Jump to content

Nigel Reo Coker


arsenalfc

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Didrik; 2-6-1? :( Med Lehmann så har vi 10 spillere på banen. Skal vi ikke ta med en til også a? :P 2-7-1 kanskje? ;)

Hehe - Vi trenger kanskje Almunia også iofs., men my bad :)

2-7-1 it is - faxer korreksjon til Wenger ASAP ;)

 

Edit: Glemte å tilføye bonuspoenget:

Med 7 på midten må selv vi få bredde!

 

Om 2 år er Carrick en skygge av Reo-Coker!! ;)

Det er lov å håpe, men akkurat det tviler jeg litt på.

I så fall havner nok Reo-Coker i Moan United han også...

Link to comment
Share on other sites

De siste årene har vi ofte kjøpt en spiller i et overgangsvindu som det gikk rykter om i overgangsvinduet før.... ( Ijanuar i år gikk det rykter om Rosicky, i sommer så kom han og både Reyes og Adebayor er andre eksempler).... Mitt håp og tro er at det er Reo Cocer som er den neste som kan tilføres den listen :P

Link to comment
Share on other sites

Didrik; 2-6-1? :D Med Lehmann så har vi 10 spillere på banen. Skal vi ikke ta med en til også a? :P 2-7-1 kanskje? ;)

Hehe - Vi trenger kanskje Almunia også iofs., men my bad :unsure:

2-7-1 it is - faxer korreksjon til Wenger ASAP :)

 

Edit: Glemte å tilføye bonuspoenget:

Med 7 på midten må selv vi få bredde!

 

Om 2 år er Carrick en skygge av Reo-Coker!! ;)

Det er lov å håpe, men akkurat det tviler jeg litt på.

I så fall havner nok Reo-Coker i Moan United han også...

 

 

Time will show ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Reo-Coker unsettled by Arsenal approach

 

Alan Pardew har bekrefta at han avviste ein forespørsel frå Arsenal på Reo Coker på siste dagen i trensfervinduet. Det blei avslått den gang, men skal visstnok ha påvirka han (Reo Coker). Det spekuleres videre i om at han skal få gå til ein topp-4-klubb neste sommer om ikkje han reiser alt i Januar. Er det endelig ein engelskmann på vei tilk Arsenal? Håper hvertfall på han for min del!

Link to comment
Share on other sites

Reo-Coker unsettled by Arsenal approach

 

Alan Pardew har bekrefta at han avviste ein forespørsel frå Arsenal på Reo Coker på siste dagen i trensfervinduet. Det blei avslått den gang, men skal visstnok ha påvirka han (Reo Coker). Det spekuleres videre i om at han skal få gå til ein topp-4-klubb neste sommer om ikkje han reiser alt i Januar. Er det endelig ein engelskmann på vei tilk Arsenal? Håper hvertfall på han for min del!

 

Neitakk! Desverre!

 

Liker både spiller, pass og spillestil, men hvor skal han inn? Fabregas og Gilberto er uansett førstevalg, og både Rosicky og Baptista kan spille der, og snart kommer Diaby tilbake.. så hvor kommer Nigel inn, hvis Arsenal henter ham?

Link to comment
Share on other sites

Hefti med en reservespiller :) hehe..

 

Rosicky, gilberto, Fabregas, Hleb, baptista, Diaby, Ljungberg, denilson, Song,

 

Hadde vært arti om han kom, men må si meg enig med Helmik`n om at det blir litt vell trangt om plassene da gett, men Håper likevell at han kommer :P

Er så mye skader i laget så alle får spilt! (som regel)

Link to comment
Share on other sites

Etter min mening så skal du ta vekk

 

Hleb-Best på høyre

Rosicky- Brukes på Venstre. Tror det blir i evig tid.

Baptista- Etter min mening best som spiss.

Ljungberg- Har ingenting på sentral plass å gjøre.

 

da har vi igjen.

 

Song

Denilson

Fabregas

Gilberto

Diaby

 

Her kan vi igjen ta ut Denilson som er for ung. og Song som er for dårlig. Da har vi tre igjen. Da er det ikke så ille å kjøpe Nigel.

Link to comment
Share on other sites

Tja, Ljungberg har jo fungert bra sentralt i 4-5-1, samanlikna med det han har prestert på vingane dei seinare åra, som har vore minimalt.

Rosicky og Hleb spelte begge sentralt i bundesliga.

Baptista var kanskje aller best som defensiv midtbane, i alle fall det vesle eg har sett av han.

Link to comment
Share on other sites

Tja, Ljungberg har jo fungert bra sentralt i 4-5-1.

Rosicky og Hleb spelte begge sentralt i bundesliga.

Baptista var kanskje aller best som defensiv midtbane, i alle fall det vesle eg har sett av han.

 

Jepp...her har vi det! Dette var det jeg prøvde å si i posten litt over her..

 

Tror ikke vi har bruk for Nigel, Rohino. Desverre!

Link to comment
Share on other sites

Syns nå vi er veldig avhengig av Gilberto og Fabregas for min del. Rosicky eller Hleb kan spille sentralt for Fabregas, men då MÅ Gilberto spille. Song og Flamini har ikkje vist seg verdig i mine øyne og Baptista er spiss. Trur Nigel ville tilført fighting spirit, og redusert avhengigheten av å starte med Gilberto/Fabregas i hver kamp.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Reo-Coker will snub Everton to wait for Gunners

 

it is believed that the Hammers skipper will reject any advances from Goodison Park as he waits for Arsenal to follow up their interest from the summer with a concrete bid.

 

Arsene Wenger is a huge fan of Reo-Coker, and he sees him as the lynchpin of his midfield for many seasons to come.

Link to comment
Share on other sites

Reo-Coker will snub Everton to wait for Gunners

 

it is believed that the Hammers skipper will reject any advances from Goodison Park as he waits for Arsenal to follow up their interest from the summer with a concrete bid.

 

Arsene Wenger is a huge fan of Reo-Coker, and he sees him as the lynchpin of his midfield for many seasons to come.

me like, me want, com to papa :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke vært meg i mot! Skulle heller hatt Nolan eller Barton, men jeg har nok ikke sett nok av hverken Nolan, Barton eller Reo Coker til å kunne sammenligne de. Positive tendenser er det uansett :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest kellex

Men hvor ofte har Myles rett i slike uttalelser?! Coker er en favoritt hos meg så dette hadde vært fantastisk. Hvis det skjer noe så blir han kanskje sendt på lån til arsenal hvor arsenal får rettet til å kjøpe til sommeren, men tviler på at vi får en ny kompatibel engelsk mann i troppen. Wenger har nektet så mange ganger nå at han kommer til å kjøpe i januar at det er nesten ikke mulig å tru på slike rykter. Men han kunne jo sagt; I did not expect a player of his quality beeing accessible to arsenal at this time.. B)

 

Men her er vel det tåpeligste ryktet jeg har hørt: http://www.squarefootball.net/article/transfer.asp?tid=336

Link to comment
Share on other sites

I følge Myles Palmer er han klar for Arsenal!

 

Reo-Coker to Arsenal is a done deal

By Myles Palmer

 

RELIABLE sources today insist that Arsenal's midfield will get pace injection.

 

Reo-Coker hasn't played for West Ham because he does NOT want to be there.

 

He produced one performance in 5 months against Man United.

 

With Boa Morte going to Curbishley today, Curbs will sell NRC to Arsenal soon or Soon.

 

Friday 1.30 pm

 

hadde selfølgelig ikke gjort meg noe dette, da jeg har mast om engelsk blod lenge..

men dette rykte er så løst at det er helt jævlig....

 

men reo coker har blitt linket til en del klubber i det siste, vi har ikke hvert en av de, men det kan tyde på at the hammers er villig til og slippe han..

 

Reo-Coker has endured a difficult season, being booed by some West Ham fans and receiving hate mail as the team fell into the relegation zone. Arsenal and Manchester United are understood to have asked after him towards the end of August but it is unclear whether they will try to sign him again

 

link http://www.tribalfootball.com/article.php?id=24197

 

er jo lov og håpe B)

Link to comment
Share on other sites

Reo Coker er en spiller jeg har sansen for! Han scora jo tross alt mot oss i "Campbell-kampen." han vil være et bedre alternativ enn Flamini spør du meg. At han er engelsk er vel heller ikke negativt - så lenge det ikke har stor innvirkning på prisen!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...