "ferdig" spiller å ikke en ungutt uten erfaring så siere jeg løp å kjøp

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Synes ikke vi trenger spillere i denne posisjonen,men men

 

Seriøst?Nigel er jo en av spillerne i England med mest driv i.God med ball,sterk å rimelig kjapp.kan lett brukes som hengende spiss/off midbane bak Henry/ van persie.Selvfølgelig trenger vi en slik spiller på gunners.noe av det beste som kan skaffes til den prisen mener nå jeg.Å når han atpåtil er "ferdig" spiller å ikke en ungutt uten erfaring så siere jeg løp å kjøp

 

og når du skal bruke han bak van persie og henry,tar du ut fabregas da?eller tror du reo er fornøyd med å spille når fab skal hviles?

Og vist vi bare bruker 1 spiss så kan både rosicky,hleb,diaby og walcott brukes i den posisjonen,noe som kanskje er rosicky/hleb sin beste posisjon.

Skal vi ha noe offensivt,så bør vi bruke pengene på en rendyrket ving,vi har jo masse spillere som elsker og gå inn sentralt.

Og at han skulle bli så billig er nå heller ikke sikkert!

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke vi trenger spillere i denne posisjonen,men men

 

Seriøst?Nigel er jo en av spillerne i England med mest driv i.God med ball,sterk å rimelig kjapp.kan lett brukes som hengende spiss/off midbane bak Henry/ van persie.Selvfølgelig trenger vi en slik spiller på gunners.noe av det beste som kan skaffes til den prisen mener nå jeg.Å når han atpåtil er "ferdig" spiller å ikke en ungutt uten erfaring så siere jeg løp å kjøp

 

og når du skal bruke han bak van persie og henry,tar du ut fabregas da?eller tror du reo er fornøyd med å spille når fab skal hviles?

Og vist vi bare bruker 1 spiss så kan både rosicky,hleb,diaby og walcott brukes i den posisjonen,noe som kanskje er rosicky/hleb sin beste posisjon.

Skal vi ha noe offensivt,så bør vi bruke pengene på en rendyrket ving,vi har jo masse spillere som elsker og gå inn sentralt.

Og at han skulle bli så billig er nå heller ikke sikkert!

 

dei einaste av dei du nevner som kan brukes i den rollen er diaby og rosicky.hleb er allt for sakte i tankegangen og walcott slår jo klønepassninger hele tiden

å 8 mill pund vil jeg kalle lite for han ja

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke vi trenger spillere i denne posisjonen,men men

 

Seriøst?Nigel er jo en av spillerne i England med mest driv i.God med ball,sterk å rimelig kjapp.kan lett brukes som hengende spiss/off midbane bak Henry/ van persie.Selvfølgelig trenger vi en slik spiller på gunners.noe av det beste som kan skaffes til den prisen mener nå jeg.Å når han atpåtil er "ferdig" spiller å ikke en ungutt uten erfaring så siere jeg løp å kjøp

 

og når du skal bruke han bak van persie og henry,tar du ut fabregas da?eller tror du reo er fornøyd med å spille når fab skal hviles?

Og vist vi bare bruker 1 spiss så kan både rosicky,hleb,diaby og walcott brukes i den posisjonen,noe som kanskje er rosicky/hleb sin beste posisjon.

Skal vi ha noe offensivt,så bør vi bruke pengene på en rendyrket ving,vi har jo masse spillere som elsker og gå inn sentralt.

Og at han skulle bli så billig er nå heller ikke sikkert!

 

dei einaste av dei du nevner som kan brukes i den rollen er diaby og rosicky.hleb er allt for sakte i tankegangen og walcott slår jo klønepassninger hele tiden

å 8 mill pund vil jeg kalle lite for han ja

 

At avisene skriver 8m £ for reo,betyr ikke at vi får han for den prisen,dessuten så er vi garantert ikke alene om å evt kjøpe han.

Når det gjelder synet ditt på hleb og walcott,så deler jeg nok ikke det heller,så vi får være enige om å være uenige ;)

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke vi trenger spillere i denne posisjonen,men men

 

Seriøst?Nigel er jo en av spillerne i England med mest driv i.God med ball,sterk å rimelig kjapp.kan lett brukes som hengende spiss/off midbane bak Henry/ van persie.Selvfølgelig trenger vi en slik spiller på gunners.noe av det beste som kan skaffes til den prisen mener nå jeg.Å når han atpåtil er "ferdig" spiller å ikke en ungutt uten erfaring så siere jeg løp å kjøp

 

og når du skal bruke han bak van persie og henry,tar du ut fabregas da?eller tror du reo er fornøyd med å spille når fab skal hviles?

Og vist vi bare bruker 1 spiss så kan både rosicky,hleb,diaby og walcott brukes i den posisjonen,noe som kanskje er rosicky/hleb sin beste posisjon.

Skal vi ha noe offensivt,så bør vi bruke pengene på en rendyrket ving,vi har jo masse spillere som elsker og gå inn sentralt.

Og at han skulle bli så billig er nå heller ikke sikkert!

 

dei einaste av dei du nevner som kan brukes i den rollen er diaby og rosicky.hleb er allt for sakte i tankegangen og walcott slår jo klønepassninger hele tiden

å 8 mill pund vil jeg kalle lite for han ja

 

At avisene skriver 8m £ for reo,betyr ikke at vi får han for den prisen,dessuten så er vi garantert ikke alene om å evt kjøpe han.

Når det gjelder synet ditt på hleb og walcott,så deler jeg nok ikke det heller,så vi får være enige om å være uenige ;)

 

Hehe,hadde ikke vært krig i verden ellers:)

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at vi har mange spillere i troppen som venter på å vise seg frem. Men vi har jop sett denne sesongen at de vi har ikke er gode nok eller er gode nok sammen.

 

Derfor er jeg meget positiv til å få inn en litt ny type og ikke minst engelsk. Vet det er mange som ikke bryr seg om hvor spillerne kommer fra, men det gjør jeg. Jeg tror også at det er viktig med en slags engelsk stamme i laget. Vi ser jo at Untd Chelsea og Liverpool til en viss grad har dette.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at vi har mange spillere i troppen som venter på å vise seg frem. Men vi har jop sett denne sesongen at de vi har ikke er gode nok eller er gode nok sammen.

 

Derfor er jeg meget positiv til å få inn en litt ny type og ikke minst engelsk. Vet det er mange som ikke bryr seg om hvor spillerne kommer fra, men det gjør jeg. Jeg tror også at det er viktig med en slags engelsk stamme i laget. Vi ser jo at Untd Chelsea og Liverpool til en viss grad har dette.

 

 

Da har vi to sett noe ganske forskjellig,for jeg har sett et ungt lag som er i stand til å slå hvem som helst.

At vi taper og gjør mange dårlige kamper er et resultat av at så mange spillere er uerfaren,da vil resultat og prestasjon variere endel+skader på viktige spillere,som feks henry og persie.

Denne sesongen er di 1 år eldre,og jeg tipper di har erfart mye av den motgangen som var sist sesong.

Og etter det jeg har sett av merida i vårens em,så tror jeg ikke det er lenge til han begynner å banke på døren til 1 laget.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok at vi har mange spillere i troppen som venter på å vise seg frem. Men vi har jop sett denne sesongen at de vi har ikke er gode nok eller er gode nok sammen.

 

Derfor er jeg meget positiv til å få inn en litt ny type og ikke minst engelsk. Vet det er mange som ikke bryr seg om hvor spillerne kommer fra, men det gjør jeg. Jeg tror også at det er viktig med en slags engelsk stamme i laget. Vi ser jo at Untd Chelsea og Liverpool til en viss grad har dette.

 

 

Da har vi to sett noe ganske forskjellig,for jeg har sett et ungt lag som er i stand til å slå hvem som helst.

At vi taper og gjør mange dårlige kamper er et resultat av at så mange spillere er uerfaren,da vil resultat og prestasjon variere endel+skader på viktige spillere,som feks henry og persie.

Denne sesongen er di 1 år eldre,og jeg tipper di har erfart mye av den motgangen som var sist sesong.

Og etter det jeg har sett av merida i vårens em,så tror jeg ikke det er lenge til han begynner å banke på døren til 1 laget.

Vi sa akkurat det samme i fjor. Ja vi har ett kjempespennende og godt ungt lag. Men sånn jeg ser det så er ikke Ljungberg, Hleb og Flamini gode nok til å vinne PL. Walcott, Diaby og Denilson er fremdeles ikke gode og stabile nok til å kunne gå igjennom en hel sessong med 4 turneringer. Da står vi igjen med Gilberto, Mozart og Fabregas. Dette holder ikke.

 

Derfor mener jeg at vi trenger noe friskt nytt blod, men også 1-2 spillere av meget høy kvalitet. Ribery er mitt største håp for sommeren, men jeg ser dette forsvinne lenger og lenger ut i det blå for hver dag.

 

Min konklusjon er dermed at vi har ett meget spennende god ungt lag, men vi må ikke se oss helt blinde på alle. Vi trenger nor rulering og kvalitet inn.

Link to comment
Share on other sites

The Guardian forteller at West Hams midtbanespiller Nigel Reo-Cocker snart skal informere klubben om at han vil bort. Han ønsker seg, kanskje ikke overraskende, til Arsenal eller Manchester United.

 

Kjøp kjøp kjøp.... :)

Link to comment
Share on other sites

Og hvor skulle han fått plass???

Om han vil spille for Arsenal, greit, det vil jeg også, men ingen av oss er gode nok. Hadde dette vært en signering som hadde styrket oss, hadde nok bedre klubber enn bare Villa og Tottenham vært intressert.

 

Det var ikke det som var poenget her Korslundinho. Hermz skrev at Reo Coker heller burde komme til oss, da Villa er dårligere. Jeg skrev da at det ikke hjelper om han vil til Arsenal, da Wenger ikke vil hente han.

 

Men det gjelder selvfølgelig ikke bare han. Det gjelder forsåvidt spillere generelt også. Det finnes flere eksempler på spillere der ute som ville forsterket laget, og som tidligere har uttalt at de kunne tenke seg å komme til Arsenal, og som vi kunne fått uten å mått betale i dyre dommer, som Wenger likevel ikke henter, pga sin naive tro på at stallen er god nok, noe som er bevist at den ikke er.

 

En spiller som Torres har tidligere uttalt at han kunne tenke seg å spille for Arsenal. Nå har vi en gylden mulighet til å få han, uten å måtte åpne lommeboke alt for mye. Vi kan bruke Reyes som en del av avtalen. Men kommer Wenger til å hente denne spilleren? Ikke så lenge jeg lever iallefall. Kommer Wenger til å hente spillere av Torres sitt kaliber de neste 4-5 årene? Ikke så lenge jeg lever iallefall.

 

Wenger er jo av den troen at vi er godt nok oppdekket på spissplass. Han har tydeligvis ikke skjønt at det er for tynt med bare to spisser som er i stand til å score mer enn 10 mål på en sesong.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da skal Reo-Coker være så å si klar for Aston Villa.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149185 Det står helt nederst i artikkelen.

 

Skivebom av VG?

 

23-åringen fullfører den medisinske testen, og drar så på ferie. Unggutten har spilt U21-mesterskap i sommer, og har fått innvilget litt fri.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Reo-Coker er nå frigitt fra Villa, og tilgjengelig på free-transfer. Ser at mange ønsket han i Arsenal for noen år tilbake, og nå kan vi altså få han gratis. Hva sier dere? Kunne vi hentet han som en backup spiller for Song/erstatter for Denilson? Holder han vårt nivå? En engelsk kriger på midtbanen er kanskje ikke så dumt?

Selv skal jeg innrømme at jeg ikke har fulgt denne spilleren så veldig tett de siste årene, men husker han skårte et mål mot oss i 05/06 sesongen..

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/p...la-3504518.html

Link to comment
Share on other sites

Reo-Coker er nå frigitt fra Villa, og tilgjengelig på free-transfer. Ser at mange ønsket han i Arsenal for noen år tilbake, og nå kan vi altså få han gratis. Hva sier dere? Kunne vi hentet han som en backup spiller for Song/erstatter for Denilson? Holder han vårt nivå? En engelsk kriger på midtbanen er kanskje ikke så dumt?

Selv skal jeg innrømme at jeg ikke har fulgt denne spilleren så veldig tett de siste årene, men husker han skorte et mål mot oss i 05/06 sesongen..

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/p...la-3504518.html

 

Han virker å ha tapt seg ganske mye. Nesten ikke fått spille på Villa... Vi burde sikte høyere enn dette

Link to comment
Share on other sites

Reo-Coker er nå frigitt fra Villa, og tilgjengelig på free-transfer. Ser at mange ønsket han i Arsenal for noen år tilbake, og nå kan vi altså få han gratis. Hva sier dere? Kunne vi hentet han som en backup spiller for Song/erstatter for Denilson? Holder han vårt nivå? En engelsk kriger på midtbanen er kanskje ikke så dumt?

Selv skal jeg innrømme at jeg ikke har fulgt denne spilleren så veldig tett de siste årene, men husker han skårte et mål mot oss i 05/06 sesongen..

 

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/p...la-3504518.html

 

Helt uaktuell for arsenal. Eneste kvalitet han tilbyr Aston Villa i år har vært duellkraft. Og grunnen til at han har spilt er at eller hadde Bannan spilt(En spiller på 166som maks kan veie 60 kg). Har i tillegg en oppførsel som er utagerende.

Link to comment
Share on other sites

Hvilket signal ville det gitt våre yngre spillere å signere Reo-Coker? Tenker hovedsaklig på Lansbury, Frimpong og Henderson. Nei takk, han er langt i fra god nok for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Reo Coker på det nivået han var på da han dro fra West Ham, hadde jeg gladelig takket ja til. Reo Coker på det nivået han er på nå er absolutt ikke velkommen i Arsenal.

 

Her snakker vi om en spiller som har stagnert fullstendig, og som rett og slett har blitt ekstremt mye dårligere. Eller overpresterte han rett og slett i West Ham?

 

Når det gjelder deffensiv midtbaneposisjonen, så ønsker jeg Scott Parker. Han har alle kvaliteter for å kunne lykkes i Arsenal. I tillegg har han masser av rutine.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...